EMPTYV pinnacle tvtuner kaart drivers voor Win 7

Pagina: 1
Acties:

• Nachtschade
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-01 23:31
Hoi,

Ik zoek me rot naar drivers om mijn antieke pinnacle kaart te herkennen onder windows 7. Het gaat om een Emptyv - 51014521 - 2.2A kaart, althans dat is wat er op het ding zelf staat.

Ik heb al gegoogled, vanzelfsprekend, en dat levert vooral meer identieke vragen op en een hele reeks van die spam sites die zeggen dat ze zulke drivers hebben maar wat stiekem natuurlijk niet zo is.

De pinnacle site zelf levert weinig soelaas. Er staat ergens de tip om voor win 7 'TVCenter' te downloaden en dat heb ik gedaan maar ik zie niet in hoe dat programma mijn kaart moet gaan herkennen.

Als iemand me kan helpen dan zou ik dat op prijs stellen.

• evolution536
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06-2024

evolution536

besh besh

Ik heb deze drivers ooit gevonden op een franse site, toen ik deze kaart had. Kaart alleen laatst gratis weggegeven dus ik denk dat ik de drivers niet meer heb. Als je me met DM even kan helpen herrinneren zal ik vanavond even voor je kijken. Geen garantie dat ik ze heb hoor :+

• Nachtschade
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-01 23:31
Ik zou dat graag doen maar ik moet bekennen dat ik niet weet wat DM inhoudt. :'(

• evolution536

evolution536

besh besh

Oh, het is een direct message, zie bovenin het menu de knop forum, en daaronder staat Direct Message. Klik daarop, en dan op "Nieuwe Discussie". Vul daar evolution536 in en klaar :+.

Ik merk wel dat ik het gisteravond vergeten ben dus met een DM zou het wel makkelijk zijn ;)

• evolution536

evolution536

besh besh

Ik heb even gekeken maar ik heb de drivers niet meer!