Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mowa
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Gears of War: Judgment is een prequel van de Gears of War trilogie.
Judgment speelt zich af in de welvarende stad "Halvo Bay" waar de "Onyx Guard Academy" gevestigd is. Deze school traint de COG elite soldaten.

Judgment begint een aantal weken na Emergence Day, 14 jaar voor de gebeurtenissen van Gears of War 1 op de planeet Sera. De Pendulum Wars zijn nog maar net beëindigd.
E-Day was de dag dat de Locust tevoorschijn kwamen vanuit het ondergrondse en brachten de mensheid op de rand staat van vernietiging.

Baird en de rest van de COG's moesten zich noodgedwongen aanpassen aan deze dreiging.
Dat probeert hij met de "Kilo Squad", een groep soldaten onder leiding van Damon Baird en Augustus "The Cole Train 'Cole. Ze worden vergezeld door twee nieuwkomers in de Gears-serie, Sofia Hendricks en Garron Paduk. Samen proberen ze om de belegerde stad Halvo Bay te redden van de Locust.

Gears of War: judgment wordt ontwikkeld door de Poolse gamestudio “People can Fly” en Epic. Bij deze samenwerking zal People can Fly zich meer richten op de Campaign en Epic op de Multiplayer
People can Fly is bekend van de game Bulletstorm en het porten van Gears of War 1 naar de PC.

De release van Gears of War: Judgment is op 19 maart 2013 in de VS en 22 maart in Europa en zal exclusief voor de Xbox 360 zijn.
Pre order o.a. bij

Campaign

Gears of War: Judgement speelt zich af in Halvo Bay, waar de Onyx Guard Academy is gevestigd.
Baird en de rest van Killo Squad staan ​​terecht voor overtredingen tegen de COG (coalitie van regeringen). De getuigenissen worden afgelegd door kolonel Loomis, een COG leider, hij beschuldigd het team van desertie, lafheid, huisvredebreuk, diefstal van experimtele militaire technologie en verraad.

De campaign zal minder scripted en meer interactief zijn dan de Gears trilogie.
Voor het eerst wordt gebruik gemaakt van de Smart Spawn techniek. De sterkte en hoeveelheid enemies is afhankelijk van jouw speelstijl. Hoe beter jij speelt des te beter worden de enemies die ook steeds talrijker worden. Wanneer je minder goed speelt krijg je ook minder sterke en minder talrijke enemies. “Left 4 Dead” heeft ook een dergelijk systeem.
Mogelijk dat dit de standaard moeilijkheidsgraad vervangt van casual,normal,hard,insane.

De bedoeling hiervan is om de replay te verhogen. Gears 3 bleek toch wat te gemakkelijk en uiteindelijk toch te kort ondanks dat de campaign technisch de langste was binnen de trilogie.
Met dit systeem van interactiviteit krijgen gamers meer uitdaging.

Een andere vernieuwing is het "Declassification System". Hierbij moet de speler punten verzamelen om power-ups vrij te spelen zodat je een bepaald wapen ten volle kan benutten.
Al met al moet Judgment sneller, dynamischer en wreder zijn dan de trilogie.

Judgment is nog meer gericht op non-stop actie dan Gears of War 3, die meer dan 90 minuten aan filmbeelden bevatte. Epic wil nu slechts essentiele filmbeelden gebruiken om de intense gameplay kort te onderbreken terwijl het plot hoofdzakelijk verteld wordt via gesproken tekst zodat de speler kan blijven doorspelen.

Personages

Damon Baird

In de tijd voordat Beard, een sarcastiche maar geniale werktuigkundige, Marcus Fenix hielp om Sera te redden werkte hij zich op in de Gears gelederen. Hij maakt altijd grappen maar hij is beslist meer dan alleen een comediant.

Augustus Cole

Een voormalig Thrash Ball speler die Soldaat werd, genaamd "Cole Train". Hij werd beroemd in Sera vanwege zijn prestaties op het slagveld en zijn onstuimige gedrag. Cole ontmoet Baird snel na de soldatenwerving en werden al snel de beste vrienden.

Garron Paduk

Een militair vluchteling van de Union of Independent Republics. Garron was dus in "The Pendulum Wars" dus een vijand van de COG. Hij komt met een frisse blik en gepolijste persoonlijkheid naar de Kilo squad. Garron is het duiveltje op de schouder van Baird om te verleiden tot uitspraken als "Let's blow stuff up"

Sophia Hendricks

Een cadet van de onyx Guard Academy Ze is meer in de lijn van kolonel Loomis die strikt volgens het boekje is. E-day deed haar weg naar het afstuderen aan de academie stranden, maar ze is nog steeds een waardig soldaat. Ze is het tegenovergestelde van Garron, altijd stand-by om haar superieuren te informeren over elke afwijking van het protocol.

Colonel Loomis

Versus

De Multiplayer heeft 5 modes
  • OverRun
  • Free For All
  • Domination (is voor King Of The Hill (KOTH) in de plaats gekomen)
  • Team Death Match (TDM)
  • Survival Een horde mode, nadere details zijn nog onbekend
Grote veranderingen
  • Er zijn geen locusts in de MP. In plaats daarvan is er een rode en blauwe team. Er is alleen een locust team in OverRun.
  • Elke speler krijgt een eigen wapen load out zodat elk teamlid een specifieke functie heeft. Dit is om teamplay te bevorderen.
  • Execution en Warzone keren niet terug.
  • Down but not out (DBNO) is verwijderd. 1 van de redenen waarom Execution niet terugkeert. Dat betekent tevens dat het executen van een speler niet meer mogelijk is. Dus instant dood.
  • Er zijn geen elimination, respawn modes
  • Het is nu mogelijk om van een richel dan wel dak te springen.
  • Er zijn ammo boxes binnen een map.
  • Stopping power is verwijderd.
  • Dammage van alle standaard wapens is verminderd.
  • Accuracy (lancer,retro) is verminderd
Lijst van nog onbevestigde MP modes
Deze keren mogelijk niet terug.
  • Wingman
  • Capture the Leader (CTL) In Gears 2 kwam Guardian wat met wijzigingen tot CTL werd.
  • Guardian. Guardian kwam in Gears 3 terug met de “Forces of Nature” dlc door de wens vanuit de Gears community.
OverRun
OverRun is een combinatie van Horde en Beast en is class based, globaal vergelijkbaar met de classes in bijvoorbeeld Battlefield waarin elk teamlid een unieke ondersteunende en strategische functie heeft met een eigen wapen load out.
In OverRun kies je geen character maar een class. Elk teamlid heeft een andere class.
Twee teams van 5 tegen 5 waarvan 1 team COG en het andere team Locust is.

Free For All
Kort gezegd; iedereen speelt tegen iedereen. Ofwel maak zoveel mogelijk kills. Degene die de meeste kills maakt wint.

Domination
3 ringen / punten binnen een map verover en zo lang mogelijk vasthouden/bewaken.
Wanneer je bijvoorbeeld 2 ringen de hele match weet te behouden win je.
Elk team spawned bij een ring en probeert de middelste en de ring van de tegenstander te pakken.
De wat oudere pc gamers herkennen het van Unreal Tournament, de jongere gamers van COD en is vergelijkbaar met Conquest van Battlefield.

