Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:29
hallo mensen,

mijn hd2 was gecrashed. na het opnieuw opstarten kwam ik er achter dat hij het interne geheugen niet meer kon vinden. na een andere android installeren bleef het probleem zich voordoen. google kon geen uitkomst bieden.
heeft iemand dit al eerder meegemaakt. of is mijn intern geheugen gewoon dood?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:50
Veel te weinig info.... Welke foutmelding krijg je precies en ook belangrijk, wanneer wordt deze getoond? Welke rom probeer je te installeren? Gebruik je magldr of clk, gebruik je en recente cwm met de juiste partitie lay-out voor je rom? (/system moet groot genoeg zijn, bv 170 mb voor de laatste cm9 van tytung, ongeveer de rest is dan voor /data).
Heb je al een volledige wipe (task29) geprobeerd?
Heb je misschien lopen rommelen met apps2sd of 2ext scripts? Daar kan ook het een en ander mee mis gaan

Het komt inderdaad ook voor dat hd2 toestellen last krijgen van bad blocks op het nand geheugen.

[ Voor 24% gewijzigd door Prulleman op 05-06-2012 23:40 ]

Strava

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:29
bedankt voor je reactie. ik krijg helemaal geen foutmelding. maar als naar instellingen voor opslag ga staat er totale ruimte 0.00b bescikbare ruimte 0.00b. dit is gekomen nadat mijn telefoon vast liep. toen heb ik de baterij eruit gehaald. en ging hij terug naar fabriks instalingen. en kon hij mijn geheugen niet meer vinden. toen heb ik BOYPPC-SHIFTPDA SENSE 3.0 geinstaleerd. ik zal task29 proberen. nee ik heb niet met app2sd gewekt of 2ex scripts.

/edit. ik kwam wil dit tegen. http://androidforums.com/...wing-internal-memory.html.

zal wel eens full wipe doen.

[ Voor 14% gewijzigd door loki504 op 06-06-2012 08:59 ]