Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456563

Topicstarter
Weet iemand hoe Nederlanders de HTC One XL kunnen verkrijgen?
Hij is al in Duitsland verkrijgbaar volgens mij, en kleine kans dat hij gauw naar Nederland komt wegens gebrek in LTE netwerk.

Ik vind deze toestel interessant vanwege de nieuwe architectuur en verwachte langere batterijduur t.o.v. de One X. Daarnaast ben ik van beide toestellen (op basis van één uur spelen ermee) overtuigd vanwege; design, schermkwaliteit en gebruiksgemak (van email, agenda, webbrowsing) t.o.v. concurrenten. De grootte van het toestel is net acceptabel voor mijn handen.
32 gig intern geheugen en 25 gig extra dropbox zijn een plus. Plastic uni-behuizing t.o.v. metalen of alu uni-behuizing, afwezigheid micro-sd slot en lagere video-, foto- en geluidskwaliteit zijn een min.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 456563 op 07-06-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
http://www.htcone.nl/htc-one-xl-anders-dan-verwacht/
hier vertellen ze dat de one xl gewoon de One X(LTE) is voor azië/sommige amerikaanse providers

Ook hier lijkt die info bevestigd:
http://www.gsmarena.com/htc_one_xl-4572.php
LTE in de netwerk specs en gewoon een 1800 accu

ook wikipedia zegt het volgende:
Wikipedia: HTC One X
The HTC One XL was announced together with the One X on the 26 February 2012. The L in XL denotes the addition of LTE 4G cellular connectivity owing to the on-die LTE capable modem in the Qualcomm Snapdragon S4 MSM8960 which is the same SoC as in the North American version of the One X, and except for different radio bands there are no other hardware differences between the One XL and the North American One X.

Waar heb je vandaan dat de XL langer op de accu werkt?

(anyway voor gebruik in nederland is deze niet aan te raden, zolang LTE/4g netwerken nog niet zijn uitgerold)

[ Voor 54% gewijzigd door Prulleman op 07-06-2012 21:28 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:16
Prulleman schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:22:

Waarschijnlijk omdat deze dezelfde dualcore heeft als de One S inplaats van de Nvidia Quadcore.

En deze phone kun je hier gewoon gebruiken aangezien hij ook gewoon met 3G etc kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456563

Topicstarter
Prulleman schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:22:

(anyway voor gebruik in nederland is deze niet aan te raden, zolang LTE/4g netwerken nog niet zijn uitgerold)
Hier heb ik het vandaan:
http://blog.gsmarena.com/...ed-its-quad-core-sibling/

Als ik die jongens van gsmarena mag geloven, gaat de batterij 15% langer mee.

Ik denk inderdaad dat dit komt omdat de One XL gebruikt maakt van twee cores ipv vier.
Daarnaast zijn de Krait S4 cores gebakken op 28nm, vs de 40nm waar de Tegra 3 uit bestaat. Als ik goed geïnformeerd ben, maken kleinere halfgeleiders het mogelijk dat een chip het zelfde of betere prestaties levert ten koste van minder energie t.o.v. chips bestaande uit grotere halfgeleiders.

Ik zou inderdaad die 4G chip uitzetten en met 3G werken.

Heeft iemand enig info hoe ik de HTC One XL kan verkrijgen vanuit Nederland?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 456563 op 07-06-2012 22:17 ]