Team Death Match
ipv een kill counter krijgt een team punten voor elke kill.
Elk teamlid heeft een eigen/verschillende wapen load out.

COG Class

Elk personage heeft zijn eigen class.

Baird-Engineer
Wapens: gnasher en blowtorch en bediend de sentry turret.
Met de blowtorch kan hij beschadigde versterkingen repareren.

Cole-Soldier
Wapens: Lancer and boomshot en zorgt voor munitie aan teamgenoten.
Ruilt met Baird ammo zodat Baird oneindige Blowtorch ammo heeft.

Sofia-Medic
Wapens: Lancer en Snub pistool en gooit gas granaten waarmee ze ook downed teamgenoten kan reviven.

Garron-Scout
Wapens: Longshot en Snub pistool en heeft een granaat wat als baken dient.
Hij kan klimmen om vanuit hogerop beter te kunnen snipen.

Locust Class

Wretch
Springt over hindernissen, kan klimmen en heeft een verlammende schreeuw. Wanneer hij met meerdere Wretches is neemt zijn schreeuw toe wat zorgt voor maximale verlamming.

Ticker
Eet vestingen, eet granaten en kan ontploffen. Hij heeft een speed boost en kan door granadiers over barrieres worden geschopt

Kantus/
Heeft nu een Hammerburst ipv een Gorgon, healed teamgenoten en berijdt bloodmounts.
Hij kan meerdere teamleden tegelijkertijd healen waaronder waardevolle eenheden zoals Corpsers en Maulers met healen.

Grenadier
Heeft een Lancer, berijdt Bloodmounts en heeft Frag Granaten die hij naar COG turrets kan gooien om een dodelijke explosie te veroorzaken.

Bloodmount
Ramt vestigingen en wordt bereden door Grenadier en Kantus.
Halveert de berijders cooldown tijd en draagt een Kantus achter dekking zodat de Kantus zijn healing kan opladen.

Mauler
Verwoest vestingen en COG soldaten met zijn dorsvlegel en een schild. Zijn schild werkt als een cirkelzaag waarmee snel meerdere kills mee te maken zijn. Met het schild kan hij kogels weerkaatsen.

Serapede
Eet zich door obstakels heen, vernietigd COG’s en Spuwd gif.
Twee overlappende Serapedes beschermen elkaars kwetsbaar achterzijde.

Corpser
Sloopt vestingen en COG’s met zware slagen van zijn poten. Hij graaft en beweegt zich onder de grond. Zijn gepancerde poten verminderen damage aan de voorkant.

Dedicated Servers
De Versus van Gears of War Judgment wordt op Dedicated Servers gespeeld.

Wapens

COG wapens
  • Lancer
  • Retro Lancer
  • Gnasher
  • Sawed Off Shotgun (sos). Kan nu 2x snel achter elkaar schieten.
  • Snub
  • Longshot
  • One Shot
  • Mulcher
  • Frag grenade
  • Smoke grenade
  • Mortar
UIR wapens
  • Booshka. Grenade launcher. Een afgevuurde granaat explodeert wanneer je een tegenstander raakt en kan onderweg bouncen tegen bijv. een muur..
  • Markza. Een long en Midrange wapen waarmee headshots kunnen worden gemaakt.
  • Beacon. Je kunt een vijand of een heel team spotten.
  • Stem Gas. Healen van je teamlid of gehele team.
Locust wapens
  • Hammerburst Mk.I. De 1e versie uit Gears 1 en schiet met repeterende salvos van 6 kogels.
  • Hammerburst Mk II. De Hammy uit Gears 3
  • Boltok
  • Breechshot.
  • Boomshot
  • Boomshield (Maulerschild wat ook werkt als een cirkelzaag)
  • Ink grenade

Controls

De controls worden anders.
Rod Fergusson over de controls
Mogelijk wordt LB voor het gooien van een nade en Y voor het wisselen van wapens.

Achievements

• They Called Him Karn 10 - Completed Museum Of Military Glory
  • Open Arms 10 - Completed Halvo Bay Military Academy
  • The Real Thing 10 - Completed Seahorse Hills
  • Take Back This City 10 - Completed Onyx Point
  • I Told You 10 - Completed Downtown Halvo Bay
  • This One's Not Over 10 - Completed Courthouse
  • Friends 10 - Completed Aftermath
  • Determined 10 - Completed all Campaign Chapters on at least Casual difficulty
  • Steel Nerves 10 - Completed all Campaign Chapters on at least Normal difficulty
  • Iron Fist 25 - Completed all Campaign Chapters on at least Hardcore difficulty
  • Lion Heart 50 - Completed all Campaign Chapters on Insane difficulty
  • Party People 10 - Played any section in 4 player Co-Op
  • Blood Brothers 50 - Completed all Campaign Chapters in Co-op
  • Challenge Accepted 5 - Completed your first Declassified mission
  • Never Give Up 10 - Completed at least 20 Declassified missions
  • Quality Soldiering 50 - Completed all Declassified missions
  • A Peek into the Future 10 - Watched Aftermath teaser (3)
  • The Aftermath 20 - Unlocked Aftermath
  • Rising Star 10 - Attained 50 Stars on at least Casual Difficulty
  • Shooting Star 20 - Attained 75 Stars on at least Normal Difficulty
  • Star Struck 50 - Attained 100 Stars on at least Hardcore Difficulty
  • Superstar 50 - Attained all Stars on Insane Difficulty (3)
  • Never Forgotten 10 - Recovered 10 COG Tags during the Campaign
  • Veteran Remembrance 10 - Recovered 25 COG Tags during the Campaign
  • Respect for the Fallen 20 - Recovered all 48 COG Tags during the Campaign
  • Ribbon Master 10 - Earned 3 unique Ribbons in any section
  • Proud Wearer 5 - Equipped your first Medal
  • Ready for War 20 - Earned at least one Onyx medal
  • Sybarite 50 - Earned the Onyx "War Supporter" medal (5)
  • Seriously Judgmental 75 - Completed all Declassified Missions on Insane difficulty (4)
  • Level 5 5 - Reached level 5
  • Level 10 10 - Reached level 10
  • Level 20 10 - Reached level 20
  • Level 30 15 - Reached level 30
  • Level 40 25 - Reached level 40
  • Level 50 25 - Reached level 50
  • Let's Do This 50 - Achieved level 50 and chose to re-up for another tour of duty
  • Fearless 50 - Achieved level 50 a second time and chose to re-up for another tour
  • Unstoppable 50 - Achieved level 50 a third time and chose to re-up for another tour (8)
  • Death to Locust 10 - Killed with all classes of COG in Overrun or Survival
  • Death to the COG 10 - Killed with all classes of Locust in Overrun
  • Survivor 10 - Completed wave 10 on all maps in Survival mode
  • Globe Trotter 10 - Won a match on every map in all Versus modes
  • Jack of All Trades 10 - Won 10 matches of Overrun
  • Team Leader 10 - Won 10 rounds of Team Deathmatch
  • All Rounder 10 - Won one match in Free For All, Team Deathmatch, and Domination
  • Roaming Free 10 - Won one match on every map in Free For All (4)
  • Team On Tour 10 - Won one match on every map in Team Deathmatch
  • Overran 10 - Won one match on every map in Overrun
  • Dominator 10 - Won one match on every map in Domination
Bron

Trailers

Maps

Rooftops
Niet te verwarren met de map Rooftops uit Gears 1..!!

