Toon posts:

Hoe zit het nou met Valve en de E3 2012?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste heb ik nooit superveel interesse in de E3 gehad, maar het was altijd wel stoer als ik het in de PU (power unlimited) volgde en lezen over wat voor soort games er kwamen. Maar nu ben ik actief op de website en live streams gaan kijken, maar nu snap ik iets niet goed. Er zijn allemaal press conferencies geweest van Sony, Microsoft, Ubisoft, etc etc etc.. maar die zijn nu al voorbij. Een paar interessante games, Dishonored, Assassin's Creed 3, Farcry 3 toch ook weer... maar ik was eigenlijk benieuwd wat Valve nou bij de E3 ging doen. Vooral ook speculaties over wellicht de nieuwe Half-Life (als dit er ooit nog komt, en niet een "duke nukem forever" geval wordt). Maar ik zie en hoor helemaal niks over Valve, geen logo's, geen nieuws, geen press conferenties, niks. Het enige is dat ze erbij staan op de officiele site, maar ook daar word alleen een link naar Valve.com gegeven.

Hoe zit het nou? Mijn vermoedens zijn dat er een aantal "hoofd" press conferenties zijn, de grootste, belangrijkste enzo. En vervolgens de dagen erna andere game ontwikkelaars zich bezig gaan houden met dingen. En dat Valve dus met iets vandaag of morgen kan komen. Maarja, nergens word zoiets aangegeven en ik vrees dat alleen de mensen die daar werkelijk op de E3 zijn iets van Valve zien, maar sterker dat het dan geneens groot nieuws zal zijn, oftewel geen HL of een nieuw soort spel. Want als ze wel met zoiets zouden komen, dan waren ze toch ook als een van de eerste en grootste bezig met hun press conferentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Er is gewoon een E3 topic hier: E3: Electronic Entertainment Expo 2012

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leuk en aardig, maar dat gaat niet specifiek over Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
Dus dan kan je het daar niet vragen?

Maar hoe het zit is heel simpel: Valve doet niks nieuws op de E3, dus is er ook niks over te vinden. That's all.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hahn schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:51:
Dus dan kan je het daar niet vragen?

Maar hoe het zit is heel simpel: Valve doet niks nieuws op de E3, dus is er ook niks over te vinden. That's all.
Mijn ervaring met grote topics is dat een enkele vraag word genegeerd en ergens achter kwijt raakt. Ik kon het natuurlijk daar wel vragen, maar ik gokte dat een topic een beter resultaat zou geven.

Toch raar dat Valve dan wel naar de E3 gaat, de vorige jaren waren hun daar namelijk niet.