Goedeavond,
Heb onlangs met behulp van de best buy guide een systeem samengesteld. Dit systeem is binnen gekomen. Vandaag netjes in elkaar gezet.
Vervolgens de stroom erop. Alle ventilatoren(GPU, CPU, casefans) gaan draaien maar vervolgens stopt die meteen weer en gaat de spanning weg. Wanneer ik de stroomkabel vervolgens uit de computer verwijder en weer aansluit kan ik hem weer opstarten, maar naar 1 seconde stopt die weer.
Ik ben vervolgens alles gaan loskoppelen. Eerst HD's. Toen brander. Daarna grafische kaart. Daarna geheugen los gekoppeld. In principe staat nu alleen nog het moederbord + cpu in verbinding met de voeding, Maar na een seconde weer hetzelfde, hij valt uit.
Systeem is als volgt:
de voeding is de volgende:
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Moederbord, cpu of voeding?
Mike
Heb onlangs met behulp van de best buy guide een systeem samengesteld. Dit systeem is binnen gekomen. Vandaag netjes in elkaar gezet.
Vervolgens de stroom erop. Alle ventilatoren(GPU, CPU, casefans) gaan draaien maar vervolgens stopt die meteen weer en gaat de spanning weg. Wanneer ik de stroomkabel vervolgens uit de computer verwijder en weer aansluit kan ik hem weer opstarten, maar naar 1 seconde stopt die weer.
Ik ben vervolgens alles gaan loskoppelen. Eerst HD's. Toen brander. Daarna grafische kaart. Daarna geheugen los gekoppeld. In principe staat nu alleen nog het moederbord + cpu in verbinding met de voeding, Maar na een seconde weer hetzelfde, hij valt uit.
Systeem is als volgt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Seagate Barracuda ST2000DM001, 2TB | € 99,50 | € 99,50 |
| 1 | Sony Optiarc AD-7280S Zwart | € 14,45 | € 14,45 |
| 1 | Corsair Carbide 500R Black | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 31,55 | € 31,55 |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 206,- | € 206,- |
| 1 | Sapphire HD 7850 OC 2GB GDDR5 | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 106,06 | € 106,06 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z77X-D3H | € 127,- | € 127,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 944,46 | |
de voeding is de volgende:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Zalman ZM500-HP | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Moederbord, cpu of voeding?
Mike