Junkyard
Gondola
Island
Library
Junkyard
Street

Overige maps worden nog gemaakt.
Onbekend is of er maps uit de trilogie zullen terugkeren wat niet onlogisch zou zijn.

DLC

Volgt

Begrippen

Pendulum Wars

Een 79 jaar durende wereldwijde oorlog waarbij de twee supermachten op Sera, de Union of Independent Republics (UIR) en de COG (Coalition of Ordered Governments), streden om de controle over de "Imulsion" (een gigantische hoeveelheid natuurlijke brandstof) te verkrijgen.

Emergence Day
Emergence Day of E-Day was de dag waarop de Locust horde vanuit het ondergrondse een snelle, grootschalige, goed gecoördineerde en ongekende wereldwijde militaire aanval op het oppervlak van Sera ontketende. Elke grote menselijke stad op het oppervlak van Sera werd aangevallen vanuit het onderaardse, waarbij de Locust zowel kunstmatige,biologische wapens en gestolen menselijke technologie gebruikten.
Meer dan een kwart van de menselijke populatie op Sera stierf op E-Day.

Screenshots

Shot van het menu

Boxart

Artwork

Links

Officiele Xbox site
OverRun First Hands
Gameinformer
Tips en Info OverRun mode
Haal je code om de Baird bril op je avatar te zetten
Android Apps

mowa wijzigde deze reactie 02-02-2013 15:46 (255%)
Reden: Lijst met Achievements toegevoegd + Versus ( survival mode)

iRacing Profiel

• mowa
  • Niet online
Mijn eerste Game-topic waarvoor ik grote verantwoordelijkheid voel.
Wees een beetje lief.

Ik ben niet 24/7/360 online.
Dus wanneer iemand een nieuwsitem heeft, graag daarover een pm sturen dan kan ik de opening updaten.
Daarnaast zal ik dit topic zoveel mogelijk bijhouden en eventuele nieuwsitems die jullie posten meenemen als update.

mowa wijzigde deze reactie 08-06-2012 14:18 (49%)

iRacing Profiel

• boomr
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 15:18
Goed bezig kerel!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 15:47
quote:
mowa schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:19:

Ik ben niet 24/7/360 online. Dus wanneer iemand een nieuwsitem heeft, graag daarover een pm sturen dan kan ik de opening updaten.
Daarnaast zal ik dit topic zoveel mogelijk bijhouden om eventuele nieuwsitems die jullie eventueel posten mee te nemen als update.
Uw jaar duurt 360 dagen? :P

• mowa
  • Niet online
quote:
bram1984 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:25:
[...]

Uw jaar duurt 360 dagen? :P
LOL...Eigenlijk nog korter als ik m'n snipperdagen er van af trek.. :+

iRacing Profiel

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Release over 2 maanden, vind eigenlijk dat er nog steeds maar bar weinig info is uitgebracht, enige wat ze hebben laten zien is overrun en ffa.
Verder niets over andere mp modes etc :/ ook geen berichten over een SE of CE.

Hoewel ik best wel vertrouwen heb in pcf vind ik het toch apart dat er zo weinig berichten zijn, Misschien vonden ze dat ze 3 nogal overdone hadden met nieuws etc.

Maarja, pre-order maar alvast gedaan.

Van wat ze wel hebben laten zien heb ik iig wel een positief gevoel.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• boomr
Krijgen we nog iets als we m pre-orderen? Anders ga ik op de dag van release hier in de stad wel ff langs:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 07-05 13:08

Ereaser

XBL: Ereaser NL

quote:
lj_tree schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:39:
Krijgen we nog iets als we m pre-orderen? Anders ga ik op de dag van release hier in de stad wel ff langs:)
Een bepaalde versie van de hammerburst ingame, verder nog niks bekend

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

6shot hammerburst (zoals in gears 1) en een een/twee skins

ik heb bij gamemania gepreordered (daar doe ik eigenlijk altijd mijn pre orders) en die geven Young Alex en Young Marcus als skin.

• Ereaser

Ereaser

quote:
Bokkie schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:43:
6shot hammerburst (zoals in gears 1) en een een/twee skins

ik heb bij gamemania gepreordered (daar doe ik eigenlijk altijd mijn pre orders) en die geven Young Alex en Young Marcus als skin.
wist ik nog niet :o
wordt dan waarschijnlijk een pre order bij game mania als het store specifiek is :/ toch jammer, want bij veel webshops zal hij wel stukken goedkoper zijn

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bij bol schijn je alleen Marcus te krijgen :P

http://forums.epicgames.c...-Bonus-Information-Thread

hier staan de tot nu toe bekende pre-order bonussen op een rij

Mij gaat het eigelijk alleen om de hammerburst en Alex Brand oOo Hammerburst uit GoW1 vond ik echt heerlijk.

Bokkie wijzigde deze reactie 10-01-2013 14:14 (21%)

• Ereaser

Ereaser

quote:
Bokkie schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:11:
Bij bol schijn je alleen Marcus te krijgen :P

http://forums.epicgames.c...-Bonus-Information-Thread

hier staan de tot nu toe bekende pre-order bonussen op een rij

Mij gaat het eigelijk alleen om de hammerburst en Alex Brand oOo Hammerburst uit GoW1 vond ik echt heerlijk.
opzich wel nice dat we er dan 2 krijgen terwijl UK en US maar 1 character krijgen, maarja ff afwachten wat webshops gaan doen rond die tijd. Ik kan Marcus wel missen als het me 10 euro scheelt ;)

• mowa
  • Niet online
Zowaar een teken van leven hier.
Ik zal de opening 1 dezer dagen ff updaten, er is veel nieuwe en andere info.

iRacing Profiel

• Ereaser

Ereaser

quote:
mowa schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:09:
Zowaar een teken van leven hier.
Ik zal de opening 1 dezer dagen ff updaten, er is veel nieuwe en andere info.
Zag het topic verschijnen toen er in gepost werd, dus meteen ook ff gebookmarked ^^

Misschien is het een idee om links naar sommige videos te posten om het wat compacter te houden?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja doe vee diablo tegenwoordig :P en als ik de xbox aanslinger wordt er meestal mw2 gedaan omdat we mensen tekort hebben voor gears. Maar nu met judgment komt daar hopelijk weer verandering in.

Heb er erg veel zin in ieder geval.

