Hallo,
Ik ben van plan om mijn eigen game-pc in elkaar te zetten.
Nu heb ik een beetje research gedaan en heb via een website allerlei componenten bij elkaar gezocht.
Nu is mijn vraag of jullie er naar willen gaan kijken, omdat ik er niet zo veel verstand van heb.
Ik zou jullie tips goed kunnen gebruiken denk ik:
Behuizing: Cooler Master Elite 342 --> € 28.99
Moederbord/Cpu/Geheugen: ALTERNATE Upgrade Kit ASRock 970 Extreme3 / FX-8120 / 8 GB --> € 269.90
Voeding: OCZ ModXStream Pro 700W --> € 76.90
Videokaart: SAPPHIRE HD6850 (11180-00-20R) --> € 129.90
SSD: Samsung MZ-7PC128B/WW --> € 109.90
Bracket: ADATA SSD Adaptor Brackets for 3.5" --> € 8.99
HDD: Western Digital WD5000AADS --> € 77.90
DVD-brander: LiteOn IHAS124 --> € 19.99
Totaal: € 722,47
Ik moet nog een monitor kopen, maar ik kan er niet echt uitkomen welke monitor nou goed is.
Daarvoor zou ik graag van jullie horen welke monitor hier mooi bij zou passen. Moet wel een monitor zijn die HD kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken): Ik koop hem om games op high/ultra te kunnen spelen. voorbeelden zijn Battlefield 3, Diablo 3
Wat mag het systeem gaan kosten?: Maximumbedrag is € 900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model: Een muis en toetsenbord heb ik al. Meer niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Hierboven vermeld
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Geen merkvoorkeuren, zolang het maar het gamen aankan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) Voor een monitor zit ik denk ik rond de 23" wel goed.
Mocht ik informatie gegeven zijn, meld het dan, ik zal dan zo snel mogelijk antwoord geven.
Alvast bedankt voor het uitzoeken.
Vriendelijke groet.
Ik ben van plan om mijn eigen game-pc in elkaar te zetten.
Nu heb ik een beetje research gedaan en heb via een website allerlei componenten bij elkaar gezocht.
Nu is mijn vraag of jullie er naar willen gaan kijken, omdat ik er niet zo veel verstand van heb.
Ik zou jullie tips goed kunnen gebruiken denk ik:
Behuizing: Cooler Master Elite 342 --> € 28.99
Moederbord/Cpu/Geheugen: ALTERNATE Upgrade Kit ASRock 970 Extreme3 / FX-8120 / 8 GB --> € 269.90
Voeding: OCZ ModXStream Pro 700W --> € 76.90
Videokaart: SAPPHIRE HD6850 (11180-00-20R) --> € 129.90
SSD: Samsung MZ-7PC128B/WW --> € 109.90
Bracket: ADATA SSD Adaptor Brackets for 3.5" --> € 8.99
HDD: Western Digital WD5000AADS --> € 77.90
DVD-brander: LiteOn IHAS124 --> € 19.99
Totaal: € 722,47
Ik moet nog een monitor kopen, maar ik kan er niet echt uitkomen welke monitor nou goed is.
Daarvoor zou ik graag van jullie horen welke monitor hier mooi bij zou passen. Moet wel een monitor zijn die HD kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken): Ik koop hem om games op high/ultra te kunnen spelen. voorbeelden zijn Battlefield 3, Diablo 3
Wat mag het systeem gaan kosten?: Maximumbedrag is € 900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model: Een muis en toetsenbord heb ik al. Meer niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Hierboven vermeld
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Geen merkvoorkeuren, zolang het maar het gamen aankan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) Voor een monitor zit ik denk ik rond de 23" wel goed.
Mocht ik informatie gegeven zijn, meld het dan, ik zal dan zo snel mogelijk antwoord geven.
Alvast bedankt voor het uitzoeken.
Vriendelijke groet.