Ik heb een Scanneer welke als HID apparaat werkt. Ik vang deze keystrokes af met een een applicatie zoals deze
Dit werkt heel goed echter komen de keystrokes ook nog binnen als normale keys, wat ik wil voorkomen.
Ik mijn mainform doe ik:
Ik wil dus die messag weghalen, markeren als affgehandled, oid zodat een ander (sub)form van mijn applicatie niets meer met de message gaat doen. Ik ben de gehele avond bezig maar kom niet verder.
Wel ben ik tegen de Peekmessage function gelopen, maar deze doet volgens mij niet het goede.
Dit werkt heel goed echter komen de keystrokes ook nog binnen als normale keys, wat ik wil voorkomen.
Ik mijn mainform doe ik:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| [System.Security.Permissions.PermissionSet(System.Security.Permissions.SecurityAction.Demand, Name = "FullTrust")] protected override void WndProc(ref Message message) { bool handled= Builder.Instance.Scanner.ProcessMessage(ref message); if (handled){ //Hier moet die message dus verwijderd worden } base.WndProc(ref message); } |
Ik wil dus die messag weghalen, markeren als affgehandled, oid zodat een ander (sub)form van mijn applicatie niets meer met de message gaat doen. Ik ben de gehele avond bezig maar kom niet verder.
Wel ben ik tegen de Peekmessage function gelopen, maar deze doet volgens mij niet het goede.
if broken it is, fix it you should