Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Dan kan ik je erg hard aanraden om de eerste 3 delen ook es proberen. Zijn voor een prikkie 2e hands te koop!

Afgelopen weekend judgement nogmaals uitgespeeld en daar ook even alle cog tags gezocht. Vrij goed te doen op een paar na waar ik youtube voor kon gebruiken:) Nu ook halverwege aftermath voor de 2e keer.

Hierna ga ik het uitspelen op insane en direct trachten alle sterren en chalanges te halen. dat gaat ben ik bang een vrij pittige worden:)

boomr wijzigde deze reactie 24-06-2013 11:43 (61%)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik ben afgelopen weekend zeker 15-20 uur bezig geweest met de campaign op insane met de challanges erbij. Dit is SERIEUS pittig! Er zitten chapters bij die moeilijk zijn maar wel te doen, en er zitten ook chapters bij die zo klote zijn en waar je dusdanig veel geluk bij nodig hebt dat het soms wel 50 tot 75 keer duurt (doodgaan dus) voordat ze te halen zijn. Tot nu toe de landing op het stand (wanneer je als cole speelt) met stip op nummer 1! Alles moet daar kloppen en anders is het niet te doen. Vooral de mortars zijn een ramp.

Aan de ene kant maakt het de uitdaging natuurlijk wel veel groter en de climax als je het eindelijk haalt veel lekkerder:) Maar er zitten ook stukje bij waar ik me helemaal de pleuris frustreer:( Vooral de AI die met je meespeelt is een RAMP! Gaan veel down, voeren geen ene kloot uit, en staan regelmatig zelfs in de weg waardoor je geen kant meer op kan. Eeuwig zonde.

Zit nu iets over de 70% dus komend weekend moet dat te halen zijn.

Pfff....nog 9 sterren te gaan, 3 stukjes, 3 challanges....wat zitten er HELSE karweijen bij! ik denk dat ik het niet overdrijf dat ik al rond de 400 - 500 keer dood ben gegaan. En in 25% van de gevallen ligt het aan de AI! Je computergestuurde medespelers die de boel COMPLEET voor je verzieken! Bij een level (waar de ragers op je af komen stormen en je de bot moet bewaken terwijl die een deur open maakt) is het de bedoeling (of iig de manier waarop het te doen is) om met een booschka shot een grub hole op te blazen, en vervolgens met de one-shot zoveel mogelijk ragers af te maken...op een gegeven moment komen ze met bosjes naar boven en kun je niet anders dan zo snel mogelijk verplaatsen en granaten gebruiken. Daar is het me minstens 50% van de keren dat ik dood ging gebeurd dat ik wil kappen met de one-shot, en alle drie mijn AI medespelers achter me staan! Tegen me aan staan te kloten en ik geen enkele kant op kan! Ragers huppelen rustig naar boven en maken me af. Dat is zo VRESELIJK frustrerend:(

Moet zeggen dat het gevoel van opluchting wel erg groot is als je het dan eindelijk haalt.

Nog een paar uurtjes doorhakken en we hebben het gehaald:)

Iemand zin om daarna nog ff de co-op achievements te halen?

boomr wijzigde deze reactie 04-07-2013 12:50 (38%)
Reden: toevoeging.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0Henk 'm!
Eeuwig zonde dat dit forum zo onwijs dood is. Ik heb vandaag EINDELIJK karn verslagen op insane met challange! Ben vanaf vrijdagmiddag bezig geweest! Wat was dit ONWIJS moeilijk! Ben vrijdag begonnen en zojuist pas gehaald. Meerdere malen bijna me controller door de tv heen gegooid:)

Nu een nieuw xbox gold account scoren en online gaan spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
Ik kan alleen maar zeggen: HULDE !!!

Ik kon me er niet doorheen worstelen. Heb al zo weinig tijd, wil ik niet
alleen maar geirriteerd gamen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
JMaster schreef op maandag 08 juli 2013 @ 07:52:
Ik kan alleen maar zeggen: HULDE !!!

Ik kon me er niet doorheen worstelen. Heb al zo weinig tijd, wil ik niet
alleen maar geirriteerd gamen.
Eindelijk leven in dit topic:) Thanks...viel ook echt heel vies tegen hoor! Wel ONWIJS blij toen ik het gehaald had.
Nu op zoek naar een nieuw live gold abbotje zo goedkoop mogelijk. En dan es kijken of ik nog wat mensen tegenkom die nog online spelen. Ik ben vrij laat:S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
quote:
lj_tree schreef op zondag 07 juli 2013 @ 14:04:
Eeuwig zonde dat dit forum zo onwijs dood is. I
Gears 3 topic was al zo dood als 'n pier, in Judgment heeft nog nooit leven in gezeten.

Zelf heb ik Judgment (+ de xdoos) maanden niet aangeraakt, sinds vorige week speel ik weer 'n beetje.
Ik heb 's survival gecheckt waar 'n flinke bug in zit omdat je online niet de dlc maps te zien krijgt. Vooralsnog lijkt Epic zich daar niet druk om te maken.
De campaign heb ik trouwens nog helemaal niet gespeeld. Misschien 's 'n keer co-op doen?

iRacing Profiel

quote:
mowa schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:25:
[...]

