There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Ik zou zeggen dat je ongeveer 900 kbytes/s zou moeten kunnen halen. Volgens de specs. is het 1250kbytes, maar dat haal je never
Succes.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Is er ff btw hier een progje voor die de overdracht snelheid over je netwerk goed kan testen??? Ik wil wel eens weten hoe snel m'n netwerk gaat. En als het te sloom gaat, lekker tweaken
Weet alleen nog niet hoe
U gaat door voor de retorische vraag...
SiSoft Sandra 2001 ProfessionalOp maandag 26 maart 2001 23:50 schreef TiG het volgende:
Is er ff btw hier een progje voor die de overdracht snelheid over je netwerk goed kan testen??? Ik wil wel eens weten hoe snel m'n netwerk gaat. En als het te sloom gaat, lekker tweakenWeet alleen nog niet hoe
en 1250 kb/s haal je gemakkelijk (ik wel en ik zit met 15 andere gasten op netwerk)
if broken it is, fix it you should
het IPX protocol erbij zetten doet vaak ook wonderen... 
just try it, netwerkproblemen zijn vaak zo vaag dat je gewoon wat moet proberen.
just try it, netwerkproblemen zijn vaak zo vaag dat je gewoon wat moet proberen.
Verwijderd
Toevallig zit ik op dit moment een iso van linux Mandrake van mijn laptop naar de pc te kopieeren om hem te branden en ik haal wel degelijk pieken van 1250 kb/sec
Pagina: 1