Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-04-2024
Even een fris begin omdat er maar niets te vinden is.

Ik ben opzoek naar een laptop rond de 750€, (mag ietsjes duurder)

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
-Word, Excel etc.
-Diablo III, AC: III, AC: Revelations, Minecraft, Day-Z
-Veel films kijken maar ik ga waarschijnlijk een server bouwen dus hoeft geen super grote hdd in.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Niet meer dan 900€
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Hij gaat gewoon mee naar school, maar qua scherm dacht ik niet groter dan 16inch en gewicht onder de 5kg/s.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, zolang er maar goede recensies van het product zijn.

Te duur:
XPS15
XPS14 (of heeft Darkstone nog bespaartips ;P)
Lenovo Y580 (Waarschijnlijk)
HP Envy 14 en 15 (Waarschijnlijk)

Nu op het oog:
Dell Inspiron 15R Special Edition (Nog geen reviews)
Asus N56VZ (waarschijnlijk te duur)

De oude post
Hey,

Ik ben op zoek naar een goede laptop rond de 750€, ik kwam uit op een notebook zoals de XPS 15.
Aan het einde van deze maand (Tussen 22 juni en voor 2 juli) komt de nieuwe versie hiervan uit. Ik heb echter geen idee wat deze gaat kosten en de oude versies liggen nu natuurlijk erg in de aanbieding.

Verwachten jullie de XPS15 in mijn budget? Of hebben jullie misschien andere ideeën.

Waar gebruik ik hem voor:
-Games als Diablo 3, AC:Revelations, Minecraft
-Documentenverwerking (School)
-Veel Films kijken (Externe hardeschijf dus de harde schijf hoeft niet heel groot te zijn)

Ik ben op zich niet op zoek naar een laptop met SSD, deze zijn nog redelijk prijzig en ik kan ook met de snellere HDD's toe.
Verder vroeg ik me nog af of het nut heeft om een laptop buiten Nederland te kopen, zo is het basismodel van de huidige XPS15 in Belgie 150 euro goedkoper dan in Nederland en in Duitsland 50 euro.
Hoe zit het dan met garantie? Opsturen naar duitsland? Of langsbrengen in een Nederlandse winkel?

-Jelle

[ Voor 32% gewijzigd door Jell0zz op 27-06-2012 11:35 . Reden: Outdated OP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Jell0zz schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:04:
Hey,

Ik ben op zoek naar een goede laptop rond de 750€, ik kwam uit op een notebook zoals de XPS 15.
Aan het einde van deze maand (Tussen 22 juni en voor 2 juli) komt de nieuwe versie hiervan uit. Ik heb echter geen idee wat deze gaat kosten en de oude versies liggen nu natuurlijk erg in de aanbieding.

Verwachten jullie de XPS15 in mijn budget? Of hebben jullie misschien andere ideeën.

Waar gebruik ik hem voor:
-Games als Diablo 3, AC:Revelations, Minecraft
-Documentenverwerking (School)
-Veel Films kijken (Externe hardeschijf dus de harde schijf hoeft niet heel groot te zijn)

Ik ben op zich niet op zoek naar een laptop met SSD, deze zijn nog redelijk prijzig en ik kan ook met de snellere HDD's toe.
Verder vroeg ik me nog af of het nut heeft om een laptop buiten Nederland te kopen, zo is het basismodel van de huidige XPS15 in Belgie 150 euro goedkoper dan in Nederland en in Duitsland 50 euro.
Hoe zit het dan met garantie? Opsturen naar duitsland? Of langsbrengen in een Nederlandse winkel?

-Jelle
Ik denk dat de Asus N56 gehakt gaat maken van de XPS 15 nu Dell stopt met het gebruiken van het heilige WLED R+GR Full HD paneel...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
Vinand schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:50:
[...]

