Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:03
Toen ik Battlefield 3 aanschafte via Wehkamp, kreeg ik via Origin een kortingscode van 10 euro. Deze geldt onder de volgende voorwaarden. (Sorry caps, maar zo staat het in de e-mail)
quote: Voorwaarden Korting
AANBIEDING VERLOOPT OP 31/03/2013 OM 23:59 GMT. AANBIEDING IS GELDIG VOOR AANKOPEN IN DE ORIGIN-WINKEL OP WWW.ORIGIN.COM EN DE ORIGIN-CLIENTSOFTWARE (www.origin.com/about) ALLEEN VOOR AANKOPEN VAN € 20 OF MEER. DE WAARDE VAN DE KORTING WORDT AFGETROKKEN VAN DE PRODUCTPRIJS OP HET MOMENT VAN AANSCHAF. DE AANBIEDING IS NIET GELDIG VOOR STAR WARS™ THE OLD REPUBLIC™, MASS EFFECT 3, RESERVERINGEN, GAMES DIE BINNEN 30 DAGEN ZIJN UITGEGEVEN NA AANKOOP, GAMES VAN VALVE, TITELS VAN EA-PARTNERS, VIRTUELE BETAALMIDDELEN EN GAMETIJDCODES. ALLEEN GELDIG IN DE EU. AFHANKELIJK VAN BESCHIKBAARHEID. KAN NIET WORDEN GECOMBINEERD MET ANDERE AANBIEDINGEN, CADEAUBONNEN OF ANDERE KORTINGSBONNEN. KLANTEN ZIJN VERANTWOORDELIJK VOOR VERZENDING, VERWERKING EN DE BTW TENZIJ ANDERS AANGEGEVEN. AANBIEDING MAG NIET WORDEN VERVANGEN, GERUILD, VERKOCHT OF INGEWISSELD VOOR GELD, ANDERE GOEDEREN OF SERVICES. WINKELIERS, DISTRIBUTEURS EN WERKNEMERS VAN ELECTRONIC ARTS INC. EN HUN AGENTSCHAPPEN/PARTNERS KOMEN NIET IN AANMERKING. ONGELDIG WAAR BIJ WET VERBODEN, BELAST OF BEPERKT.
Deze code werkte niet bij het aanschaffen van Battlefield Premium. Ik nam dus contact op met EA support.
Dit was de eerste reactie:
quote: EA Support
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de Electronic Arts klantenservice.
Excuses voor de late reactie, helaas is het wegens drukte onmogelijk geweest om eerder te reageren.
Het spijt ons dat u problemen heeft met het spelen van Battlefield 3.

Jammer genoeg is de kortingscode enkel geldig voor volledige games, niet voor content zoals DLC, in-game currency,...

Excuses voor het ongemak, mochten er verder nog vragen zijn dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groeten,
Rik
Electronic Arts
Nou dacht, hey DLC staat helemaal niet tussen de voorwaarden dus ik stuur maar een bericht terug, het staat niet in de voorwaarden. Ik kreeg de volgende reactie.
Het spijt ons dat u problemen heeft met het spelen van Battlefield 3.

De DLC valt onder 'VIRTUELE BETAALMIDDELEN'. De kortingscode geldt enkel voor games die EA zelf uit geeft, geen extra in game zaken.

Onze excuses voor het ongemak.
Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,
Rik,
Electronic Arts Klantenservice.
Mijn vraag is: Heeft EA gelijk hier of klopt valt Battlefield Premium niet in het vakje "Virtuele Betaalmiddelen?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het mag duidelijk zijn dat Battlefield Premium geen "virtueel betaalmiddel" is. Hier hebben ze zich dus enigzins "vertypt" in de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:36
Virtuele betaalmiddel zou betekenen dat je met Battlefield Premium iets kunt kopen. Vraag hun maar eens wat je dan met Battlefield Premium kunt kopen, oftewel waarom het een virtuele betaalmiddel zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Een euro is verre van virtueel en gewoon wettig betaalmiddel ook buiten games. Als virtueel betaalmiddel zou ik beschouwen een of ander betaalmiddel dat je alleen in het spel zelf kunt 'verdienen'/genereren of zelfs kopen voor echte euro's en waarmee je dan ook alleen in-game aankopen kunt doen.

Zodra je met een betaalmiddel ook niet in-game aankopen kunt doen dan kun je het wat mij betreft niet virtueel noemen.

