ADC anno 2012

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sieuwe
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 15:50
Hallo iedereen,
Ik ben van plan een Macbook Pro aan te schaffen na WWDC 2012. Nu heeft men mij gezegd dat je via Developer Connection 20 % korting krijgt in plaats van de 14% voor studenten. Wanneer ik een beetje rondkijk op Google en enkele fora, krijg ik tegenstrijdige berichten terug. Volgens de ene is het nog mogelijk om dit aan te schaffen via ADC, volgens de andere niet. Ook de berichten op het vorige grote topic voor Student ADC waren tegenstrijdig met elkaar. Aangezien het hier om een kleine som gaat voor een aankoop met een grotere som, ben ik hier wel in geïnteresseerd.
Heeft er iemand hier een idee of dit nog steeds mogelijk is?
MVG,
Sieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 16:05
ADC Student is niet meer. Je hebt nu de developer programma's voor Mac en iPhone voor 99$ die voor iedereen het zelfde is. Dus ook geen extra kortingen meer. 14% korting is al erg hoog vergeleken met de meeste studentenkortingen die Apple geeft (6%) en via surfspot is het ongeveer 8 t/m 12%.

Stiekem ben ik dus erg benieuwd waar we 14% kunnen krijgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:39
Het normale kortingspercentage voor studenten is 6% via Apple en de resellers. Via speciale kanalen, bijvoorbeeld via je hogeschool/universiteit kun je 8-12% krijgen.

[ Voor 52% gewijzigd door SquareOne op 07-06-2012 12:25 ]