Ik denk dat de Asus N56 gehakt gaat maken van de XPS 15 nu Dell stopt met het gebruiken van het heilige WLED R+GR Full HD paneel...
Nog niet uit in Nederland?
Ik kom hem alleen tegen op de Asus Portugal website maar ziet er zeker goed uit. Wat is het verschil tussen de N56VM en de N56VZ?
Specificaties en alles is precies hetzelfde.
Geluid door Bang & Olufsen wordt zeker mooi ;)

Is er iets mis met het nieuwe scherm dat ze gaan gebruiken dan? (Geen idee welke)

EDIT:
Volgens dit artikel zal hij in Amerika 1200$ gaan kosten wat volgens de huidige koers iets van 963€ is, daarboven op nog het feit dat ze het niet precies omrekenen is het dus een laptop van 1000+ euro. Ver boven het budget dus :(

Hopelijk komt er nog een 'budget' oplossing of tussenweg in de line-up van Asus en Dell, want ik verwacht dat de L521x (of nieuwe xps15) ook tussen de 800 en 1200 euro gaat kosten.

[ Voor 24% gewijzigd door Jell0zz op 05-06-2012 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:43
Het verschil in de N56VM en N56VZ zit hem in de videokaart, de VM heeft volgens mij een GeForce GT 630M en de VZ word leverbaar met een GT650M. Zijn grotere broer, de N76VM (ook 630) begint steeds beter leverbaar te worden voor prijzen rond de 1000 euro. Dus de 15 inch versie zal bij een gelijke configuratie dus toch wel onder de 900 euro verkrijgbaar worden.

Live today! Nobody promised you tomorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
Ik heb nog maar eens zitten kijken en ik ben van mening dat de aankomende XPS15 er wel heel goed uit gaat zien maar zeker niet te krijgen is rond mijn budget.

Ik zit dus nu te kijken naar de andere laptops. De N56VM zit rond de 850 euro en is toch aardig prijzig.

Verder dacht ik nog aan de nieuwe Inspiron 15R Special Edition die samen met shopkorting rond de 790€ is voor deze specs:

3e génératie Processor Intel® Core™ i5-3210M (3M Cache, up to 3.10 GHz)
Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
40 cm(15.6") witte led Full HD-breedbeeldscherm (1.920 x 1.080) met antireflectiecoating
8GB3 DDR3 SDRAM at 1600MHz
1 TB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf
2GB AMD Radeon HD 7730M
8X DVD+/-RW station
SWITCH van Design Studio, Aluminium
Intel® Centrino® minikaart-N 2230,(802.11n + BT 4.0)— Europees
McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 15 maanden – Nederlands
6-cel lithium-ion hoofdbatterij (48 Wh)
2.76 kg.

Wat vinden jullie van dit lijstje? Is dit redelijk voor de prijs?
Ik dacht misschien nog te gaan kijken een van de lager geprijsde versies te configureren naar een i7, aangezien ik die 1tb niet echt nodig heb en ik nog wel wat RAM er bij kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog minder zelfs:
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:05:
€ 846 met 1080p en i7 zelfs, zie Verwijderd in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 8" O-)

Maar ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. De goede speakers zijn weg, het scherm is nog afwachten, en de batterij is gedowngrade naar 48wh, ten slotte is-ie €80 duurer dan de XPS 15 was... Ik raad bijna per definitie mensen af laptops te kopen waar nog geen reviews van uit zijn, en dat gaat in dit geval weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
Aha mooi! Maar dan hebben we het wel over de 15R Regular Edition en zonder (al verwacht ik er niet al te veel van) Skullcandy speakers (waarschijnlijk een beetje gimmicky en niets in vergelijking tot de JBL van de huidige xps 15).

Ook is dit al na de aftrek van shopkorting en en de 10% korting van dell zelf ;)

EDIT:
Even wat verder dan m'n neus gekeken en hoewel niet aangegeven op de sheet is dit wel degelijk de 15R SE.

[ Voor 12% gewijzigd door Jell0zz op 08-06-2012 17:30 . Reden: Foute informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt.. dat zie je als je goed kijkt aan de s in het code veld. Dat moet ik nog even fixen, ik had hem maar snel tussen de al bestaande inspiron 15R sheet gegooid.

edit: Meteen maar gefixt. download opnieuw over een uurtje

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
De XPS 15 is vandaag uitgekomen, maar zeer duur.

Als je hem koopt koop hem dan in frankrijk en laat de garantie overzetten, daar is hij 100€ goedkoper op 1099€ voor een niet zo speciale setup.

