Toon posts:

Windows 7 vastloper, programma data verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje geleden liep mijn Windows 7 vast en heb ik hem cold gereboot. Naderhand kwam ik erachter dat onder andere de programma's Google Chrome en Thunderbird al hun standaard instellingen kwijt zijn. Bij Google Chrome heb ik geen plugins meer en moet ik mij weer aanmelden voor alles. Bij Thunderbird zijn al mijn e-mail instellingen verdwenen.

Inmiddels, weer opgelost... zit alleen met de vraag hoe alles opeens weg kan zijn.. Windows sucks

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Mjah, duurt niet lang of deze topic wordt gesloten. Ik denk niet dat het aan Windows ligt, maar eerder aan de gebruiker... Als windows "sucks" zoals je aangeeft stap je toch over naar FreeBSD? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je specifiek wilt zijn, dan ligt het eerder aan de software die geinstalleerd is op Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Wat zegt eventlog. De reden dat vaak Windows Sucks is, omdat men denkt dat ze het allemaal wel weten, en alles er op gaan rammen. Het ligt vaak (voor 80%) aan de gebruiker zelf. Ik heb zelf Windows vanaf 98 tijdperk, en de computerboer zei destijds, dat je soms gewoon goed moest opzoeken of wel iets werkte met Windows. Dat bespaart gewoon hoop en moeite. Vaak ligt het ook aan een programma wat recent is geinstalleerd. Dat voert soms wijzigen door die je eigenlijk niet wilt of helemaal niet in de gaten heb.
Ik denk eerder dat jouw probleem is ontstaan door een update wat op de achtergrond is gedaan. Dit heb ik ten allen tijden uitstaan. Ik wil zien wat er op de pc komt.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skn
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-02-2022

skn

*refereert naar term "monkey with a loaded gun"*

[ Voor 5% gewijzigd door skn op 07-06-2012 17:27 ]