Ik ben afgelopen weekend zeker 15-20 uur bezig geweest met de campaign op insane met de challanges erbij. Dit is SERIEUS pittig! Er zitten chapters bij die moeilijk zijn maar wel te doen, en er zitten ook chapters bij die zo klote zijn en waar je dusdanig veel geluk bij nodig hebt dat het soms wel 50 tot 75 keer duurt (doodgaan dus) voordat ze te halen zijn. Tot nu toe de landing op het stand (wanneer je als cole speelt) met stip op nummer 1! Alles moet daar kloppen en anders is het niet te doen. Vooral de mortars zijn een ramp.
Aan de ene kant maakt het de uitdaging natuurlijk wel veel groter en de climax als je het eindelijk haalt veel lekkerder:) Maar er zitten ook stukje bij waar ik me helemaal de pleuris frustreer:( Vooral de AI die met je meespeelt is een RAMP! Gaan veel down, voeren geen ene kloot uit, en staan regelmatig zelfs in de weg waardoor je geen kant meer op kan. Eeuwig zonde.
Zit nu iets over de 70% dus komend weekend moet dat te halen zijn.
Pfff....nog 9 sterren te gaan, 3 stukjes, 3 challanges....wat zitten er HELSE karweijen bij! ik denk dat ik het niet overdrijf dat ik al rond de 400 - 500 keer dood ben gegaan. En in 25% van de gevallen ligt het aan de AI! Je computergestuurde medespelers die de boel COMPLEET voor je verzieken! Bij een level (waar de ragers op je af komen stormen en je de bot moet bewaken terwijl die een deur open maakt) is het de bedoeling (of iig de manier waarop het te doen is) om met een booschka shot een grub hole op te blazen, en vervolgens met de one-shot zoveel mogelijk ragers af te maken...op een gegeven moment komen ze met bosjes naar boven en kun je niet anders dan zo snel mogelijk verplaatsen en granaten gebruiken. Daar is het me minstens 50% van de keren dat ik dood ging gebeurd dat ik wil kappen met de one-shot, en alle drie mijn AI medespelers achter me staan! Tegen me aan staan te kloten en ik geen enkele kant op kan! Ragers huppelen rustig naar boven en maken me af. Dat is zo VRESELIJK frustrerend:(
Moet zeggen dat het gevoel van opluchting wel erg groot is als je het dan eindelijk haalt.
Nog een paar uurtjes doorhakken en we hebben het gehaald:)
Iemand zin om daarna nog ff de co-op achievements te halen?
[
Voor 38% gewijzigd door
boomr op 04-07-2013 12:50
. Reden: toevoeging. ]
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983