Toon posts:

Weergave datum/tijd tijdens het spelen van een spel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een Ipad 2 naast mijn Android tablet.
Mijn vrouw mist echter de balk met de datum/tijdweergave, boven in het scherm tijdens het spelen van een spel.
Is dit ergens in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nope.

Bij mij staan de 'Multitasking Gestures' aan, en dan kan ik via 'Pinch to Home Screen' (met al je vijf vingers op het scherm, naar binnen vegen) toch snel de tijd zien, vooral omdat je de veegbeweging kunt beginnen, de tijd kunt bekijken, en vervolgens je vingers weer naar buiten kunt laten gaan zodat de veegbeweging ongedaan gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:35
Inderdaad soms onhandig dat de tijdweergave niet zichtbaar is, maar dat is helaas niet in te stellen. De oplossing van Harm werkt niet echt bij spelletjes waar veel actie nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicow101
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-08 21:49
Dan zie ik nog maar één oplossing, ik weet het gaat heel ver, maar in deze omstandigheden zit er niets anders op, hou je vast...:

op je horloge kijken.

Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:50
We leven natuurlijk in een tijd waar iedereen nog met een zakhorloge rond loopt :-)

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-10 21:58

Pindamann

Human

Je kunt de notificaties naar beneden slepen (ook als er geen zijn) om de tijd te zien

9800X3D | 3070

Pagina: 1