• Pino_Helmond
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 18-01 14:59
Hopelijk speelt hij beter weg dan Gears 3. Toevallig gisteravond samen met Oeffel een paar potjes Guardian in Gears 2 gespeeld. Viel me op dat dat nog veel massaler gespeeld word dan Gears 3. Wel nog steeds veel mensen die overpowerd zijn en zelf met regelmatig met losse flodders schietend.
An sich heb ik me in Versus altijd veel en veel meer vermaakt met Gears 2 dan met deeltje 3.

• mowa
  • Niet online
Kleine update gemaakt.

Check Versus en wapens

Microsoft heeft vandaag bevestigd dat Gears of War: Judgment-exemplaren die te koop zijn tijdens de release, een Games on Demand-code bevat voor de Gears of War 1.

mowa wijzigde deze reactie 22-01-2013 23:37 (60%)

iRacing Profiel

• Ereaser

Ereaser

quote:
mowa schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 23:29:
Microsoft heeft vandaag bevestigd dat Gears of War: Judgment-exemplaren die te koop zijn tijdens de release, een Games on Demand-code bevat voor de Gears of War 1.
Ik neem aan dat dit dan ook geldt voor pre orders?

• mowa
  • Niet online
quote:
Ereaser schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:19:
[...]

Ik neem aan dat dit dan ook geldt voor pre orders?
Inderdaad, samen met wat pre-order bonussen.

iRacing Profiel

• Barbas
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22-05 20:35

Barbas

Gallego!

Vette OP! Hulde _/-\o_

Mejor así

• mowa
  • Niet online
Bij Pre-Order kan je vanaf 15 maart al OverRun spelen.
bron
Althans in de VS, aangezien in Europa de verkoop op de 22e start kan het zijn dat we hier ook later early-acces verkrijgen.
quote:
Thnx maar ik moet 't 'n aantal zaken opnieuw bekijken omdat niet alles meer up to date is. Aangezien dit topic in juni vorig jaar is gestart en ik 't moest doen met wat er toen bekend was.

mowa wijzigde deze reactie 28-01-2013 22:58 (56%)

iRacing Profiel

• Ereaser

Ereaser

quote:
mowa schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:55:
Althans in de VS, aangezien in Europa de verkoop op de 22e start kan het zijn dat we hier ook later early-acces verkrijgen.
Ook alleen bij Gamestop... Volgens mij loopt Epic al lekker binnen met de store exclusive DLCs en early access. Ben al blij dat wij in iedergeval geen 4 grote gamestores hebben en gewoon 2 skins krijgen :)
Is er trouwens nog steeds niks bekend over een special/limited edition?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ben benieuwd naar survival, schijnt de "endless" horde mode te zijn. Maar is ook class based. Hoop wel dat het in tegenstelling tot overrun je de class en char kan kiezen zonder verbonden te zijn aan een vast karakter voor de class.

• mowa
  • Niet online
In de UK is een Kilo Squad Edition gesignaleerd en bevat;
  • 18cm hoog Baird beeldje
  • COG tag halsketting
  • Hammerburst DLC
  • Emergence Day young Marcus Skin
  • Code voor Gears of War 1
Overigens staat de status voor Judgment reeds op gold, de launch is over ruim een maand maar er zijn helaas nog betrekkelijk weinig details bekend.

iRacing Profiel

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

beeldje is geen beeldje maar een action figure :)
code voor gow1 on demand is confirmed voor alle preorders dacht ik (of zelfs alle retail versies)
marcus skin + Alex skin + hammerburst krijg ik ook bij gamemania.

Enige zijn dan de tags aangezien ik de action figure niet bijzonder genoeg vind,

Hoop echt dat de game de moeite waard is :/

• boomr
Geen pre-order of special edition hier. Vind het niet de moeite waard. Als de release daar is ga ik wel ff langs de mediamarkt of zo en pik ik m daar wel op. Heb er wel VEEL zin in! Word echt tijd voor wat vernieuwing. De events de laatste tijd komen me een beetje de strot uit eigenlijk. Wel jammer dat er geen beta was waar we aan mee konden doen. Was in het begin toch een leuke medal in deeltje 3:)

• mowa
  • Niet online
Execution keert toch terug _/-\o_
Deze mode samen met twee maps gesponsord door Maxim.
Vanaf 2 april gratis te downloaden.
bron

Season Pass
VIP Season Pass voor 1600 Points
  • Two upcoming Game Add-on Packs that include six multiplayer maps, two new modes, and new weapon and armor skins
  • Early access to Game Add-on multiplayer maps so you can be the first to play
  • A permanent double XP boost to accelerate your ascent through the ranks
  • Five exclusive weapon skins and four exclusive armor skins
bron

iRacing Profiel

• mowa
  • Niet online
Xbox LIVE World Premiere Broadcast

Voor degenen die willen discuzeuren over Judgment ga naar xboxworld
Ik stop er mee om voor de kat z'n viool te posten, er volgen geen updates meer.

iRacing Profiel

• boomr
Nog een paar weken. 22 maart is het zover! Ik heb recent Doom 3 BFG gekocht van een medetweakert. Leuk spelletje maar ik heb nu het gevoel dat ik bij gears wat framedrops heb. klinkt vaag maar doom 3 is zo oud en loopt zo soepel (hoge FPS) dat ik het idee heb dat ik nu een wat schokkerig beeld heb bij games als gears 3. Vroeger zelden last van.

Ik hebook nog even wat achievements in gears 2 gehaald. Ben daar nu lvl 89 dus 100 gaat er wss niet meer komen en heb nog maar 20.000 kills dus seriously 2.0 zal ook nog wel ff duren:) Moet die ook nog uitspelen op de hoogste moeilijkheidsgraad. Ooit komt da goed:)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ben nog steeds bezig om gears 1 op insane te doen met een maat, Act4 bezig.

Seasonpass ga ik denk ik wel halen, heb nog steeds MSpoints over van toen ik gears3 haalde
Gears 2 heb ik alles gehaald wat ik kon/wilde halen gelukkig, en dan waren nog best wel veel achievements.

Las op de friontpage review hier dat er ook een reveal is van de GoW3 aftermaht, daar ben ik dan ook wel erg benieuwd naar. Heb er in ieder geval toch wel weer zin in :)

• boomr
Wie heeft gears 4 allemaal in de pre-order staan? Ik zelf niet. Ik ben zelfs aan het twijfelen of ik m de eerste dag ga halen, of een paar weekjes wacht en m 2de hands ergens op de kop tik. Scheelt me vaak toch een eurotje of 15 a 20. Ik heb er RETE veel zin in begrijp me niet verkeerd, maar ik weet nu al dat ik de komende 3 weken zo vol zit met me werk en prive afspraken dat ik veel te weinig tijd over hou voor gears 4. En als ik m haal, en eraa begin, weet ik zeker dat ik prive afspraken ga verzetten voor gears....en das ook niet heel verstandig:)

volgende week is het al zover......

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Heb hem ge-preordered.

Rete veel zin in inderdaaad.hoewel ik vanmiddag ook SC2 HOTS ga ophalen :P

Heb eerst ook getwijfeld, maar hoe meer ik van de gameplay heb gezien en gelezen heb over de reveals enzo hoe meer ik de positive kant opga, nu rest alleen nog de test of het inderdaad zo goed is als ik hoop.

