Onterechte / loze feedback ontvangen aliteDC

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan bikker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05-2023
"Wijziging User Review - [aliteDC] [jan bikker]"

Ik heb een bod gedaan op een advertentie van aliteDC V&A aangeboden: Western Digital Caviar Green WD10EADS, 1TB
aliteDC is akkoord gegaan en het was wachten op betaal gegevens, helaas krijg ik 3 dagen later een bericht terug met de melding dat hij hem toch aan iemand anders verkocht heeft gezien deze persoon de schijf kon ophalen en het dus meer zijn voorkeur had, jammer want volgens mij hadden we een akkoord. Voor mij dus reden voor feedback en in dit geval negatief zie: http://tweakers.net/aanbod/rating/120158

half uurtje later kijk ik op mijn profiel vind ik ook feedback van aliteDC zie: http://tweakers.net/aanbod/rating/120167
Het enige wat erin staat is het volgende: Vind mij niet zo ''netjes''

Als ik feedback krijg vind ik dit goed, maar dan wel met een reden en goede onderbouwing.

Gaarne de feedback verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliteDC
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-10 19:22
Ik had nog geen gegevens getuurd en jij ook niet. Ik begrijp echt niet waarom je dit zo moeilijk moet maken. Jij stuurt mij (mijn menig) onterechte feedback waarop ik weer reageer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de DM mailwisseling bekeken en aliteDC geeft duidelijk aan akkoord te gaan met het bod. Er was dus wederzijds akkoord over het product en de prijs. Geen speld tussen te krijgen. Dan is het inderdaad niet netjes als je de schijf ineens aan iemand anders weggeeft, puur omdat die persoon hem op kon halen.
Feedback van aliteDC heb ik verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliteDC
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-10 19:22
Heb nooit gezegd dat hij ongelijk had.

Ach ja laat het maar, topic kan worden gesloten. Ik heb geen zin in een discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Bij deze.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.