Toon posts:

Beste koelers mijn beste tweakers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een pc aan't samenstelln en nu moek een koeler hebbe voor me proccessor (doh)
tis een athlon 1ghz of 1.1ghz.. iemand nog een goede tip?

Standaard vereiste *D - goede koeling met weinig kabaal
Help me out here ;)

Verwijderd

gewoon zon coolermaster
als je wilt overklokken een fop38
spire orb
golden orb

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
"search"
(het linkje tussen "faq" en "active topics")

edit:
om ook nog even te antwoorden: Spire MA324-30B3

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

flikker op met je search

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Is een Alpha PAL ook goed die ze bij comptechworld hebben ?

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op maandag 26 maart 2001 16:40 schreef r0ck3t het volgende:
flikker op met je search
Ach das onzin. Dit is zo'n beetje de meest gestelde vraag op GoT.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Zeggen: zie search
is evenveel werk als gewoon antwoord geven

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 12:27

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb er een coolermaster op zitten (EP5-6I51) en die houd hem netjes 35 idel en 47 stressed (}:O)
Als je wilt overklokken zou ik een FOP38 nemen ofzo. Je zit dan wel achter een straaljager, maar wel een koude :P
Zou geen orb nemen, dat zijn echt K*T dingen. Zien er leuk uit maar koelen niet echt super. Zeker die SuperOrb --> ziet er heel cool uit maar voor dat geluid wat ie maakt koelt ie slecht.

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry dak deze vraag nog een x stelde, ik zag em ook wel vaker (of iets indeze trend) maar ik wou ff weten welke er heden de beste is.. :?
Superkoel dus dat ik zo snel antwoorden heb gekregen thx guys!:)

• Wekkel
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Super Orb maakt straaljager geluid, maar houdt mijn 1,2 Ghz TB prima onder de duim. Niks voor jou dus, want herrieschopper.

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB ORB... ik heb gesproken :)

Xbox360 gamerprofile

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:38
Standaardkoelertje en een extra uitgaande casefan in je kast. Koelt bijna net zo goed als een superorb (Duron 800 @ 7x141 @ 1,85V met SuperOrb werd 42 graden, Duron 700 @ 963 @ 1,80V met std coolertje van 17,50 werd ook 42 graden stressed)

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

sjeez er is op dit tijdstip zelf een topic over...sjonge jonge....

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

coolermaster

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Coolermaster DP5-6H51

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Een vrieskist.

;) kan je dr meteen lollies in bewaren ;)

• Rick2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Orb's zijn echt slecht. ALPHA's zijn zo ongeveer de beste koelers voor hun geld. GO GO ALPHA !!!!! :7

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

Snie waar,
voor 50 piek kejje al een tafel model kopen !! :'(

Verwijderd

Bedenk nou eerst wat je voor een koeler wilt uitgeven, en zie dan een compromis tussen herrie en koelresultaat te vinden.

"Wat is de beste" levert alleen maar een hoop gebral op.

(8>

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Voor iets meer dan 100 piek....een Alpha met een Delta MP koeler...goed stil en lekker koud!!

Anders zou je naar die aanbevolen coolermasters kunnen kijken...die schijnen ook een goede prijs/kwaliteit verhouding te hebben!

Good luck!!

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

Agilent ArctiCooler model CA (HACA-0001). AMD goedgekeurd tot 1.2 Ghz en heel erg stil!

Oh, en slechts 162 gr. zwaar. Dat men uberhaupt koelers aanschaft die zwaarder zijn dan 300 gr. is mij een raadsel.

BTW, ORB's zijn slechte kopieen van deze koeler! Ze maken meer lawaai en koelen slechter.

Verwijderd

hij vraagt om de beste koeler, nou dat is de SWIFTeCH MC462 met 80x80x25 Delta HP fan!!!

beste luchtkoeling dan wel he, als we het met pelties/waterkoeling/verdamping machines aan de gang gaan is het einde zoek.

Verwijderd

koop gewoon de silverado ( = duur maar ja staat wel tegen over dat ie ZEER goed koelt en ZEER stil is )

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 09:47 schreef Zucht het volgende:
Agilent ArctiCooler model CA (HACA-0001). AMD goedgekeurd tot 1.2 Ghz en heel erg stil!

Oh, en slechts 162 gr. zwaar. Dat men uberhaupt koelers aanschaft die zwaarder zijn dan 300 gr. is mij een raadsel.

BTW, ORB's zijn slechte kopieen van deze koeler! Ze maken meer lawaai en koelen slechter.
Nou, ik vindt het wel leuk dat je de 'Originele' Orb aanhaalt. Die HACA-0001 is niet de originele, maar een latere uitvoering.
Agilent is een HP onderdeel geweest, en de originele Orb was bedoeld voor een HP systeem met een 200 Watt hitte makende RISC processor erin. Ze werden ook wel Panaflo Orb genoemd. Plaatje hieronder :
Afbeeldingslocatie: http://www.overclockers.com/tips201/orbcu5.jpg

De echt zware koelers als de Swifttech MC462 (Doet U mij maar een pondje..) zitten niet op de plastic voet van de CPU, maar op de gaten NAAST de voet, zoals ABIT en ASUS die hebben, op het moederbord. Bij de gebruikte bevestigings methode is dat gewicht geen issue meer...

:Y)

//typo methode is met een H. Met een J wordt het wat pijnlijk fout...
AJAX !!!

• Machiel187
  • Laatst online: 05-07 20:06

Machiel187

64bit Powah!

Ik heb zo'n swiftteck, en dat maakt een KABAAAL!! ! Ik moet mijn kast echt snel isoleren want dit is niet te doen. Echt een meter van een straaljager vandaag. :)

Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024

Pagina: 1