Zijn er nog mensen die problemen hebben met hun T-Mobile verbinding. Ik heb dekking, maar kan niet bellen, noch internetten. Ik bevind mij in de regio Haarlem.
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Toestel gereboot? APN instelligen vernieuwd/hersteld? Sim kaart eruit, schoongemaakt & er weer in?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Al datgene in je opsomming. Volgens mij was het een lokaal probleem met een BTS, want toen ik wegreed uit Haarlem deze ochtend, werkte alles weer nadat ik 10 Km van mijn woonplaats verwijderd was.janvanduschoten schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:23:
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Toestel gereboot? APN instelligen vernieuwd/hersteld? Sim kaart eruit, schoongemaakt & er weer in?
Sinds 9 uur vanochtend ook last van dit probleem, zit ook in Haarlem
PSN: Von_Smallhausn
Ik heb een uurtje geleden op Twitter gevraagd aan T-Mobile Webcare om na te gaan of er problemen bekend zijn in de regio Haarlem, maar heb nog geen feedback gehad.Mon0lith schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:45:
Sinds 9 uur vanochtend ook last van dit probleem, zit ook in Haarlem
@Mon0lith - In welke postcode zit je?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 11:16 ]
Ik zit nu in postcode gebied 2014.
Heb hier meerdere collega's (alleen diegene met een Iphone) die ook een netwerk probleem hebben
Heb hier meerdere collega's (alleen diegene met een Iphone) die ook een netwerk probleem hebben
Kleine titelfix
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik zit in Alkmaar en heb nergens last van met T-Mobile icm een Iphone 4.
Ik denk ook alleen dat het regio Haarlem isThe_Ghost16 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:39:
Ik zit in Alkmaar en heb nergens last van met T-Mobile icm een Iphone 4.
tmobile_webcare T-Mobile Webcare
@Chveu Ik zie dat er een 3G storing is op deze postcode, excuses! Dit is bekend en er wordt aan gewerkt.
@Chveu Ik zie dat er een 3G storing is op deze postcode, excuses! Dit is bekend en er wordt aan gewerkt.
Niet alleen 3G storing, ook telefoon bereikVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:54:
tmobile_webcare T-Mobile Webcare
Sorry, mijn fout voor de verkeerde bewoording
[ Voor 9% gewijzigd door Mon0lith op 06-06-2012 12:19 ]
3G is niet alleen internet, het is het protocol waarmee je verbinding maakt met het netwerk, net als GSM (Wat vaak 2g genoemd wordt). Over dit protocol gaat dus je telefoonverkeer, sms én internet.Mon0lith schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:09:
[...]
Niet alleen 3G storing, ook telefoon bereik
[ Voor 9% gewijzigd door consolefreak op 06-06-2012 12:13 ]
13:30 uur.
Hier lijkt alles weer te werken
Hier lijkt alles weer te werken
Weet er iemand wat de snelheid zou moeten zijn bij een T-Mobile I-300 van juni 2011. De abbos zijn namelijk aangepast en kan nergens meer vinden wat er bij dat abonnement hoort.
Haal nu 2 Mb/s wat heel matig is als het 7.2 zou moeten zijn...
Haal nu 2 Mb/s wat heel matig is als het 7.2 zou moeten zijn...
T-mobile belooft waarschijnlijk max 7.2, dat wil niet zeggen dat je het haalt. 2.0 is in mijn ogen behoorlijk netjes.
Ben ik het niet mee eens.. Het is dan niet eens de helft van wat ze beloven. Als ik 5+ haalde ok.. Maar dit is echt te weinig. Ik vermoed daarom dat er bij dat abbo 3 Mb/s hoort. Anders maar es ff bellen met ze.
Pagina: 1