Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

LogMeIn Free proefperiode verstreken*

Pagina: 1
Acties:

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 14:41
Hallo,

Gebruik met alle tevredenheid log me in, of mijn pc's op afstand te beheren.
Nu schijnt mijn proefperiode verstreken te zijn, maar ik heb een free versie.

Ik kan nu niet meer bij mijn pc, geeft aan dat mijn pc offline is.

Iemand ervaring met dit probleem?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik vind je TS wel weer vrij summier hoor. Wat heb je zelf al geprobeerd dan? Je weet heel zeker dat de pc wel online is? Werk je via een app of de browser?

Hebben ze tijdens de installatie nog altijd een vinkje aanstaan waarmee je de 14 dagen trial van LogMeIn Pro mee installeert?

Desktop | Server | Laptop

• G.Scholtens
Rupie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:02:
Ik vind je TS wel weer vrij summier hoor. Wat heb je zelf al geprobeerd dan? Je weet heel zeker dat de pc wel online is? Werk je via een app of de browser?

Hebben ze tijdens de installatie nog altijd een vinkje aanstaan waarmee je de 14 dagen trial van LogMeIn Pro mee installeert?
Weet zeker dat mijn pc aanstaat, log me in probeer ik te benaderen via de browser.

Durf zo niet te zeggen of de pro versie ook mee geinstalleer is. Is nu ruim een maand geleden.

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:03
Dit kan je altijd zien bij programma zelf en bij windows configuratie programma''s verwijderen en installeren. ps anders download je toch opnieuw even log me in free? kleine moeite :)

How are you doing?

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10 12:31
bij ierdere install van de client wordt automatisch de pro versie geselecteerd met een proefperiode van volgens mij 15 dagen.
je zult waarschijnlijk aan de client zijde de free modus aan moeten zetten.

ik gebruik al jaren de free versie en heb dit probleem nog nooit gehad, maar ik vink altijd de pro uit bij de client install.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-11 17:24
dezejongeman schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:15:
ik gebruik al jaren de free versie en heb dit probleem nog nooit gehad, maar ik vink altijd de pro uit bij de client install.
Ja alleen gaat dat laatste nu niet meer, het is of je besteld pro, of je probeert pro en na die termijn zou het abo eigenlijk vanzelf terug moeten gaan naar free, maar dat lijkt het volgens de TS dus niet te doen. Wat ik zeer vreemd zou vinden.

discogs

• G.Scholtens
Ik zal zodra ik weer thuis ben, even de free versie herinstalleren en kijken wat ik tegenkom.

Weet in ieder geval dat het free pakket dus altijd zou moeten werken.
Pagina: 1