EDIT: DIT IS EXCLUSIEF BTW :o

http://www.dell.com/nl/bedrijven/p/xps-15-l521x/fs
en de franse:

Zijn er nog andere laptops aan te raden?
De Asus N56's zijn iets om naar te kijken maar ook al aardig duur.
De Inspiron 15R SE's prijs/kwaliteit verhouding lijkt wel oké maar er zijn geen recensies van en de laptops zijn vooral uit plastic gefabriceerd.
De HP Envy 15.6 Inches zijn nog niet uit in Europa (?) maar zullen waarschijnlijk niet onder de 1000€ komen.
En hetzelfde geld voor de Lenovo Y580.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online

ChillPascal

In the end...

Ik ben wsl naar hetzelfde opzoek als jij, met een net iets hoger budget!
Ik ga dus vandaag de Dell 15r SE aanschaffen.

Zou een review schrijven wanneer ie binnen is, maar weet alleen nog niet waar haha!
Vooral omdat ik de desbetreffende laptop hier niet kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
ChillPascal schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:07:
Ik ben wsl naar hetzelfde opzoek als jij, met een net iets hoger budget!
Ik ga dus vandaag de Dell 15r SE aanschaffen.

Zou een review schrijven wanneer ie binnen is, maar weet alleen nog niet waar haha!
Vooral omdat ik de desbetreffende laptop hier niet kan vinden...
Nou, als je hem hier of bij een van de andere 'laptop gezocht 600-900 euro' plakt kom ik hem wel tegen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Nu online

ChillPascal

In the end...

Jell0zz schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:21:
[...]

Nou, als je hem hier of bij een van de andere 'laptop gezocht 600-900 euro' plakt kom ik hem wel tegen denk ik ;)
Ik bedoelde meer op de site bij het product zelf, maar ik heb het gevoeld dat niet alle Dells hier op de site staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
Eventuele Dell Inspiron 15R SE
rond de 800 euro:
Base Inspiron 7520 Base
OS Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
Geheugen 8.192 MB 1.600 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 4.096]
Toetsenbord Internal US/International Qwerty Keyboard
Grafische kaart 2GB AMD Radeon HD 7730M
Driver Driver : 2230 Wireless Card
Hårddisk 1 TB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Optiska enheter 8X DVD+/-RW station
Trådlösa nätverk Intel® Centrino® minikaart-N 2230,(802.11n + BT 4.0)— Europees
Cables Stroomkabel van een meter — Europees
Services en Support 3 jaar Next Day In-Home Hardware Support service
Dochterkaart Dochterkaart voor WLAN
Primaire Batterij 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (48 Wh)
Basis 3e génératie Processor Intel® Core™ i5-3210M (3M Cache, up to 3.10 GHz)
Kleuren SWITCH van Design Studio, Aluminium
Accidental Damage-bescherming Geen Accidental Damage-support
Doosverpakking Verpakking: gekleurde verpakking
LCD-scherm 40 cm(15.6") witte led Full HD-breedbeeldscherm (1.920 x 1.080) met antireflectiecoating
Eigenlijk alles standaard behalve 3 jaar in huis reparatie.
Oh en er is een fout in de webwinkel (in iedergeval vandaag) waardoor je twee sleeves gratis kan krijgen. Kan je er weer eentje verkopen voor 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou in ieder geval wachten tot de nieuwe asus n56 er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is er al. €999 bij campusshop, en dat schijnt een erg slechte zaak te zijn.

Het enige wat ik nu kan aanraden is wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:31:
Die is er al. €999 bij campusshop, en dat schijnt een erg slechte zaak te zijn.

Het enige wat ik nu kan aanraden is wachten.
Ja, het lijkt wel alsof ze het 15.6" segment helemaal vergeten zijn.

Er komt niets goeds uit terwijl we van alle kanten gebombardeerd worden door ultrabooks dit sleekbooks dat..

EDIT: Ik heb hem deze zomervakantie toch nog niet echt nodig, waarschijnlijk slimmer om in augustus nog eens op zoek te gaan.

P.s. wat vinden jullie van de Lenovo Z580?

