[PC] F1 Online The Game

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Topicstarter
Sedert gisteravond 6 juni is Codemaster's browserspel F1 Online: The Game in closed beta-vorm uitgebracht.
Het spel wordt in een internetbrowser gespeeld en de speler kan naast rijden met de F1 wagens, ook zelf een teamcarriere opstarten. Codemasters heeft nog geen releasedatum gesteld voor het "echte" spel.

Het spel wordt bestuurd door middel van het gebruik van de muis, welke over de baan bewogen dient te worden. Met de linker en rechtermuisknop wordt er gasgegeven en geremd.

Het spel is gratis te spelen, maar heeft niet-verplichte betaalfuncties.

Enkele screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/r9hjxt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2d6p8x4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/idww90.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/280ipw4.jpg

Het belangrijkste voor het laatst: Dit is de link waarmee het spel gespeeld kan worden:
http://beta.f1onlinethegame.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 11:51
Ik ben uitgekozen laatst voor de closed beta van dit spel. Heb het spel toen op die tijden niet gespeeld dat het kon en heb het net gespeeld en het zet er best wel grappig uit. De besturing is niet al te moeilijk tot nu toe. Maar het heeft denk ik wel potentie om een leuke spel te worden.

Ik probeer telkens een race te doen maar telkens komen er maar niet meer dan 2 spelers in een race. Dus dan begint de race niet. Blijkbaar wordt het spel dus nog niet zo veel gespeeld.

[ Voor 24% gewijzigd door kahraman11 op 07-06-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Maar je raced dus altijd zelf? Er is geen manager opties o.i.d. En hoe erg Pay 2 win is het? (altijd wel belangerijk om te vermelden bij f2p titels).

Btw beetje vreemd dat ze voor formule 1 kiezen en dan compleet arcade gaan. Had dan eerder iets van een rally game verwacht ofzo.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Topicstarter
Je racet inderdaad altijd zelf, door middel van de muis. Zelf had ik liever WASD gezien, maar ze zullen wel redenen hebben voor de huidige keus.

De managersopties zijn talloze menu's in het "R&D-scherm", daar zal ik wanneer ik de tijd vind iets over in de openingspost zetten. Zo kun je je auto sneller maken of makkelijker bochten laten nemen. Ik heb zelf nu een race of negen gereden dus echt ervaren ben ik nog niet, doch wel positief over het spel.

Het spel is in zoverre pay to win dat wanneer je ongeduldig bent (te weinig geld of ik wil juist die livery, nu) je ervoor kunt betalen. Het is niet dat je om competatief te zijn geld moet uittrekken.

Ik denk dat ze met het browserspel arcade gaan om te kijken wat Formule 1 daarin kan, gezien F1 2012 zo simulatief als het maar zijn kan gaat zijn.

@Kahraman11: Meestal als je teruggaat, kom je wel in een volle server. Maar dat kan ook mijn ervaring geweest zijn. Let wel dat wanneer ze "open" gaan, het met de goede commercie storm zal lopen.

[ Voor 0% gewijzigd door Nilsinho op 08-06-2012 00:57 . Reden: zeer slecht NL *die browserspel. Kom op Nils* ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:36
Postius schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:51:
Maar je raced dus altijd zelf? Er is geen manager opties o.i.d. En hoe erg Pay 2 win is het? (altijd wel belangerijk om te vermelden bij f2p titels).

Btw beetje vreemd dat ze voor formule 1 kiezen en dan compleet arcade gaan. Had dan eerder iets van een rally game verwacht ofzo.
Ben net ook even aan de gang gegaan en had zelf graag een manager only achtig iets gezien. Het geluid is trouwens wel echt erbarmelijk.

edit: Zoiets dus: http://www.grandprixteammanager.com/

[ Voor 5% gewijzigd door AtlAntA op 08-06-2012 02:43 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drBunhead
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik heb het spel ook kort even gespeeld, vind het wel jammer dat het niet alleen een manager game is. De manier van rijden ligt mij ook niet echt, ik ben niet zo'n ster in "top down racers" en al helemaal icm de muis is het wennen. Heb helaas nog niet helemaal kunnen verdiepen in de management opties door tijdgebrek, maar dat ga ik zeker doen.

Net zoals ik bovenstaande link in de gaten ga houden, klinkt interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Ook ik heb de eerdere sessies steeds gemist, maar ben nu dan toch ook bezig met het spel. De bolide is sinds gisteren naar de B-klasse geupgrade, waar het racen toch wat "socialer" (minder botsen) is dan in de lagere klassen.

