Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remarknl
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-08-2021
Hallo allemaal,

Pas geleden heb ik een Samsung SyncMaster T24A350 gekocht. Ik ben heel blij met mijn aankoop! Het apparaat bevalt mij op alle vlakken behalve één. Ik krijg Digitenne niet werkend. De free to air kanalen werken gewoon en het signaal daarvan is goed. Ik heb een CI module van conax in het CI slot geinstalleerd. Ik heb er op gelet dat de chip kaart goed in de module zit(niet onderste boven) en dat de module ook goed in het slot zit. Na de monitor een paar keer op nieuw te starten(de stekker er uit halen en wachten tot het stand-by lampje uit is) en zelfs terug te zetten naar fabrieks instellingen(30 seconden op exit) is het mij niet gelukt. In het menu blijft het kopje "Algemene interface" of "Common interface" grijs en is niet te selecteten. Als ik een betaald kanaal probeer te bekijken dan krijg ik "Gecodeerd signaal" of "Scrambled signal". Ik heb de werking van de module en de kaart getest in een Samsung D7000 tv en daar werkt het perfect. Ook heb ik gecontroleerd dat de antenne die ik gebruik geen voeding nodig heeft.

Ik heb samsung gemaild en zij zeggen praktisch gezien dat ze het niet weten en en dat ik bij de provider moet zijn. Maar de kaart en module werken gewoon dus zij zullen mij ook weer direct terug sturen. Wat kan ik nu nog proberen?

Reactie samsung:
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung product.

Op basis van de door u verstrekte informatie zijn wij helaas niet in staat u onmiddelijk een oplossing of antwoord te bieden. Wij raden u aan contact op te nemen met uw provider.

Voor overige vragen kunt u contact opnemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-Samsung (0900-7267864) op werkdagen van 09.00-18.00 uur.

Voor een snelle en efficiente behandeling van uw probleem, raden wij u aan om de volgende gegevens paraat te hebben: de modelcode, het serienummer en de aankoopdatum.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Iemand
Contactcenter medewerker
Samsung Electronics Benelux
www.samsung.com

[ Voor 23% gewijzigd door remarknl op 06-06-2012 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:43
Ben je hier nog uit gekomen? Ikzelf zit er ook aan te denken dit scherm aan te schaffen maar dan moet het wel werken met Digitenne..

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Is een van de twee reageerders er nog uitgekomen met dit probleem? Ik heb met dit type tv eenzelfde probleem met een CI+-module van Ziggo. Ik heb de indruk dat het CI+-slot niet zo degelijk is en ik vroeg me af of er manieren zijn om het goed te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:43
Ik heb een ander scherm van samsung maar ook in t serie. Heb m een paar keer opnieuw moeten inschuiven en herstarten voordat het werkte. Mijn ci kaart van andere tv werkte wel in 1 keer?! Heb je toevallig 1 die je kan lenen en proberen?

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
TimDJ schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 09:36:
Ik heb een ander scherm van samsung maar ook in t serie. Heb m een paar keer opnieuw moeten inschuiven en herstarten voordat het werkte. Mijn ci kaart van andere tv werkte wel in 1 keer?! Heb je toevallig 1 die je kan lenen en proberen?
Ik heb er zelf 2 verschillende (van Smit en van Neotion) en ik heb het al met beiden getest maar helaas nog zonder succes. Toch lees ik o.a. op Kieskeurig en op ziggo-gebruikers.nl dat men het wel werkend heeft gekregen. Ik denkt dat het, wat je eigenlijk al aangeeft, iets te maken heeft met het op de juiste manier invoeren van de module.

Wat ik trouwens bizar vind aan deze tv is dat je de CI+-module er op 2 manieren in kunt stoppen (met logo naar achter wijzend en naar voor). Maar in mijn geval werkt geen van beide manieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banandy
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
Hallo mensen, een beetje of topic. Maar ik wil dit scherm ook gaan aanschaffen voor ps3 en pc. Klopt het dat dit scherm geen HDCP ondersteunt? En zo ja wat ga ik daar in de praktijk van merken? Zie soms door de bomen het bos niet meer met al die verschillende termen en specificaties.
Pagina: 1