Toon posts:

Mobo defect of 'slechts' de AGP poort

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje....

Ik zou voor een vriend een andere videokaart inpluggen, maar daar is blijkbaar wat fout gegaan. :?

De bedoeling was om zijn TNT1 kaartje te vervangen voor een Matrox G4. Na deze kaart echter te hebben ingestoken kreeg de monitor geen signaal meer.:(

Ik heb inmiddels ook nog een andere kaart in het AGP slot gestoken, maar met hetzelfde resultaat.

Bij het aanzetten van de pc spint de harde schijf nog wel op, maar dan houdt het helaas verder op.

Iemand enig idee wat hier nou aan de hand is? Is het slot kapot of wellicht het Mobo?

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Al geprobeerd die kaart er wat harder in te douwen? Ik heb dat probleem ook wel eens gehad, maar toen bleek dus gewoon de kaart er niet helemaal goed in te zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 maart 2001 16:51 schreef deviln het volgende:
Al geprobeerd die kaart er wat harder in te douwen? Ik heb dat probleem ook wel eens gehad, maar toen bleek dus gewoon de kaart er niet helemaal goed in te zitten.
Ik heb inmiddels drie verschillende kaarten geprobeerd, dus het zal er wel niet aan liggen dat ik de kaart er niet goed indrukte.

Helaas....... ik wou dat ik zo'n domme fout had gemaakt... :'(

Verwijderd

probeer ff of je met een pci videokaart wel beeld krijgt...

Verwijderd

Heb ik ook eens gehad toen mijn MB nog op een 200watt voeding stond. Misschien is dat het?

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06

Gamer

Electrified

ook gehad.
bij mij hielp het volgende :

zet de pc aan, maar maak dat het scherm volledig afstaat.
schakel het scherm terug in. lukt het niet, herproberen.
succes
*D*D*D

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Pagina: 1