Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Word passeert Outlook instellingen bij exporteren?

Pagina: 1
Acties:

• Tezlah
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-11 13:17
Hoi Tweakers. Ik heb een klein probleempje bij het verzenden van Word bestanden via Outlook.

Ik maak gebruik van de "verzenden als PDF" functie van Word. De e-mail die Word vervolgens genereert negeert echter mijn standaard Outlook-instellingen, dat wil zeggen dat deze in plain text format is en niet automatisch mijn handtekening invoegt. Kan ik Outlook/Word zodanig instellen dat deze e-mails standaard in HTML-formaat zijn en mijn handtekening bevat? Of ben ik aangewezen op een scriptje?

Ik werk nu met een work-around: opslaan als PDF en apart versturen, dan wel handmatig de instellingen aanpassen bij iedere e-mail. Dit is echter wat omslachtig als ik vele e-mails wil versturen.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Dat is inderdaad een beperking.
Met een kleine aanpassing (niet de Word versie toevoegen) kun je deze Macro ook hiervoor gebruiken (werkt met Office 2007 en Office 2010, welke versie gebruik jij? Voeg dit in het vervolg ook toe aan je topic :) );
http://www.howto-outlook.com/howto/mailpdfplus.htm

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• Tezlah
Mea culpa. Dat was niet handig van mij. Ik gebruik Office 2010.

Bedankt voor het scriptje. Ik ga er zo direct mee aan de slag!

• Tezlah
Met een kleine aanpassing, werkt het scriptje prima! Nogmaals bedankt.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Graag gedaan! :)

HowTo-Outlook | MSOutlook.info