Thunderbird op Mac bijft hangen op nieuw email adres venster

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
Hallo, ik heb thunderbird geinstalleerd op mac os x 10.5.8 met de nieuwste updates inclusief de firmware update. De versie van thunderbird is versie 13.0 nl.
Op die manier wil ik mail van een pc met windows live mail over te zetten naar de mac en vice versa voor een ander email adres.
Echter blijft thunderbird nu hangen op het venster die vraagt of ik een nieuw email adres aan wil maken... geen van alle opties doet iets! zoeken werkt niet, overslaan niet en nieuw email adres instellen niet..
En ik zie geen manier waarop ik het venstertje kan sluiten en thunderbird openen en de email instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je hebt Thunderbird geïnstalleerd maar niet geconfigureerd, begrijp ik dat goed? Doe dat dan eerst eens, voordat je mail importeert. Denk dat dat het issue is.

Verder zeg je "op deze manier wil mail ...". Op welke manier is dat?

Afsluiten kan met geforceerd afsluiten: option + rechtsklik -> forced quit / geforceerd afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blacknoise
met afsluiten bedoel ik idd geforceerd afsluiten
Instellen werkt niet, er gebeurt simpelweg gewoon niks als ik op account instellen klik, steker nog, geen enkel menu item werkt. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp@rkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 13:04
Ik had precies hetzelfde. Wat bij mij hielp was het installeren van de engelstalige thunderbird ipv de nederlandse. Toen verdween het venster nadat ik gekozen had om de email adressen later te configureren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blacknoise
dankje! ik zal de engelse versie even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blacknoise
Bedankt! het heeft geholpen:)