Hoi allemaal,
Ik wil een nieuwe TV kopen, om aan te sluiten op mijn PS3 voor films en games, en, jawel, TV kijken.
Waar moet de TV aan voldoen?
- 32 inch
- 1080p
- CI+
- niet te duur (max 400)
De TV die ik nu had was alweer een low end model van 5 jaar geleden, en is dus toe aan vervanging. (Het was nog zo'n lelijk 26 inch HD ready ding.)
Nu heb ik al in de pricewatch gekeken, en daar rolde dit uit:
http://tweakers.net/price...GAWFuGbQIY9MJHbApFywTx_AQ
Nu vroeg ik me dus af of deze philips gewoon een goede tv is? (echt slechte HD tv's worden niet meer gemaakt toch door de A-merken?)
pricewatch: Philips 32PFL3017H
Daarnaast had ik dan nog deze toshiba en samsung op het oog:
pricewatch: Toshiba 32SL833G
pricewatch: Samsung UE32D5000
LG blijf ik liever van weg. Die samsung is wel een stuk duurder dan de philips, ik betwijfel of dat het wel waard is?
De voorganger van die Philips is volgens mij deze: pricewatch: Philips 32PFL3606
Alvast bedankt voor de adviezen, het is alweer een jaar of 5 geleden dat ik me echt bezig heb gehouden met TV's haha.
Ik wil een nieuwe TV kopen, om aan te sluiten op mijn PS3 voor films en games, en, jawel, TV kijken.
Waar moet de TV aan voldoen?
- 32 inch
- 1080p
- CI+
- niet te duur (max 400)
De TV die ik nu had was alweer een low end model van 5 jaar geleden, en is dus toe aan vervanging. (Het was nog zo'n lelijk 26 inch HD ready ding.)
Nu heb ik al in de pricewatch gekeken, en daar rolde dit uit:
http://tweakers.net/price...GAWFuGbQIY9MJHbApFywTx_AQ
Nu vroeg ik me dus af of deze philips gewoon een goede tv is? (echt slechte HD tv's worden niet meer gemaakt toch door de A-merken?)
pricewatch: Philips 32PFL3017H
Daarnaast had ik dan nog deze toshiba en samsung op het oog:
pricewatch: Toshiba 32SL833G
pricewatch: Samsung UE32D5000
LG blijf ik liever van weg. Die samsung is wel een stuk duurder dan de philips, ik betwijfel of dat het wel waard is?
De voorganger van die Philips is volgens mij deze: pricewatch: Philips 32PFL3606
Alvast bedankt voor de adviezen, het is alweer een jaar of 5 geleden dat ik me echt bezig heb gehouden met TV's haha.