The Sartorialist
Staat er iets in de handleiding over installation? Zou best kunnen dat de software van dat ding op de harddisks terecht komt en dat je die via je pc erin moet laden via een installatie CD ofzo. Zolang ie dat niet heeft zou het kunnen dat ie daarop wacht...
Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600
Heb zelf ook een n2r1d en een n2a2 en heb dit nooit bij de hand gehad.
heb ook nog in de handleiding gekeken en kan er daarin niks over vinden.
zou gewoon moeten werken zoals gezegd bij een eerste setup,
1. hdd's erin.
2. aanzetten en de rest (initialiseren/enclosure mode) doet ie zelf.
3. met behulp van de nas detector instellen.
4. via webmenu inloggen en de alle andere instellingen doen.
heb je een dhcp server draaien op je router of geef je alle apparaten handmatig een ip adres?
als je dhcp server op je router draait zou de nas een ip moeten krijgen ( staat standaart aan geloof ik dat ie automatisch een ip krijgt) en als jij dat handmatig moet doen dan kan ie daarop blijven hangen, maar dat zou pas na het initialiseren/enclosure mode moeten zijn.
bij jou liijkt het wel of de nas een netwerkboot wil doen of blijft hangen in de firmware bij het opstarten.
dus zou een defecte firmware kunnen zijn.
ook bij de faq van lg staat niets.
http://www.lg.com/nl/supp...chEngineModelCode=N2R1DD1
ik zou even mailen of bellen met de helpdesk van lg en als daar ook niets uitkomt, naar de winkel en omruilen voor een andere.
hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen heb.
heb ook nog in de handleiding gekeken en kan er daarin niks over vinden.
zou gewoon moeten werken zoals gezegd bij een eerste setup,
1. hdd's erin.
2. aanzetten en de rest (initialiseren/enclosure mode) doet ie zelf.
3. met behulp van de nas detector instellen.
4. via webmenu inloggen en de alle andere instellingen doen.
heb je een dhcp server draaien op je router of geef je alle apparaten handmatig een ip adres?
als je dhcp server op je router draait zou de nas een ip moeten krijgen ( staat standaart aan geloof ik dat ie automatisch een ip krijgt) en als jij dat handmatig moet doen dan kan ie daarop blijven hangen, maar dat zou pas na het initialiseren/enclosure mode moeten zijn.
bij jou liijkt het wel of de nas een netwerkboot wil doen of blijft hangen in de firmware bij het opstarten.
dus zou een defecte firmware kunnen zijn.
ook bij de faq van lg staat niets.
http://www.lg.com/nl/supp...chEngineModelCode=N2R1DD1
ik zou even mailen of bellen met de helpdesk van lg en als daar ook niets uitkomt, naar de winkel en omruilen voor een andere.
hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen heb.