Beste,
Ik ben bezig met het bouwen van een website lukt allemaal prima op 1 puntje na. De Font Smoothing in IE8.
In Firefox/Chrome/IE9/Opera werkt het allemaal prima.
De font pakt ie wel, maar hij maakt hem niet vloeiend, de bekende "CSS Reset" staat ook in mijn CSS.
Wat er in mijn CSS te vinden is:
Font is werkend en gemaakt vanuit de bekende font squirrel.
Wat ik al geprobeerd heb:
[via google]
- IE8 Font Hack
- Diverse -mox webkit aanpassingen
- px wijzigen in em
-
Geen van deze aanpassingen had effect, ik ben ten einde raad.
Ik probeer dit probleem echt op te lossen en 'plaats hier niet zomaar' een post, ik heb van alles geprobeerd.
Ik heb proberen te zoeken naar een oplossing maar kan deze nog steeds niet vinden.
Ik ben bezig met het bouwen van een website lukt allemaal prima op 1 puntje na. De Font Smoothing in IE8.
In Firefox/Chrome/IE9/Opera werkt het allemaal prima.
De font pakt ie wel, maar hij maakt hem niet vloeiend, de bekende "CSS Reset" staat ook in mijn CSS.
Wat er in mijn CSS te vinden is:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| html, body { height: 100%; } @font-face { font-family: 'VollkornRegularRegular'; src: url('../fonts/vollkorn-regular-webfont.eot'); src: url('../fonts/vollkorn-regular-webfont.eot?#iefix') format('embedded-opentype'), url('../fonts/vollkorn-regular-webfont.woff') format('woff'), url('../fonts/vollkorn-regular-webfont.ttf') format('truetype'), url('../fonts/vollkorn-regular-webfont.svg#VollkornRegularRegular') format('svg'); font-weight: normal; font-style: normal; } body { font-family: 'VollkornRegularRegular', serif; line-height: 18px; background: url(../Images/background.jpg) repeat; } h1 { font-family: 'VollkornRegularRegular', serif; font-size: 1.01em; } font smooth:{ always; } |
Font is werkend en gemaakt vanuit de bekende font squirrel.
Wat ik al geprobeerd heb:
[via google]
- IE8 Font Hack
- Diverse -mox webkit aanpassingen
- px wijzigen in em
-
Geen van deze aanpassingen had effect, ik ben ten einde raad.
Ik probeer dit probleem echt op te lossen en 'plaats hier niet zomaar' een post, ik heb van alles geprobeerd.
Ik heb proberen te zoeken naar een oplossing maar kan deze nog steeds niet vinden.
Life is meant to be experienced