Op zich een leuk spel, al is het management gedeelte, voor zover ik dat nu kan zien, meer gericht op de ontwikkeling en afstelling van je auto dan op strategie, waarbij de afstelling eigenlijk alleen maar betekend dat je een bepaalde vleugel/motor/rem kiest die dan bepaalde eigenschappen heeft. Fine-tuning heb ik tot nu toe nog niet gezien. Maar goed, is natuurlijk nog maar closed beta, wie weet wat er allemaal nog gaat komen. Tot nu toe in ieder geval erg vermakelijk. ;)

edit: oh ja, pay 2 win valt heel erg mee. De shop werkt momenteel weliswaar nog niet echt, maar moet zeggen dat de meeste betaalopties meer van het soort "versnel X" of "Y% meer XP/cash" zijn, niet iets dat je niet door normaal spelen ook kunt krijgen. Het betekent hooguit dat je sneller kunt ontwikkelen, maar het maakt je aan het eind van de weg niet beter dan iemand die het niet gebruikt. Je komt er hooguit eerder aan. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door TimS81 op 08-06-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Topicstarter
Als iemand mij wilt helpen met de openingspost, be my guest trouwens. Het is nog een beetje weinig enzo. Mocht je tijd en zin hebben, tell me, ik voeg je toe als medeauteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Topicstarter
AtlAntA schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 02:40:
[...]

Ben net ook even aan de gang gegaan en had zelf graag een manager only achtig iets gezien. Het geluid is trouwens wel echt erbarmelijk.

edit: Zoiets dus: http://www.grandprixteammanager.com/
Screenshots zien eruit als een moderne versie van Grand Prix Manager 2, een spel dat ik figuurlijk grijs heb gespeeld :)! Ga hem dus ook volgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimS81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Inmiddels is F1 Online: The Game in Open Beta. Iedereen kan zich dus aanmelden en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01:13
Laatste closed beta sessie gespeeld, maar het beuken is toch erg vervelend sommigen nemen totaal niet de moeite om te remmen.

Muis besturing was in het begin wennen, maar een goede combinatie van muis en toetsenbord werkte voor mij aardig (gas met de muis, remmen met toetsenbord).
Het officiële F1 gedeelte niet kunnen spelen, daar waren nooit genoeg mensen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Nilsinho schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:14:
[...]

Screenshots zien eruit als een moderne versie van Grand Prix Manager 2, een spel dat ik figuurlijk grijs heb gespeeld :)! Ga hem dus ook volgen :D
Nog eentje om te volgen: http://www.gprm.co.uk/

Volgens mij zijn beide games al een tijdje in ontwikkeling en gaat de ontwikkeling ook niet echt snel. Toch hoop ik snel 1 van de beide managers te kunnen spelen want van dit F1 online spel van codemasters wordt ik een beetje chagrijnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:20

Oxigeon

En zo is dat!

Heb hem gisteren dan ook voor de eerste keer gespeeld. Moet zeggen dat ik de tijd snel aan het vergeten was toen ik bezig was. Ik vind het allemaal wel leuk om te spelen. Heb nu een auto voor klasse U9, nieuwe motor + nieuwe voor en achtervleugel. Mijn beste prestatie tot nu toe is 5e.

Offtopic: Het managerspel wat ik al enige tijd speel is gpro.net. Is zeer gedetailleerd. Je moet een afstelling zetten, pitstop bepalen, rijders kopen en noem maar op (ook in het nederlands te spelen)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-10 13:54
iemand een idee hoe ik me registreer?
ik kan nu een test race doen, maar als ik daarna een team wil maken krijg ik een error en wordt ik uitgelogd?
wat al vreemd is gezien ik nooit ben ingelogd.
op de site is nergens iets te vinden over registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 10:13

odan

The dark side is within all!

ok de race targets zijn soms een beetje achterlijk. in de c klasse met een c9 waardering moet ik tussen 1e en 15e halen. nu kan dat natuurlijk met meerdere c9's dus ok. maar nu race ik 2 keer achter elkaar in de b klasse en moet ik met een b1 waardering 1e worden 8)7

blijf dus nog wel even in de c klasse racen om geld te verdienen voor meer b onderdelen want ik wordt anders bij de start al door het halve veld ingehaald :'(

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Oxigeon schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 07:54:
Heb hem gisteren dan ook voor de eerste keer gespeeld. Moet zeggen dat ik de tijd snel aan het vergeten was toen ik bezig was. Ik vind het allemaal wel leuk om te spelen. Heb nu een auto voor klasse U9, nieuwe motor + nieuwe voor en achtervleugel. Mijn beste prestatie tot nu toe is 5e.