Begrijp mij niet verkeerd, ik verwacht geen game of the year ofzo, maar wel gewoon een goed verhaal en lekkere gameplay en dat is voor mij het belangrijkste.. Samen met een goede horde/survival mode uiteraard :P

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 14:28
ik kan niet wachten tot vrijdag.
ik zal dan ook wat eigen gameplay filmpjes posten.

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

• Pino_Helmond
Heb gisteren Overrun gespeeld maar die modus is in ider geval erg langdradig en saai. Vond er geen reet aan. Verder met Gears 3 dus maar.

• Barbas

Barbas

Gallego!

In de demo gespeeld of zo? Wat vond je er langdradig aan? Was het het niveau van de tegenstanders of beviel het speltype je niet?

Mejor así

• Pino_Helmond
De demo kun je gratis downloaden inderdaad. Je speelt om beurten als Gear of Locust en moet dan 3 objecten aanvallen of verdedigen. Er zaten rondjes bij die meer dan een half uur duurden.
Ben zelf meer van de korte, lompe potjes. Rushen, hopelijk wat kills maken en verder naar het volgende potje.

Niveau van de tegenstanders was wisselend, de een lijkt niet dood te kunnen en speelt als een pro terwijl je andere gasten in één rondje letterlijk 25 keer afschiet.

Eén ding is wel duidelijk bij Overrun, je moet als team spelen anders is het een kansloze missie.
Heb je een volle party dan kan het wel leuk zijn, speel je als eenling in een team dat niet samenwerkt dan vergeet het maar.

• Dennis585
Geachte ,

Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Consoleshop.nl.

Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 23-03-2013
----------------------------------------------------------------
Gears of War: Judgment Xbox 360

balen , balen en nog eens balen...

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12:19

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Ik gok dat je nog wel ergens aan het spel kan komen. :)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Dennis585
quote:
exactor it schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:29:
Ik gok dat je nog wel ergens aan het spel kan komen. :)
ik wacht wel ff tot zaterdag.
plus ik heb al betaald.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Zo balen, balen en nog eens balen is het dan ook weer niet. :)

Heb wel weer zin in een hersenloos GoW avontuur. Hoop op nog kaasachtigere scenes als Brothers to the end. Echt 1 van de slechtste scenes ooit. Heerlijk gewoon, die over the top melodrama van de Gears campaign.

• Dennis585
quote:
exactor it schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:26:
Zo balen, balen en nog eens balen is het dan ook weer niet. :)

Heb wel weer zin in een hersenloos GoW avontuur. Hoop op nog kaasachtigere scenes als Brothers to the end. Echt 1 van de slechtste scenes ooit. Heerlijk gewoon, die over the top melodrama van de Gears campaign.
maak wat filmpjes morgen dan kan ik alvast meegenieten.

:+

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Als ik online ga spelen dan zal ik dat doen. Kun je 3 kills en 15 deaths zien!

• Dennis585
quote:
exactor it schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 07:23:
Als ik online ga spelen dan zal ik dat doen. Kun je 3 kills en 15 deaths zien!
ik ben ook niet echt goed in 3rd person shooters.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vanimddag hopelijk ophalen uit werk, vanavond meteen campaign in met 4 man en denk ook wel wat survival.

Heb er zin in in ieder geval.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Dammit Dennis. Mijn PC loopt steeds vast bij renderen. Moet even stofzuigen denk ik. :) Ben meteen met de special event begonnen. Was geinig. Domination met breechshots. Ik denk dat dat snipers met slechte hitreg zijn maar ging minder slecht dan ik verwachtte!

En woot meteen de Ribbon most headshot deaths in een pot. Terwijl ik als laatste joinde. Dat is wel knap toch? :P

exactor it wijzigde deze reactie 22-03-2013 16:52 (18%)

• Dennis585
quote:
exactor it schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:43:
Dammit Dennis. Mijn PC loopt steeds vast bij renderen. Moet even stofzuigen denk ik. :) Ben meteen met de special event begonnen. Was geinig. Domination met breechshots. Ik denk dat dat snipers met slechte hitreg zijn maar ging minder slecht dan ik verwachtte!

En woot meteen de Ribbon most headshot deaths in een pot. Terwijl ik als laatste joinde. Dat is wel knap toch? :P
koop toch een goeie laptop...

:+

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Lol. Nee, ik koop een goede stofzuiger!

Net de ribbon more kills than deaths in pot 3 gehaald. Stijgende lijn! (Ik weet nog steeds niet wat ik aan het doen ben :P )

• Dennis585
quote:
exactor it schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 17:05:
Lol. Nee, ik koop een goede stofzuiger!

Net de ribbon more kills than deaths in pot 3 gehaald. Stijgende lijn! (Ik weet nog steeds niet wat ik aan het doen ben :P )
ik krijg em morgen , maar ik ga eerst de singleplayer doen.
dat heb ik met deel 1 , 2 en 3 ook gedaan.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

quote:
dennis585 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 17:30:
[...]

ik krijg em morgen , maar ik ga eerst de singleplayer doen.
dat heb ik met deel 1 , 2 en 3 ook gedaan.
Daar moet ik dus even op wachten. Vrienden halen hem pas wat later. Dit spel is wel het leukst met anderen gok ik. :)

Wowsers FFA is briljant. Super snelle actie. Zo ken ik Gears helemaal niet.

exactor it wijzigde deze reactie 22-03-2013 17:42 (10%)

• Dennis585
quote:
exactor it schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 17:32:
[...]

Daar moet ik dus even op wachten. Vrienden halen hem pas wat later. Dit spel is wel het leukst met anderen gok ik. :)

Wowsers FFA is briljant. Super snelle actie. Zo ken ik Gears helemaal niet.
zet die stofzuiger aan , we willen clips...

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

quote:
dennis585 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 18:04:
[...]

zet die stofzuiger aan , we willen clips...
Dat kan niet. Ben FFA aan het doen. Bazen modus!

Heb zowaar een potje FFA gewonnen. Met iets van minder wijsheid dan geluk. O-)

exactor it wijzigde deze reactie 22-03-2013 19:31 (19%)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gameplay is snel, de story mode is leuk, maar neemt je op een of andere manier niet diep genoeg om echt in meegezogen te worden zoals voorgaande delen.

Graphics zijn een stuk beter. Echter survival is als ik alles afweeg een teleurstelling.
10 waves, classes zijn character gebonden en niet de mogelijkheid om andere wapens op te pakken.

De benodigde teamplay is wel veel hoger dat maakt wel een hoop goed, maar voor mij niet genoeg.

Omdat de characters verbonden zijn aan de classes heb je geen reet aan customisation als je geen pvp doet

Als er geen horde wordt toegevoegd zal ik als ik alles op insane gehaald heb niet veel meer spelen helaas :/

• Dennis585
eindelijk heb ik de game binnen , ik ga volop genieten :

vette intro...

