[MAC] Spotify: Locatie bestanden voor development

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brickvansteen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 08:59
Beste Tweakers,

Ik ben bezig met een app te maken voor spotify.
Voorheen deed ik dit op een windows computer en hier moest ik de bestanden voor de app in een folder in mijn documenten plaatsen. Nu ben ik momenteel het trachten te doen op mijn mac maar ik kom niet helemaal uit op welke locatie de bestanden nou moeten komen te staan.

In de documentatie van spotify staat:
"To get started developing - create the following folder:

~/Spotify (Mac OS X and Linux)"
Nu dacht ik dat ze hier de root van mijn macbook mee bedoelden maar dat werk op het moment niet.
Iemand enig idee?

Btw, als mijn post binnen het verkeerde subforum staat bij voorbaat mijn excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikenuun
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 11:33
Dit toevallig niet over het hoofd gezien ?
Within this folder…

Create a new folder that will contain your application’s files (HTML/JS/CSS). The name of the folder isn’t important, but we suggest you name it to whatever you set your $BUNDLE-IDENTIFIER to (see below).

Within this folder, create an empty file called index.html

Within this folder, create an empty file called manifest.json. This file will need to be edited in accordance with our manifest best practices, or your application won’t load.
Bron : https://developer.spotify.com/technologies/apps/guidelines/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brickvansteen
Beste Mike,

Nee dit heb ik niet over het hoofd gezien. In mijn root heb ik een map genaamd spotify aangemaakt en daar binnen staat weer een map met de naam van mijn app. Binnen deze folder heb ik volgens de guidelines mijn index etc staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick91
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 19:12
brickvansteen schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:42:
~/Spotify (Mac OS X and Linux)"
Nu dacht ik dat ze hier de root van mijn macbook mee bedoelden maar dat werk op het moment niet.
Iemand enig idee?
~/ betekent je homedirectory. Dus voluit: /Users/<gebruikersnaam>. Daar moeten de bestanden staan ;)

[ Voor 0% gewijzigd door rick91 op 06-06-2012 19:54 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 14:14
De root wordt in de UNIX wereld altijd aangeduidt met de forwardslash(/)..

Het tekentje wat er voor de map Spotify is de tilde(~), welke inhoud dat het de usermap is.

in jou geval zal dat dus zijn voor spotify usermap/Spotify, dus die spotify map zet je in je homedirectory..

EDIT:
En rick91 was me net voor

[ Voor 5% gewijzigd door biertjuh? op 06-06-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brickvansteen
rick91 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:53:
[...]

~/ betekent je homedirectory. Dus voluit: /Users/<gebruikersnaam>. Daar moeten de bestanden staan ;)
Kijk bedankt, Moet nog wennen aan programmeren op mijn macbook. sorry voor de beginners/noob vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Maakt niet uit... Je moet ook nog een beetje wennen aan de locatie van je topic, want dit hoort in Programming :)

Vandaar een klein tikje die kant op

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1