Offtopic: Het managerspel wat ik al enige tijd speel is gpro.net. Is zeer gedetailleerd. Je moet een afstelling zetten, pitstop bepalen, rijders kopen en noem maar op (ook in het nederlands te spelen)
Bedankt voor de tip! Heb net geregistreerd en ben nu de beginners gids aan het lezen. Lijkt me zeer leuk en kan misschien wel net dat managerspel zijn waar ik al enige tijd naar op zoek ben.

Edit: Ben op zoek naar een goed team die me kan helpen met de initiële instellingen en setups. Nog tips? Een NL team of een tweakers team?

Sorry voor de offtopic en hi-jack.. :+

[ Voor 11% gewijzigd door AtlAntA op 02-07-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 11:03

Darkasantion

Just keep swimming!

Zo, ben al enige dagen aan het spelen, inmiddels Team-level 8 met een goede C7 auto. Ben nog andere motor aan het onderzoeken, maar hoop binnenkort door te stromen naar de B-class.

Aantal opmerkingen. Het spel ziet er goed verzorgd uit en gragisch vindt ik het ook mooi om te spellen.
Besturing is wennen, helaas krijg je zo erg weinig feedback over waaneer je moet remmen/sturen en soms lijkt dit ook random, heb al meerdere keren gehad dat de auto te ruim door de bocht ging of ineens wel de hoek om knalt terwijl hij in vorige bochten dit niet deed.
Een punt van (grote) ergenis: Het aantal idioten op de baan, heb al meerdere keren gehad dat ik lekker voorin meerijd, of een iets andere lijn kies dan de meesten om zo beter/anders uit de bocht te komen, om erna kijhard eraf geramd te worden en dus flink aantal plekken te verliezen. Erg storend, want het lijkt er soms op dat juist lomp, horkerig en asociaal rijden wordt beloond en netjes rijden bestraft.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 10:13

odan

The dark side is within all!

grote ergenis: de hoeveelheden random disconnects. en dan vooral in belangrijke wedstrijden. zojuist ook weer sta je 1e in het kampioenschap met nog 2 races te gaan. lig op een mooie 3e plek in de race na in de eerste ronde 15 man te hebben ingehaald wordt je gedisconnect dus een dnf en geen punten.

dat moeten ze toch echt gaan veranderen, als je door een disconnect uit een kampioenschapsrace wordt gegooid moet je die gewoon over kunnen doen.

verder wordt je af en toe wel gek van rammers ja. op het randje in een bocht lekker beuk vanopzij dus je zit buiten de baan en wordt gereset :'( moet toegeven dat het soms niet te ontwijken is vooral als je de eerste bocht inkomt met 20 man dan zit je van alle kanten klem als je niet vooraan of achteraan rijdt.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Zijn er nog tweakers actief of is het nu al dood gebloed?

Ondertussen een tijdje bezig in de game en heb nu een B8 auto
Nieuwe onderdelen zijn zijn duur en de benodigde gebouwen helaas ook (2 tot 3 M)
Beetje goede race (podium + target) levert 'maar' 150K op.

Op zich bevalt het spel goed, vooral als ik af en toe weer C classe rij en de strijd voor aan spannend is.

Off-topic: Als je inderdaad een echte manager zoekt is gpro.net een goede. Zeker als je met een team mee doet, vroeger bij de flying dutchmen gezeten en die hadden echt een schat aan info, zoals formules om te bereken of een rijder goed is. ook altijd goede tips voor het afstellen van je auto wat zeker in de rookie class veel helpt

[ Voor 31% gewijzigd door brid op 17-07-2012 14:51 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb me gisteren aangemeld en de eerste testrondes gemaakt. Volgende week vakantie, dus dan weet ik meer :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Ik ga onder tussen lekker in deze game.

Ben ondertussen door gestoten naar de A-classe, maar door een gebrek aan mensen met een langzamere auto, meeste zijn A8 of A9 is er niet echt een goede kans om m'n targets te halen.

Race dus veel in de B-classe, geld loopt lekker binnen :)

Blijkbaar is zondag avond rammer time, werd gisteren vaak aan de kant geramd

[ Voor 12% gewijzigd door brid op 06-08-2012 12:16 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Topicstarter
Ik heb zelf even een tijdje niet gespeeld, ik heb het veel te druk gehad. Eigenlijk enkel opnieuw een team aangemaakt in de open beta (Ik speelde closed al), en daarna niets meer gedaan. Ik vond het wel jammer dat ik mijn gegevens uit de closed opnieuw moest invoeren, zou service zijn geweest om de betatesters de eigen namen te laten houden. Gelukkig optijd erbij om mijn namen te claimen.

Morgen gaat ik 'm weer spelen, lekker onderaan weer in de C.
Pagina: 1