Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Hoi allemaal,

Ik wil een nieuwe TV kopen, om aan te sluiten op mijn PS3 voor films en games, en, jawel, TV kijken.

Waar moet de TV aan voldoen?

- 32 inch
- 1080p
- CI+
- niet te duur (max 400)

De TV die ik nu had was alweer een low end model van 5 jaar geleden, en is dus toe aan vervanging. (Het was nog zo'n lelijk 26 inch HD ready ding.)

Nu heb ik al in de pricewatch gekeken, en daar rolde dit uit:

http://tweakers.net/price...GAWFuGbQIY9MJHbApFywTx_AQ

Nu vroeg ik me dus af of deze philips gewoon een goede tv is? (echt slechte HD tv's worden niet meer gemaakt toch door de A-merken?)

pricewatch: Philips 32PFL3017H

Daarnaast had ik dan nog deze toshiba en samsung op het oog:

pricewatch: Toshiba 32SL833G

pricewatch: Samsung UE32D5000

LG blijf ik liever van weg. Die samsung is wel een stuk duurder dan de philips, ik betwijfel of dat het wel waard is?

De voorganger van die Philips is volgens mij deze: pricewatch: Philips 32PFL3606

Alvast bedankt voor de adviezen, het is alweer een jaar of 5 geleden dat ik me echt bezig heb gehouden met TV's haha.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:25

FeaR

In GoT we trust

Schopje richting naar Consumentenelektronica Aankoopadvies aangezien het hier om een aankoopadvies gaat.

Persoonlijk zou ik van Philips alles onder de 6000-serie overslaan, het zijn grappige TV's maar qua beeldkwaliteit laten ze gewoon te wensen over.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Pazienza
  • Nu online
Hm, oke. Dus liever die 100 euro meer uitgeven voor die samsung? Dat schijnt wel een aardig tv'tje te zijn.

Over die Toshiba kan ik niet zoveel vinden op het internet.

Dankuwel!

• Pazienza
  • Nu online
Ik ben er al uit. Ik ga voor deze mooie IPS panasonic: pricewatch: Panasonic Viera TX-L32E5

Schijnt een erg goede TV te zijn. :)