Goede videokaart

Pagina: 1
Acties:

• Chiluspc
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-02 00:49
Hallo tweakers,

Mijn videokaart is hopeloos verouderd en ik kan daardoor geen enkele recente game meer spelen. Nou heb ik een Medion-pc en ik heb al wel wat gezocht. Ik ben echter een complete leek als het om hardware gaat. Ik kan een onderdeel vervangen, maar wat goed is of niet heb ik geen verstand van.
Ik had ook al ergens gelezen dat het moeilijk is om pc's van Medion up te graden, maar nu wil ik het toch wel zeker weten. Hier een overzichtje van wat er in mijn pc zit:

spoiler: Mijn PC
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/nqw6r7.png

Het aantal ram kan ik nog upgraden met twee slots van 512 MB, wat ik ook sowieso van plan ben.

Ik ben op zoek naar een videokaart van rond de €50 iets meer mag, iets minder is al helemaal prima. Maar ik moet er wel games met hoge graphics mee kunnen spelen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Those who believe in telekinetics... Raise my hand

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Volgens de specs heeft het moederbord nog een AGP slot, en geen PCIe.

http://twk.rs/cN/jP dan zijn dit de kaarten waar je uit kunt kiezen die je op dit moment nog kunt vinden, voor onder de 60 euro.

En met een FX5200 of 6200je, kun je echt geen games spelen, tenzij je 10 jaar oude dingen gaat spelen. Wil je iets fatsoenlijks kunnen spelen, dan zul je er niet aan ontkomen dit barrel te upgraden met een snellere CPU, moederbord, geheugen en GPU.

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:46
Met een 6200 en de rest van je systeem moet het mogelijk zijn om Vice City op High te spelen. Is dat wat je bedoeld of wil je bijvoorbeeld Battlefield 3 op High/Ultra gaan spelen? Dan zul je toch echt een compleet nieuw systeem moeten gaan kopen, want hier kan je niks meer mee helaas.
Ook zou ik geen 50 euro meer aan een GPU gaan uitgeven, want je kunt er toch niks meer mee. Ik zou in de BBG naar een basis game pc'tje gaan kijken als je een beetje wilt gaan gamen.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:26

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

vast nog wel een 1950pro of anders x800pro/xt(pe) te vinden op V&A, daar is nog wel wat mee te beginnen.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Chiluspc
Oftewel, ik zou mezelf eigenlijk moeten verplaatsen van forum en gewoon op zoek gaan naar een totaal nieuw systeem wil ik bijvoorbeeld zoiets als Battlefield 3 op High spelen?

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-02 16:25
Voor BF3 sowieso, dat gaat deze ECHT niet trekken.

Maar als je geen zin hebt in giga uitgavem zou je kunnen kijken bij V&A voor een tweedehands systeempje met hardware van een of twee generaties geleden, dan zou je zo'n 50% goedkoper uit kunnen zijn dan wanneer je voor nieuw gaat.

[ Voor 70% gewijzigd door NinjaTuna op 07-06-2012 21:34 ]

• Chiluspc
Oke, dank jullie wel voor je snelle reactie. Dan ga ik inderdaad maar bij BBG kijken voor een game pc. Verder nog tips daarbij?

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:46
Chiluspc schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:32:
Oftewel, ik zou mezelf eigenlijk moeten verplaatsen van forum en gewoon op zoek gaan naar een totaal nieuw systeem wil ik bijvoorbeeld zoiets als Battlefield 3 op High spelen?
Jep, want geen enkel van de componenten gaat hem op Low trekken. Ik zit met hetzelfde probleem, al is mijn systeem gelukkig nog wel een paar factors sneller.

Edit: Ik ben weer lekker snel :+

[ Voor 3% gewijzigd door Ample Energy op 07-06-2012 21:35 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-02 16:25
Check mn edit even.

Als je voor nieuw gaat zou ik even een nieuw topic openen in het juiste forum met al je eisen en budget etc.

• Chiluspc
NinjaTuna schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:35:
Check mn edit even.

Als je voor nieuw gaat zou ik even een nieuw topic openen in het juiste forum met al je eisen en budget etc.
Ik had net al gepost toen ik je edit zag ;)
Behalve als ik iets goeds tweedehands zie, ga ik denk ik voor nieuw. Dus dan ben ik hier weer weg :p
Nogmaals bedankt iedereen.

Pagina: 1