• Dennis585
ik heb dringend tips nodig voor de multiplayer :

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Al voorbij de intro Dennis? :)

Ik heb gisteren best lang gespeeld. Het is lastig om weg te gaan merkte ik. De campaign vond ik niet zo interessant eerlijk gezegd. Heb de eerste chapter gedaan en vroeg me steeds af wat het verhaal was. Maar goed het knallen was wel prima.

Versus daarna was weer genieten. Heb in een deuk gelegen met een gozer die nog nooit online Gears gespeeld had. Eerste pot was totale drama. Iets van 0-15. Daarna rustig omhoog. In pot 5 toch een KD van 1 in FFA. Deed íe goed. Meest hilarische uitspraak van hem (na 5 keer gemelee-d te zijn) 'is dit een f****ing schietspel of een bokspel?!?'

Vanavond maar eens Survival en Overrun uitproberen.

Tot nu toe vind ik GoW echt top.

• Dennis585
quote:
exactor it schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:56:
Al voorbij de intro Dennis? :)

Ik heb gisteren best lang gespeeld. Het is lastig om weg te gaan merkte ik. De campaign vond ik niet zo interessant eerlijk gezegd. Heb de eerste chapter gedaan en vroeg me steeds af wat het verhaal was. Maar goed het knallen was wel prima.

Versus daarna was weer genieten. Heb in een deuk gelegen met een gozer die nog nooit online Gears gespeeld had. Eerste pot was totale drama. Iets van 0-15. Daarna rustig omhoog. In pot 5 toch een KD van 1 in FFA. Deed íe goed. Meest hilarische uitspraak van hem (na 5 keer gemelee-d te zijn) 'is dit een f****ing schietspel of een bokspel?!?'

Vanavond maar eens Survival en Overrun uitproberen.

Tot nu toe vind ik GoW echt top.
ik kan wel wat tips gebruiken voor de versus.

• justifire
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15:14
quote:
dennis585 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:52:

[video]
Heb het idee dat je veels te veel firstperson shooter stijl gebruikt terwijl dat bij gow totaal niet gaat werken.
Je moet veel meer coveren, daarvandaan met de camera draaien en overzicht krijgen, zorg dat je zelf uit het zicht blijft en snel verplaatsts van de ene cover naar de andere.
Als je op je gemak door het veld blijft lopen ben je een makkelijke target ;)
Blijf aan de randen, cover en verras je tegenstander of voer een rush uit (niet met een snipergeweer of snubpistol natuurlijk :P )
Als je dat een beetje onder de knie hebt kun je gaan wall-bouncen YouTube: Gears of War Lessons - Episode #9 - How to Wallbounce om je nog sneller en onvoorspelbaarder te verplaatsen.
Belangrijkste tip : gebruik die A-knop !! :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Dennis585
quote:
justifire schreef op zondag 24 maart 2013 @ 15:32:
[...]

Heb het idee dat je veels te veel firstperson shooter stijl gebruikt terwijl dat bij gow totaal niet gaat werken.
Je moet veel meer coveren, daarvandaan met de camera draaien en overzicht krijgen, zorg dat je zelf uit het zicht blijft en snel verplaatsts van de ene cover naar de andere.
Als je op je gemak door het veld blijft lopen ben je een makkelijke target ;)
Blijf aan de randen, cover en verras je tegenstander of voer een rush uit (niet met een snipergeweer of snubpistol natuurlijk :P )
Als je dat een beetje onder de knie hebt kun je gaan wall-bouncen YouTube: Gears of War Lessons - Episode #9 - How to Wallbounce om je nog sneller en onvoorspelbaarder te verplaatsen.
Belangrijkste tip : gebruik die A-knop !! :)
bedankt deze tips ga ik gebruiken.

ik gebruik nu de lancer.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Mij moet je niet om tips vragen. Ik ben super slecht in versus. Maar heb er wel lol in. :)

• boomr
quote:
dennis585 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:52:

[video]
Holy SH*T jij heb idd wat hulp nodig:) Moet zeggen da tik het ook VAAK verstier in deeltje 3 maar dit is echt een toppertje:) Zoiezo geeft richten (dus linkertrigger ingedrukt houden) minder schade dan blindfire. Tenminste dat was met deel 3. Daarnaast zie ik je maar weinig met de gnasher doen terwijl dat toch van vele het meest favoriete wapen is. Ik zal es op zoek gaan naar een betaalbaar exemplaar en een nieuw xbox gold abbo...kunnen we samen falen:)

• Barbas

Barbas

Gallego!

quote:
lj_tree schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:10:
[...]

Zoiezo geeft richten (dus linkertrigger ingedrukt houden) minder schade dan blindfire. Tenminste dat was met deel 3.
Ik was in de veronderstelling dat richten juist meer schade toebracht dan een blindfire...

Mejor así

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

quote:
Resteleiro schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:12:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat richten juist meer schade toebracht dan een blindfire...
zonder ads doet je meer damage, maar ben je minder nauwkeurig, voor de assault rifles maakt dit niet uit maar voor de gnaser en de dbs wil je nooit ads gebruiken, point blank doet een gnasher zonder ads namelijk instakill met gib zoals je ook ziet gebeuren met dennis in zijn filmpje, met ads is het nooit een gib en niet 100% een instakill

In judgement is het nog steeds shottywallbounce wat het verschil maakt op de meeste maps, tenzij je events doet. Maar aangezien ik suck in wallbounce ben ik eigenlij het meeste blij met stay frosty events zoals in Gears 3 :P daarom doe ik alleen horde, en nu dus wat survival tot we insane onder de knie hebben, Daarna gaat de game de koelkast in tot de nieuwe dlc er is.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Op zich is ADS met Gnasher als je buiten GIB range staat een goed plan toch? Je verkleint de spread waardoor er meer geraakt wordt.

Ik ben vandaag met de Marska(?) bezig geweest. Werkte best lekker omdat als 1 iemand dood ging ik meteen een Gnasher had omdat verder iedereen daarmee speelt. :) De Marska is ook best een krachtig ding. Volgens mij (als ik heb zitten opletten) is het 4 bodyshots of 2 headshots of 1 headshot en 2 bodyshots voor een kill. Dat wil wel als je ze op tijd ziet.

Over dat wallbounchen; ik zie het toch niet zo veel gebeuren. Moet ik zeggen dat ik nog geen ranked heb gespeeld omdat die playlists steeds leeg zijn maar de meesten staan gewoon met Gnashers een beetje rond te roady rennen. :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Niet alle maps in judgement lenen zich inderdaad voor wallbouncen.

Als je met je gnasher op dusdanige afstand zit dat je denkt te moeten ads' en ben je ammo aan het verspillen, beter dan switchen naar lancer of het gat proberen te dichten met roady/bounce

gib range = point blank, iets verder is het nog steeds 1shotkill zei het 2 shots voor zover ik heb kunnen testen.

• justifire
Gib range -> blindfire
Close range -> pop shot
Far range -> overschakelen naar bijv Lancer

Beginnerstip : probeer de 3 verschillende Gnasher shots eens op een muur en bekijk het resultaat, let op bullet-spread en positie van de inslag, dan word al snel duidelijk wat op welke afstand het beste werkt.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Barbas

Barbas

Gallego!

