Ik heb eerst gewoon CM9 en de compatibility zip voor momo9 erop gezet en dan handmatig via adb script.bin en script0.bin vervangen.
Je kunt je eigen script.bin gebruiken (script0.bin is hiervan gewoon een kopie). De script.bin van de cm9 is namelijk exact hetzelfde afgezien van de lijnen voor de gamekeys (ik heb deze wel even omgezet met bin2fex om dit te kunnen checken).
Om de script bin files te vervangen kun je nanda weer mounten nadat je cm9 erop hebt en dan script.bin en script0.bin vervangen door de versie die je mij gaf.
Daarnaast heb je nog een gehackte versie (originele kan niet laden op een andere versie van de kernel) van de module nodig:
http://bitt.xerionslair.org/inet_game_keys.ko
Deze kun je in principe overal zetten, ik heb hem zelf in /system/lib/modules gezet bij de andere modules.
Daarna start ik hem in android terminal emulator:
code:
1
2
| su
insmod /system/lib/modules/inet_game_keys.ko |
Ben er nog niet helemaal uit hoe ik hem automatisch kan laten loaden. Om de init rc files te veranderen moet meteen de hele boot.img veranderd worden omdat deze in de ramdisk staan. Heb ook geprobeerd het toe te voegen onder /system/etc/init.d maar het lijkt alsof deze helemaal niet wordt uitgevoerd.
Mijn tablet heb ik al open gehad. De 2 schroefjes aan de onderkant eruit halen, dan tussen de achterkant en de zwarte rand een platte schroevendraaier geduwd om een opening te krijgen. Vervolgens met een plastic kaartje (heb mijn gamma voordeelpas gebruikt) ertussen en langs de hele rand gaan om alle "catches" los te maken. Wanneer de achterkant eraf is kan de zwarte rand losgeschoefd worden en kunnen ook alle printplaatjes van de voorkant afgeschroefd worden. Wel even de flatcables netjes losmaken natuurlijk
EDIT: Waar heb je die pouch besteld, als ik vragen mag?
EDIT2: Het kan zijn dat je ook de keymap niet erop hebt staan en ik weet niet wat dan de defaults zijn. Ik gebruik de volgende keylayout:
http://bitt.xerionslair.org/inet-keypad.kl, hierbij heb ik de buttons aangepast om overeen te komen met wat er fysiek op de knoppen staat. Start en Select zijn dus nu correct en de ABXY knoppen geven hetzelfde door aan het systeem als wat er op staat. Deze keylayout kun je zetten op /system/usr/keylayout/
[
Voor 12% gewijzigd door
Xerion404 op 21-06-2012 00:18
]