Paysafecard wat moet ik er mee?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubm93
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09-2022
hallo allemaal,

ik ben via via aan 100euro paysafe gekomen maar nu wil ik er spullen van kopen en dat gaat niet echt. Zo wou ik bf3 kopen maar dat kan niet, omdat ik geen internet shop kon vinden die het accepteerd.

kijk ik er overheen of bestaan die niet?
en is er een manier dat ik het om kan zetten naar paypal of zoiets.

Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:40
Heb je op de website van paysafecard zelf gekeken?
http://www.paysafecard.com/nl/nl-paysafecard/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Paysafecard is tegenwoordig de nieuwe Wallie-kaart. Dus op plekken waar je een Wallie kaart kon inleveren, kan je tegenwoordig deze inleveren.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325202

Het antwoord is simpel gezegd, ja je kan het omzetten naar paypal of naar je bankrekening voor een commisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubm93
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09-2022
Nou ik kan geen winkel vinden waar je met paysafe kan betalen. Behalve steam, maar die heeft geen bf3.
Maar ik dacht dat dat je het niet kon omzetten paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-05 04:20

-d-

Anders kijk je even op de website

http://www.paysafecard.com/nl/help/
3. Kan ik het tegoed van mijn paysafecard uit laten betalen?
Het tegoed van paysafecard pincodes kan worden terugbetaald. Om het geld terug te kunnen betalen, hebben wij het serienummer van de paysafecard nodig, het op de paysafecard resterende tegoed, je volledige voor- en achternaam, je e-mailadres, een leesbare kopie van je identiteitsbewijs met foto (voor- en achterkant), een leesbare kopie van je paysafecard en je persoonlijke bankrekeningnummer met inbegrip van IBAN en BIC/Swift waarop het bedrag moet worden overgemaakt. Vraag je een omruiling aan, dan kan in sommige gevallen een omruilingsvergoeding worden verrekend( zie punt 2 en punt 5 van de Algemene Voorwaarden).
Pagina: 1