[ Voor 17% gewijzigd door Jell0zz op 26-06-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:28:
ik zou in ieder geval wachten tot de nieuwe asus n56 er is.
Wanneer zou die komen en wat kan ik daar van verwachten? Als ik op de site van Asus (NL) kijk dan staat er niks over een N56 serie.
Ik sta op het punt om Asus N56VM-S4050V aan te schaffen, echter vind ik de GT 630M wat magertjes. Is het beter om even te wachten of los een GT 650M te kopen en in te bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipside
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2024
Die site van Asus blijft inderdaad achter. Je kunt het al een tijdje kopen maar op de Belgische en Nederlandse site staat hij nog niet. Als je van plan bent om later de 630 vervangen door de 650, kun je denk ik beter de versie kopen die ze bij campusshop hebben. Dat zal lange tijd goedkoper uitkomen dan een upgrade van de grafische kaart. De grafische kaart is geen standaard MXM maar een vorm die Asus speciaal heeft gemaakt voor deze N46, N56 en N76.
Daarboven zijn er ook andere verschillen, kortweg:
N56VM: 6GB, 750GB, 1366*768, GT 630M, +/- €900
N56VZ Campusshop: 8GB, 750 GB, 1920*1080, GT650M, +/- €1000
N56VZ overige winkels: 8GB, 1TB, 1920*1080, GT 650M, verlicht toetsenbord, BluRay-brander, +/- €1100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
Ik gok dat hij in nederland komt eind Juli, begin augustus.
Dan hebben ze nog ff om een voorraad te maken en zijn ze toch op tijd voor de 'back to school' periode.

EDIT: Waarschijnlijk eerder, hij is al op een paar sites beschikbaar, bij ALTERNATE hebben ze een slechtere versie voor 899€ (nog slechter dan die van campusshop) en in duitsland staat hij ook al op een paar sites.

[ Voor 39% gewijzigd door Jell0zz op 02-07-2012 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
Laat trouwens maar zitten,
de n56vz-s4056 komt niet voor augustus uit, in ieder geval niet bij Alternate.

Bron:
http://db.tt/5h9Q3aU7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jell0zz schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:04:
Ik gok dat hij in nederland komt eind Juli, begin augustus.
Dan hebben ze nog ff om een voorraad te maken en zijn ze toch op tijd voor de 'back to school' periode.

EDIT: Waarschijnlijk eerder, hij is al op een paar sites beschikbaar, bij ALTERNATE hebben ze een slechtere versie voor 899€ (nog slechter dan die van campusshop) en in duitsland staat hij ook al op een paar sites.
Hoezo is de versie van de campusshop slecht? Ik snap dat die van Alternate minder is (1366x768 pixels) tegen over (1920x1080) van Campusshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jell0zz schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:26:
Laat trouwens maar zitten,
de n56vz-s4056 komt niet voor augustus uit, in ieder geval niet bij Alternate.

Bron:
http://db.tt/5h9Q3aU7
Bij Informatique staat die laptop al: http://www.informatique.nl/559713/asus-n56vz-s4056v.html

Er staat wel bij dat het 3.3 Ghz is, wat volgens mij niet klopt. Bij een type goedkoper: http://www.informatique.nl/527090/asus-n56vm-s4050v.html staat dat de snelheid 2.3 Ghz is (met dezelfde 3610QM processor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
@Frea. Ik heb hier ergens gelezen dat t een early release versie is, en dat qua klantenservice campusshop ook nog wat achterblijft.

En die versie van informatique lijkt een beetje duur als dit klopt natuurlijk,
Let op de 'onder voorbehoud':
http://db.tt/V8Zo1sAC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de HP Probook 6475b binnengekregen (~850 dollar), en ik ben er zeer over te spreken! Hij heeft 8GB geheugen en een 1600*900 scherm. De processor is een AMD A10-4600m. Qua processorkracht doet hij wel onder voor de intel varianten, maar het GPU gedeelte van de processor is zeker niet slecht. Lekkere stevige laptop met een goede prijs. Werkt erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 05:12:
Ik heb net de HP Probook 6475b binnengekregen (~850 dollar), en ik ben er zeer over te spreken! Hij heeft 8GB geheugen en een 1600*900 scherm. De processor is een AMD A10-4600m. Qua processorkracht doet hij wel onder voor de intel varianten, maar het GPU gedeelte van de processor is zeker niet slecht. Lekkere stevige laptop met een goede prijs. Werkt erg fijn!
Waar heb je hem vandaan? Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Nu online

ChillPascal

In the end...

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 05:12:
Voor dat bedrag wil ik toch wel een Full HD scherm en een Quadcore Ivy of Sandy bridge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChillPascal schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:40:
[...]

