• Appahewfd
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-07-2024
Hallo tweakers,

voor een opdracht op school moeten wij een onderzoek doen naar een zelfgekozen onderwerp. Mij leek het wel interessant om een onderzoek te doen naar Augmented Reality. Ik zou graag willen weten wat de meningen en ervaringen zijn met betrekking tot Augmented Reality. Daarom vroeg ik me af of er een paar mensen mijn enquete in zouden willen vullen. Het kost weinig tijd. Als er iets mis is met de enquete mag je dit ook even melden hier in het topic. Dan houd ik daar rekening mee en pas ik het nog aan.

Enquete link:
*knip*

Ik zou het erg op prijs stellen als je even de tijd zou nemen om mij te helpen. Verder als er iemand anders nog enquetes ingevuld moet hebben dan laat dat even dan zou ik eventueel iets terug kunnen doen ;)

Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 06-06-2012 21:03 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Beste appahewfd,

Welkom op Tweakers.net :) . Op Tweakers.net staan we slechts indicenteel onderzoeken of enquetes toe, en alleen wanneer daar toestemming voor is gegeven. Deze toestemming is niet aangevraagd, en daarom sluit ik je topic.

In de forum FAQ staat wat je moet doen als je alsnog toestemming wilt aanvragen:
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Je krijgt nog een PushMessage van me met meer uitleg, voor als je toestemming wilt aanvragen :)

[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 06-06-2012 21:24 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.