Wat zijn de ervaringen tot nu toe met de multiplayer? Is het een spel wat je met onbekenden kunt spelen of is het aan te raden om het in teamverband te spelen (dus met vrienden op XBL)? Speel de multiplayer van GoW3 voornamelijk met onbekende mensen en vermaak me hier prima mee.. Twijfel echter of ik Judgement moet aanschaffen.

Mejor así

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ligt eraan, als je alleen de tdm of free for all stijl speeld kan je prima met vreemden.

De overrun en survival modes hebben meer teamplay nodig dan dat beast en horde het hadden, dus in die gamemodes is minimaal goede voicecom aan te raden.

• Barbas

Barbas

Gallego!

Ik speel voornamelijk KOTH... Is dat een beetje te vergelijken met overrun?

Mejor así

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Overrun is wel flink anders. Domination lijkt meer op KOTH (Zelfde regels als Domination in CoD).

• CerandoX.nl
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 26-04 10:04
Gister deze game gekocht en het is een erg leuk deel. Ik heb vooral veel lol in Overrun, echt een verfrissende modus. De Booshka mogen ze wat mij betreft nerfen of het aantal Assault-classes terugschroeven naar max 2 of drie. In één team zaten vrijwel alleen maar assault classes en ze hadden echt geen engineer nodig met die Booshka's, ze konden ons makkelijk op afstand houden. Ze voorzagen elkaar constant van Ammo en het was niet bepaald gebalanceerd.

De multiplayer is een stuk sneller geworden en ik moet zeggen dat de toevoegingen, zoals het naar beneden kunnen springen erg goed uitpakken voor de snelheid en het de game een stuk leuker maakt. Ook het gooien van granaten met LB vind ik een goede verandering, dit geeft toch net even de mogelijkheid om snel te reageren. Ik vind het wel minder dat je nu standaard de frag kunt selecteren, de andere granaten worden weinig gebruikt en ik ben zelfs nog geen keer de smoke tegen gekomen. Ook gewoon jammer dat de de granaten niet meer aan muren kunt 'taggen'. Echter deze keuze snap ik goed, aangezien je nu ook granaten uit Ammo Boxes kunt aanvullen en het anders een camp-festijn wordt.

Verder is het schild soms wat overpowered in combinatie met een primary, zoals een shotgun.

Heb de singleplayer nog niet gespeeld, dus snap ook niet waarom ik in de gewone multiplayer maps tegen rode versies van de COG speel, maar daar kom ik dit weekend wel achter. Vind dit toch een stuk minder leuk dan tegen Locust spelen.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

taggen kan nog steeds

LR intedrukt houden en op de melee button drukken :)

• CerandoX.nl
quote:
Bokkie schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:40:
taggen kan nog steeds

LR intedrukt houden en op de melee button drukken :)
Ook op een muur?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

yups

gewoon de ouderwetse plant/tag

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

In versus kun je niet meer taggen op muren. Wel op mensen door een granaat tegen ze aan te gooien (Ik ben daar beter in dan in mensen met een gun neerschieten :P ) of door op de ouderwetse manier te taggen (LB + B). Dat laatste vind ik niet handig denk ik. Je kan dan makkelijker een B gebruiken om ze stil te zetten en dan kun je ze neerknallen/nog een keer meppen en jezelf een nade besparen.

exactor it wijzigde deze reactie 28-03-2013 16:06 (106%)

• justifire
quote:
exactor it schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:33:
Overrun is wel flink anders. Domination lijkt meer op KOTH (Zelfde regels als Domination in CoD).
Zit er geen KotH modus in Judgment ?!
Zat te twijfelen om hem te gaan halen maar zonder KotH gaat hem dat niet worden.

• Dennis585
quote:
justifire schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:32:
[...]

Zat te twijfelen om hem te gaan halen maar zonder KotH gaat hem dat niet worden.
volgens mij komt die modus wel middels DLC.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Is dat niet Execution? Of krijgen we ze allebei? Mijn google skills laten me in de steek. Ben denk ik te druk met mijn Gnasher en Hammerburst.

Die tweede is trouwens echt super goed ben ik aan het ontdekken.

• Dennis585
quote:
exactor it schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:45:
Is dat niet Execution? Of krijgen we ze allebei? Mijn google skills laten me in de steek. Ben denk ik te druk met mijn Gnasher en Hammerburst.

Die tweede is trouwens echt super goed ben ik aan het ontdekken.
Zorg dat je de eerste bent, bespaar een boel en zie er cool uit! Met de VIP-seizoenspas reserveer je twee uitbreidingspakketten voor de game (6 complete multiplayer-kaarten en 2 nieuwe speltypen). Daarnaast ontvang je 9 exclusieve skins en speciale VIP-speellijsten die dubbele XP opleveren. Je krijgt ook eerder toegang tot toekomstige multiplayer-kaarten! Download geen van beide game-uitbreidingen als je de VIP-seizoenspas hebt gekocht, want dan betaal je dubbel.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Daar staat niets in over koth. Maar goed gecopypaste hoor. :)

• justifire
quote:
dennis585 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:36:
[...]

volgens mij komt die modus wel middels DLC.
Het moet toch niet gekker worden.
Zie het al voor me GoW 4, gnasher and lancer available after release with first dlc pack :p
Of nog beter, exclusive for VIP members....
Dat je extra mappen uitbrengt kan ik begrijpen, maar 1 van de meest gespeelde modus uit de retail-release halen en dan via dlc aanbieden vind ik wel erg ver gaan.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Eerste die komt (morgen) is execution

http://forums.epicgames.c...Map-amp-Title-Update-Info

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

quote:
justifire schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:26:
[...]

Het moet toch niet gekker worden.
Zie het al voor me GoW 4, gnasher and lancer available after release with first dlc pack :p
Of nog beter, exclusive for VIP members....
Dat je extra mappen uitbrengt kan ik begrijpen, maar 1 van de meest gespeelde modus uit de retail-release halen en dan via dlc aanbieden vind ik wel erg ver gaan.
Indeed. Halo 4 purchase the Season Pass for just 4000 MSP to get access to Grunts and Elites in the Single Player!

Maar meer serieus. ZIjn dit niet die mappen die gratis via Maxim komen? Dan is het voor iedereen gratis toch?

Edit:

Ah net gevonden op Major Nelson's blog: Execution zit bij de twee maps in de gratis Maxim mappack.

Edit2: Nou gaat goed. Ik had ook de link van bokkie fatsoenlijk kunnen lezen. :)

exactor it wijzigde deze reactie 29-03-2013 01:15 (21%)

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

nvm

exactor it wijzigde deze reactie 29-03-2013 01:09 (98%)

• CerandoX.nl
quote:
justifire schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:32:
[...]

Domnination komt het dichtst in de buurt van KotH, maar je moet drie punten verdedigen. Verder zit die mode er niet in nee, geen idee waarom niet.