Voor dat bedrag wil ik toch wel een Full HD scherm en een Quadcore Ivy of Sandy bridge...
Idd om nog maar te zwijgen over importeren en garantie.

Is die 850 dollar trouwens inclusief 19% btw en 50,- (het was toch 50?) invoerbelasting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem via de amerikaanse website van HP besteld, omdat ik daar sinds een jaar woon. Inclusief sales tax koste de laptop me 880 dollar. Hij zal vast goedkoper zijn in euro's. Toen ik twee weken geleden alle nieuwe laptopmodellen in deze prijsklasse langsliep kwam ik er achter dat ze bijna allemaal een 1366x768 scherm hadden. Een full HD scherm zat er niet tussen. Wat dat betreft was de 1600x900 geen slechte resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:23:
ik heb hem via de amerikaanse website van HP besteld, omdat ik daar sinds een jaar woon. Inclusief sales tax koste de laptop me 880 dollar. Hij zal vast goedkoper zijn in euro's. Toen ik twee weken geleden alle nieuwe laptopmodellen in deze prijsklasse langsliep kwam ik er achter dat ze bijna allemaal een 1366x768 scherm hadden. Een full HD scherm zat er niet tussen. Wat dat betreft was de 1600x900 geen slechte resolutie.
Hij is hier 825 met hetzelfde scherm als dat jij hebt.

Een jaar geleden had heb ik voor 780,- een Dell XPS 15 met Full HD scherm gekocht, voor de rest vrijwel identieke specificaties (+Backlight keyboard, JBL Speakers, etc) dus als je dan liever een 15 inch laptop hebt is die HP nog steeds relatief duur :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik mijn laptop kocht was de nieuwe XPS15 nog niet uit :) Trouwens, het modelnummer van mijn laptop is B5P19UT .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
De nieuwe xps15 is ook niet te krijgen voor 900 euro hoor, t is veel duurder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-03-2024
De ASUS N56VM-S3088V is momenteel €750 bij ComputerPirates en Central Point. Is wel geen quad-core maar wel 1TB HDD en 8GB geheugen. Bovendien vind ik het ontwerp van de ASUS N56 10x mooier als die van een Dell Inspiron of XPS maar dat is natuurlijk persoonlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
HondaRacer schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:26:
De ASUS N56VM-S3088V is momenteel €750 bij ComputerPirates en Central Point. Is wel geen quad-core maar wel 1TB HDD en 8GB geheugen. Bovendien vind ik het ontwerp van de ASUS N56 10x mooier als die van een Dell Inspiron of XPS maar dat is natuurlijk persoonlijk :P
Hoe zit het qua performances tussen de GT630 en de HD 7730 ?
Inspiron heeft 7730 en de Asus de 630.
Specs zijn verder vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-03-2024
@Jell0zz De HD 7730M is net iets sneller maar Optimus werkt veel beter dan het ATI alternatief. Ik zou toch voor de GT630M gaan want met een klein beetje overclocken kun je de prestaties van de GT630M makkelijk op het zelfde niveau als de HD 7730M krijgen. Het koelsysteem in de Asus N56VM kan dit namelijk zonder moeite aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GT630m is een rebadged GT 540m. Dit heb je vast al 100x gehoord.. maar een jaar terug had je een XPS 15 voor minder dan je nu een N56 hebt. Als je op zoek was naar een grafische kaart in die klasse, had dan de XPS aangeschaft. Al is dat achteraf makkelijk lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:27:
De GT630m is een rebadged GT 540m. Dit heb je vast al 100x gehoord.. maar een jaar terug had je een XPS 15 voor minder dan je nu een N56 hebt. Als je op zoek was naar een grafische kaart in die klasse, had dan de XPS aangeschaft. Al is dat achteraf makkelijk lullen.
Dus is het nog mogelijk om deze te overclocken tot het 7730 niveau? Of zou jij gewoon de Inspiron nemen ipv de n56 en dan deze te overclocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of een overclock mogelijk is is een non argument. De HD 7730 overclockt procentueel waarschijnlijk net zo hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:13:
Of een overclock mogelijk is is een non argument. De HD 7730 overclockt procentueel waarschijnlijk net zo hard.
Dus op dit moment kies jij altijd voor de Inspiron voor een bedrag rond de 800 euro?
Pagina: 1