Dan hadden ze de waarde maar niet in euro uit moeten drukken maar in die virtuele 'munteenheid'.

Gewoon valse weergave van wat ze je zogenaamd geven. Onsmakelijke marketingtruc dus weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij heet deze in het engels virtual payment, meer een gevalletje 'slechte vertaling'.

De tekst is trouwens nu anders, ik heb een 25% kortingbon gekregen voor mn verjaardig:
VIRTUELE MUNTEENHEDEN EN GAME TIJDCODES

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
SinergyX schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:22:
Volgens mij heet deze in het engels virtual payment, meer een gevalletje 'slechte vertaling'.

De tekst is trouwens nu anders, ik heb een 25% kortingbon gekregen voor mn verjaardig:
VIRTUELE MUNTEENHEDEN EN GAME TIJDCODES
Dit staat ook in de voorwaarden van mijn kortingscode. Alsnog, wat is een Game Tijdcode? Het geeft je het recht om een spel voor een bepaalde tijd te spelen (WoW style)? Dat geldt niet voor Premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat zijn timecards, zoals maandje WoW inderdaad, voor games als SWTOR en Secret World.

Daarnaast maken ze 2de foutje:
GAMES DIE BINNEN 30 DAGEN ZIJN UITGEGEVEN NA AANKOOP

Dat is dus precies andersom, je krijgt korting op games die _niet_ binnen 30 dagen worden uitgebracht, mijn code werkt bijvoorbeeld niet op Sim City (febr 2013) of welke andere preorder.

Komt er simpel op nieuw, gezien het aanbod waar wel korting op van toepassing kan zijn, dat je blij bent gemaakt met een dode mus :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Ik heb het wel even getest op "De Sims 3" ( :r ). En daar werkt het wel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kick naar SF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 14:34
SinergyX schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:33:
Dat zijn timecards, zoals maandje WoW inderdaad, voor games als SWTOR en Secret World.

Daarnaast maken ze 2de foutje:
GAMES DIE BINNEN 30 DAGEN ZIJN UITGEGEVEN NA AANKOOP

Dat is dus precies andersom, je krijgt korting op games die _niet_ binnen 30 dagen worden uitgebracht, mijn code werkt bijvoorbeeld niet op Sim City (febr 2013) of welke andere preorder.

Komt er simpel op nieuw, gezien het aanbod waar wel korting op van toepassing kan zijn, dat je blij bent gemaakt met een dode mus :P
Geen foutje. Er staat "de code geldt niet voor..." en dan volgt een lijstje, dat onder andere "games die binnen 30 dagen zijn uitgegeven na aankoop" bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL

Ik begrijp uw verwarring. Echter, het is niet mogelijk Battlefield 3 Premium aan te schaffen met een kortingscode, zonder uitzondering.

Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,
Rik,
Electronic Arts Klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nikolas schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:41:
[...]

Geen foutje. Er staat "de code geldt niet voor..." en dan volgt een lijstje, dat onder andere "games die binnen 30 dagen zijn uitgegeven na aankoop" bevat.
De code geld niet voor games die binnen 30 dagen zijn uitgegeven na aankoop..

Dus de code geld voor alle games die buiten 30 dagen zijn uitgegeven na aankoop :P

Maar de code geld juist voor alle games die al released zijn of binnen 30dagen na aankoopdatum worden uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
Jeetje hoe oud ben je? Gisteren zag ik nog iemand die gratis oordopjes wou gaan ruilen en nu gaat er iemand zeuren omdat die geen in-app aankopen met zijn kortingsbon kan voltooien. In die tijd dat je bezig bent met het mailen had je allang die 10 euro kunnen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Ben een Nederlander :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-06 10:01
NotSoSteady schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:30:
Jeetje hoe oud ben je? Gisteren zag ik nog iemand die gratis oordopjes wou gaan ruilen en nu gaat er iemand zeuren omdat die geen in-app aankopen met zijn kortingsbon kan voltooien. In die tijd dat je bezig bent met het mailen had je allang die 10 euro kunnen verdienen.
Gaat niet om geld. Gaat om het principe. Het is gewoon een slechte instelling van EA. Niet alleen grote dingen moeten goed geregeld worden, maar ook de kleine dingen als dit en gratis oordopjes, die waardeloos zijn.
Pagina: 1