Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik wil een nieuwe surround set kopen maar ben er al wel uit dat het een losse receiver met daarbij losse speakers zullen worden.
Wat wil ik er mee:
* Gamen met mijn ps3
* Films kijken
* Beetje muziek/ internet radio/ streamen vanaf laptop

De receiver moet dus iig aan te sluiten zijn op een netwerk.

Nu heb ik er niet al te veel verstand van maar heb de volgende receivers gezien (toevallig allemaal onkyo maar sta open voor andere voorstellen):
pricewatch: Onkyo TX-NR414
pricewatch: Onkyo TX-NR509 Zwart
pricewatch: Onkyo TX-NR515
pricewatch: Onkyo TX-NR579

Ook heb ik al een idee voor de speakers
pricewatch: Onkyo SKS-HT528
pricewatch: Harman Kardon HKTS 9 BQ 5.1 (Zwart)
pricewatch: Jamo A 102 HCS 5 5.1 (Zwart)

Nu is mijn vraag...
Welke receiver en speakers zou ik het beste kunnen nemen of weten jullie nog betere alternatieven die in mijn budget passen. Ik wil er namelijk maximaal 700eu aan uitgeven maar dat is ook echt de max (liefst minder dus). Daarbij wil ik niet al te grote speakers.

Al vast bedankt voor jullie antwoorden...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2012 20:26 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Littleburst
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-11 19:02
Is er een reden dat je zulke 'dure' versterkers kiest? Ik zou meer geld richting speakers pompen in plaats van de helft van je budget uitgeven aan een reciever.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:57

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ik denk dat dit de reden is:
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:21:
De receiver moet dus iig aan te sluiten zijn op een netwerk.
Maar inderdaad, een lagere versterker en dan iets betere speakerset zal een beter geluid geven. Een ps3 streamt ook, en je kunt misschien je laptop dmv een optische kabel (eventueel met extra usb adapter) verbinden als die in de buurt staat. Met een instap Denon/Onkyo/etc en een setje KEF KHT2005 zit je bijvoorbeeld ook rond de €700800... oeps

Verder zijn dit volgens mij sets die je gekozen hebt, en receivers met genoeg upgrade-potentieel om bijvoorbeeld later de voorspeakers te vervangen. Ga zelf eens de speakersets beluisteren zou ik zeggen, daar heb je erg veel aan.

[ Voor 27% gewijzigd door mr.paaJ op 08-06-2012 12:51 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep