Op zoek naar W&M pluggen die ik morgen in huis wil hebben

Pagina: 1
Acties:

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 18:54
Hallo,

Ik ben op zoek naar deze pluggen:

Afbeeldingslocatie: http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/jouwhifi/full15632144.jpg

Weber & Maurer BS-106R

Met google vind ik alleen Jouw Hifi, maar die versturen pas als het geld bij hun binnen is en aangezien ik ING heb en zij ABN/AMRO zal dat pas morgen op zn vroegst zijn.

Verder vind ik nog hifi123, maar die kunnen pas de 13de juni versturen.

Verder vind ik met google niets, behalve wat marktplaats ads van Jouw Hifi.

Weet iemand of die pluggen ergens anders snel leverbaar zijn? Wellicht gewoon in een winkel?
Bedankt alvast :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hobo Hifi etc al gebeld? In de meeste steden zit wel een hifi winkel, die moeten zoiets toch kunnen leveren lijkt me, al dan niet uit voorraad :)

Maar hoezo wil je ze perse morgenin huis hebben :? Of ben je gewoon ongeduldig? :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• vosss
Dat laatste :+

Bij jouw hifi zijn ze 12,90 voor 2 en bij hifi123 zijn ze 9,95 per 2.
Dat prijsverschil maakt me niet zoveel uit eerlijk gezegd.

Ik zou aan 4 stuks genoeg hebben, maar als ik dan toch ga pluggen dan wil ik ze meteen bi-ampen en dan heb ik er 8 stuks nodig. 4 setjes dus. Want aan de kant van de receiver laat ik gewoon kabel zitten. Die schroef ik 1x vast en that's it.

Waarschijnlijk aan de speakerkant ook maar eenmalig, maar dat staat in het zicht en ziet er denk ik met deze pluggen erg mooi uit.
De achterkant is een zilverglimmende plaat met zilveren connectoren. Daar passen deze pluggen mooi bij :)

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:50
Kan je niet met IDEAL betalen?

• vosss
Zo te zien niet. Je kan een mailtje sturen of het bestelformulier invullen en dan moet je zelf geld overboeken.

Het lijkt me ook meer een hobbysite van iemand dan echt een winkel, maargoed, via iDeal betalen gaat daar niet.

En ik wil nu net een mailtje sturen naar hifi123, maar dat lukt ook niet via het contactformulier. Lekker professioneel allemaal.

Zijn die pluggen nou echt nergens anders leverbaar? ;(

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Aangezien de dag al bijna voorbij is en de winkels dicht, zou ik de boel gewoon bij Jouw Hifi bestellen nu - als je dat niet al gedaan had ;)
Iets met voortschrijdend inzicht enzo :P

Had je ze meteen besteld, dan had je ze een dag eerder gehad ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• vosss
Whehe, inderdaad. Ik denk dat ik ze maar ga bestellen :+

Ik moet overigens ook nog kabel hebben, maar dat pak ik wel gewoon van de rol ergens. Momenteel staan mijn nieuwe Tannoy Revolution Signature's te spelen op een flinterdun draadje en dat doet ze geen eer aan eigenlijk.

Niet dat ik ga horen als ik er een dikkere kabel aan hang waarschijnlijk, maar gewoon voor het oog ;)

• roeru117
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-01 08:33
Je kunt prima bij Jouw Hifi bestellen. Het is een klein bedrijf, maar dat merk je in de service en afhandeling. Deze is erg goed en ze zijn nooit te beroerd om je te voorzien van advies of hulp achteraf.

Misschien dat je met een screenshot van de transactie ook heel wat kunt bereiken. Al contact gezocht?

• vosss
Nee er kwam een en ander tussen.

Ik zit wel al weer te kijken, dus ik ga er maar gewoon 4 setjes bestellen.

:)
Pagina: 1