Deze spin-off heeft wel wat kwaad bloed gezet, snap aan de ene kant waarom en aan de andere kant heb ik er ook niet zo een probleem mee. Zou echter wel graag locust in de Versus-mode zien. Ik mis dat grappige lachje wat ze hebben als ze een headshot maken. 8)

Ach nu kunnen ze een eventueel volgend deel aankondigen, als "terug naar de roots van Gears". :P

Ik speel deze game trouwens wel behoorlijk intensief, in twee dagen 7 uur. :) Het heeft een verslavende factor, omdat het allemaal zo lekker vlot gaat en je constant in gevecht ben. Dit had ik bij Gears of War 3 toch iets minder.

CerandoX.nl wijzigde deze reactie 29-03-2013 11:44 (17%)

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Hoezo is FFA Gnasher only een special event? Dat is hoe elk potje FFA al gespeeld wordt. Gekke gozers daar bij epic... :)

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Overrun is vrjj briljant op een avond. Hoeveel lol ik er in heb na 20 potjes weet ik niet maar de eerste tien waren lachen. :) Nooit gedacht dat ik een hele avond Ticker wou zijn. Baalde steeds als wij moesten verdedigen. Beetje saai het mens uithangen!

Iemand tips voor Corpser kills. Zo traag en onhandig die dingen.

• Barbas

Barbas

Gallego!

Dit topic leeft niet echt, of is iedereen druk met het spelen van het spel? :P

Wat zijn de ervaringen tot nu toe? Iemand de campaign al uitgespeeld? Ik heb besloten om Judgement aan mij voorbij te laten gaan, of ik moet het spel voor een goed prijsje kunnen bemachtigen. :D

Mejor así

• Dennis585
quote:
Resteleiro schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:23:

Wat zijn de ervaringen tot nu toe? Iemand de campaign al uitgespeeld? Ik heb besloten om Judgement aan mij voorbij te laten gaan, of ik moet het spel voor een goed prijsje kunnen bemachtigen. :D
de campaign was erg leuk , erg korte levels dat wel.
het was ook erg makkelijk.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

quote:
Resteleiro schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:23:

Ik speel best veel. Net ge-re-upd voor het eerst. Campaign solo op Hardcore gedaan. Ben nu met mijn broertje op Insane bezig. Dat is wel even pittig. Hebben er een kleine drie uur over gedaan om de eerste drie stukjes te doen. :) Ik vind de campaign goed. Hij is hersenloos maar door de extra missies wel erg afwisselend.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Nieuwe event is rifles en shotguns old school loadouts. Van vandaag t/m volgende vrijdag vermoedelijk.

• Cyclonus
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 12-09-2017
quote:
exactor it schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:19:
Nieuwe event is rifles en shotguns old school loadouts. Van vandaag t/m volgende vrijdag vermoedelijk.
Ik was Halo4 weer gaan spelen, moet online nog beginnen met Judgement :X

Compassion will be your downfall!

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Er is trouwens nieuwe DLC uit, paar nieuwe Versus maps en een nieuwe Overrun / Survival map, best gaaf >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoFearz
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 11:32
Ik heb al twee jaren geen exclusives meer gekocht voor op de Xbox 360. Ik dacht, laat ik alsnog de leuke titels aanschaffen. Mijn keuze is gevallen op Halo 4 en daarnaast wou ik graag Gears of War 3 of Judgment. Ik heb deel 1 en 2 gespeeld. Ik zou graag jullie advies inwinnen om mijn keuze te kunnen maken. Wellicht eerst 3 en later als het geprijsd is Judgment?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 10-02 23:16
Ga inderdaad eerst voor deel 3, zeker als je het spel voornamelijk koopt voor de single player. Ik heb Judgement bijna uitgespeeld, maar dit valt me toch wel redelijk tegen. Een stuk minder episch dan de vorige 3 delen. Ook de multiplayer vind ik minder fijn werken (o.a. door de controls en doordat je maar met 1 wapen start). Prijs speelt ook mee, deel 3 is nu goedkoop en judgement is over een aantal maanden natuurlijk wel wat in prijs gedaald.

• boomr
Volgens mij kom ik een beetje laat aankakken maar heb EINDELIJK gears 4 gekocht. 2e hands overgekocht van een medetweakert voor 20 euries. Niks te klagen lijkt me. Nu nog een xbox gold abbo kaartje scoren deze week. Dit weekend wel heerlijk bezig geweest me de single player! Bevalt wel goed tot op heden. Nog een beetje wennen aan de besturing maar da komt goed.

Als iemand nog regelmatig te vinden is in de multiplayer en zin heeft in een extra spelertje dan voeg me even (opnieuw?) toe: control1983
Ik probeer deze week nog een 12 of 13 maanden kaartje voor xbox live gold te vinden voor een redelijk prijsje.

• JMaster
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
@lj_tree: Indien er een xbox live trial code bij zat, die heb ik denk ik nog niet gebruikt.

• boomr
quote:
JMaster schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:51:
@lj_tree: Indien er een xbox live trial code bij zat, die heb ik denk ik nog niet gebruikt.
Ah goed nieuws. Ik zal vanmiddag es kijken. Gisteren de single player al uitgespeeld. Op zich wel vermakelijk maar vrij slecht vergeleken de eerste 3 delen. Nu op naar de multiplayer:)

• JMaster
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
Ben ik helemaal met je eens, het was vermakelijk, maar niet meer dan dat.
Ik heb GOW 2 en GOW 3 grijs gespeeld, met name op horde, de overige modes ben ik nooit een ster in geweest.

De multiplayer was ik snel op uitgekeken vandaar de verkoop. Al met al was het de koop wel waard, maar benaderd het het gevoel van GOW 2 & 3 nooit.

Indien er nog een versie komt, denk ik niet dat ik die pre-order.

JMaster wijzigde deze reactie 12-06-2013 09:39 (9%)

• boomr
quote:
JMaster schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:38:
Ben ik helemaal met je eens, het was vermakelijk, maar niet meer dan dat.
Ik heb GOW 2 en GOW 3 grijs gespeeld, met name op horde, de overige modes ben ik nooit een ster in geweest.

De multiplayer was ik snel op uitgekeken vandaar de verkoop. Al met al was het de koop wel waard, maar benaderd het het gevoel van GOW 2 & 3 nooit.

Indien er nog een versie komt, denk ik niet dat ik die pre-order.
Mee eens. Moet zeggen dat ik me afgelopen weekend met een maat van me wel weer even heb vermaakt met gears 4 hoor. Met z'n 2'en onder het genot van een koud pilsje was het goed te doen...maar kan nog niet tippen aan 2 en 3 wat mij betreft. Beetje zonde.
Ik speel m binnenkort nog wel een keertje helemaal door om wat achievements binnen te hengelen. Vind dingen zoeken en zo meestal wel leuk:)

• Cyclonus
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 12-09-2017
Ik heb dan wellicht het voordeel dat Judgement mijn eerst GoW is, maar heb me met de singleplayer en alle uitdagingen prima vermaakt, laatst ook een stuk samen met een maatje gespeeld en ook online Overrun en Survival lekker bezig.

Compassion will be your downfall!

Pagina: 1 2 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True