Sony VAIO Typenumr.: VGN-NW21EF/S
Mijn laptop een (Sony VAIO) Loopt op de meest rare momenten vast. Vaak tijdens het kijken van youtube filmpjes of het spelen van muziek in Winamp of Spotify. Hij loopt compleet vast, geen enkele toets werkt meer (behalve de on/off button) en de muis is ook niet meer te bewegen.
Dit kan soms een paar seconden aanhouden maar ook vaak langer dan een paar minuten! Als hij klaar is met vastlopen gaat ie' gewoon weer verder, hij moet alleen wel opnieuw een verbinding maken met bijvoorbeeld het internet en de 3D kaart hier geeft windows en mijn virusscanner dan een melding van.
Tijdens het vastlopen blijft mijn geluid stotteren en is mijn enige mogelijkheid de uit en aan knop als ik het stotteren zat word! Is dit een probleem met mijn harde-schijf? Overhit mijn laptop? Het ligt niet aan windows 7 pro heb ik het idee... deze heb ik namelijk al 2 keer opnieuw geinstalleerd (misschien iets anders software-matigs, maar ik heb echt geen idee), ik gebruik ook Ubuntu op mijn laptop en hier heb ik het probleem nog niet mogen vernemen.
Ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen.
Voor meer info het gewoon even aan mij vragen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 01:27 ]