Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoopadv internetradio aangesloten op versterker zonder PC

Pagina: 1
Acties:

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:20
Beste tweakers,

Het doel is om een apparaat via tulips op een versterker aan te sluiten om een internetradio zender te kunnen afspelen via de boxen aangesloten op de versterker. De internetradio moet binnenkomen via wlan ivm de slechte kwaliteit van ontvangst van een antene
Hiervoor ben ik ook zoek naar de beste oplossing.

Is er kastje die dit voor mij kan doen? welke dan? en wat zijn de ervaringen?

Mocht dat de beste oplossing zijn dan is er is een laptop met bluetooth beschikbaar. de voorkeur gaat echter uit naar een kaste welke rechtstreeks op versterker kan worden aangesloten.

Ik heb zelf al gezocht maar vind niet gauw een apparaat die aan alle eisen voldoet de meeste apparaten hebben of een antene of geen mogelijk om op een versterker te worden aangesloten, ook is een goede geluidskwaliteit en hardheid van belang.

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Squeezebox ? Lijkt me aan al je wensen te voldoen.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:57

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• piethoogland
Bedankt voor de snelle reactie

De sqeezebox heeft een eigen boxje en op de sqeezebox kun je wel een ander apparaat aansluiten (zoals een ipod) maar volgens mij kun je niet de sqeezebox aansluiten op de versterker. klopt dit of heb ik het fout?

De pricewatch categorie had ik niet gezien bedankt maar hoe moet ik de fiters instellen zodat je apparaten krijgt die je kunt aalsluiten op de versterker want ik zie dat eerlijk gezegd niet.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

piethoogland schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:02:
Beste tweakers,

Het doel is om een apparaat via tulips op een versterker aan te sluiten om een internetradio zender te kunnen afspelen via de boxen aangesloten op de versterker. De internetradio moet binnenkomen via wlan ivm de slechte kwaliteit van ontvangst van een antene
Hiervoor ben ik ook zoek naar de beste oplossing.

Is er kastje die dit voor mij kan doen? welke dan? en wat zijn de ervaringen?
Daar heb ik dit apparaat voor: http://www.ebay.de/sch/i....k=1&_trksid=p3286.c0.m164
Nieuw niet meer te krijgen voor zover ik weet, maar verschijnt nog wel eens op Ebay.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
piethoogland schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:50:
Bedankt voor de snelle reactie

De sqeezebox heeft een eigen boxje en op de sqeezebox kun je wel een ander apparaat aansluiten (zoals een ipod) maar volgens mij kun je niet de sqeezebox aansluiten op de versterker. klopt dit of heb ik het fout?
Hoezo niet? Je kan toch een 3,5mm audiojack naar 2x tulp kabeltje nemen? Ieder apparaat met een analoge audio-uitgang (kop-telefoon) is aan te sluiten op een versterker. Het signaal blijft hetzelfde, het is alleen het stekkertje wat veranderd. De verschillende squeezeboxen hebben allemaal een 3,5mm uitgang zover ik weet...

[ Voor 7% gewijzigd door MicGlou op 07-06-2012 18:32 ]

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik kan je de Freecom Musicpal dan aanraden! Er zit wel al een speaker in, maar die is niet zo goed. Je kunt hem wel via tulpstekkers aansluiten zoals je wilt. Er zit een wireless en ethernet aansluiting op, dus van alle markten thuis...

• piethoogland
ik had over de koptelefoonaansluiting op de sqeezebox heen gelezen. volgens mij moet het daarmee lukken. ook de tip van bartjezz zal ik nakijken.

bedankt voor de reacties
Pagina: 1