Hallo Tweakers,
Mijn oog is vorige week gevallen op de high end game pc van intelligentPC.
Wat mij direct al opviel is dat de prijs zeer laag is. Namelijk 430,-. Hier geloofde
ik natuurlijk niets van. Dus heb ik even research gedaan. Toch blijken alle parts
van de pc een redelijk tot goede kwaliteit te hebben (sowieso geen high end).
Maar aangezien ik op zoek ben naar een mid-range die het gemiddelde overschrijdt.
Dacht ik weer eens bij jullie aan te kloppen. Ik heb even een plaatje toegevoegt van de
setup. Ook de site heb ik even toegevoegd. Natuurlijk even scrollen
Ik wil jullie vragen wat ik met deze PC eigenlijk kan. En of het de moeite waard is.
Je kunt de pc zoals je ziet aanpassen in dit menu. Maar de (standaard)setup die is aangekruisd is aangegeven als high end op de site. Alvast bedankt!

mocht het plaatje het niet doen
Mijn oog is vorige week gevallen op de high end game pc van intelligentPC.
Wat mij direct al opviel is dat de prijs zeer laag is. Namelijk 430,-. Hier geloofde
ik natuurlijk niets van. Dus heb ik even research gedaan. Toch blijken alle parts
van de pc een redelijk tot goede kwaliteit te hebben (sowieso geen high end).
Maar aangezien ik op zoek ben naar een mid-range die het gemiddelde overschrijdt.
Dacht ik weer eens bij jullie aan te kloppen. Ik heb even een plaatje toegevoegt van de
setup. Ook de site heb ik even toegevoegd. Natuurlijk even scrollen
Ik wil jullie vragen wat ik met deze PC eigenlijk kan. En of het de moeite waard is.
Je kunt de pc zoals je ziet aanpassen in dit menu. Maar de (standaard)setup die is aangekruisd is aangegeven als high end op de site. Alvast bedankt!
mocht het plaatje het niet doen
[ Voor 4% gewijzigd door vonis22 op 06-06-2012 19:57 ]