Gears 3 topic was al zo dood als 'n pier, in Judgment heeft nog nooit leven in gezeten.

Zelf heb ik Judgment (+ de xdoos) maanden niet aangeraakt, sinds vorige week speel ik weer 'n beetje.
Ik heb 's survival gecheckt waar 'n flinke bug in zit omdat je online niet de dlc maps te zien krijgt. Vooralsnog lijkt Epic zich daar niet druk om te maken.
De campaign heb ik trouwens nog helemaal niet gespeeld. Misschien 's 'n keer co-op doen?
Oh das goed hoor. Das ook een achievement:) We gaan insane dan wel vermijden want daar heb ik me teveel over opgefokt de laatste tijd:)

Op hardcore zijn we met een uurtje of 7-9 zeker klaar!

Dan zoek ik ook nog een keer een momentje om een chapter met 4-man co-op te doen voor de achievement. Een maat van me heeft deeltje 4 in bestelling staan bij de mediamarkt dus zoeken er nog eentje bij:)

Sinds een dikke week weer live gold voor een jaartje. Afgelopen week verlof gehad dus flink zitten vlammen. Ook nog even met Dort maar verders weinig mensen online gezien helaas. Moet zeggen dat het redelijk bevalt. Wel zin om wat vaker met bekenden te spelen. Mowa, ik zag je uitnodiging vorige week maar toen had ik nog geen gold. Was dus in me uppie aan het spelen:(

Ook nog even gears 1 op insane uitgespeeld en alle single player achievements gehaald. Dat is qua campaign toch wel met stip de beste! Wat een HEERLIJK spel! Een dezer dagen ga ik ook de campaign van deeltje 2 nog een keertje uitspelen. Die beviel ook wel redelijk. Ik vind het jammer dat deel 3 en 4 zo "kleurijk" zijn:S Het voelt een stuk minder serieus aan dan deeltje 1.

Iemand behoefte om nog een keer een afspraak te maken om met een groepje van 5 man te gaan vlammen?

De aanhouder wint:)

Ik heb nog 9 achievements open staan in jugdement. Een aantal die ik in me eentje kan halen, en een aantal waar ik 4 man bij nodig heb. Bijvoorbeeld survival op terminal met 5 soldiers. Ik heb hiervoor een hulpkreetje op het forum van epic gegooid en ga daar met wat gasten afspreken. ZIjn er hier nog fanatiekelingen die mee willen doen? Ik stel voor dat we enigsinds ruim van tevoren een dag en tijd afspreken om te gaan vlammen.

Mocht iemand zin hebben, ik moet ook nog de campaign uitspelen in co-op. Verder alle campaign achievements al binnen! Ook op insane met alle challanges op 3 sterren:)

• SOTD
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 12:24
Sorrie voor het bumpen. Ik heb deze game op mijn XBOX360 maar begrijp maar niet hoe ik raketten afvuur met die robotskelet waar ik in kruip. 1 keertje heb ik een raket afgevuurd en heb ik geen idee hoe ik dat deed. Ik heb van alles ingedrukt en geprobeerd maar niks hoor? Erop googlen is lastig aangezien ik niet eens weet hoe dat pak heet en ik krijg telkens irrelevante info.

Ik heb hem al uitgespeeld maar probeer nu overal 3 sterren te halen en dat lukt dus niet en in een youtube filmpje zag ik ineens raketten afgevuurd worden.

Iemand die me kan uitleggen hoe ik raketten afvuur? Er zit geen boekje bij mijn geseald gekocht spelletje.

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 13:58
@SOTD

Ik heb de game uitgespeeld en ik had er ook problemen mee en het dus gegoogled:

https://www.google.nl/sea..........33i160.3Kzjeheo30c

Succes ermee.

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

• SOTD
Dennis585 schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 14:36:
@SOTD

Ik heb de game uitgespeeld en ik had er ook problemen mee en het dus gegoogled:

https://www.google.nl/sea..........33i160.3Kzjeheo30c

Succes ermee.
Ah, ik had how to fire raket Gears of war judgement day. 8)7

En inmiddels erachter gekomen dat die pak Silverback heet en dat ik eerst A (wisselen van wapen) en dan B (afvuren) moet drukken. Jammer dat dit niet gewoon via Y en trigger gaat.

In die level waar we verplicht boomshield en lancers gebruiken zie ik collegas hun chainsaw gebruiken maar dat kan ik niet. Is hier weer een workaround voor of kunnen alleen mijn collegas dat? En ja, ik weet dat ik dichtbij moet staan en B moet indrukken.

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 13:58
@SOTD

Vraag het je collegas.

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

• SOTD
Met collega’s bedoel ik die 3 die steeds met mij meevechten. Cole, Sofia en Dudok?

Ondertussen al door dat diegenen die wel chainsaw gebruiken toch geen Boomshield hebben. Met boomshield resulteert B in meppen met de schild.
Pagina: 1 2 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True