http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Het flame virus komt vooral voor in het midden oosten heb ik gehoord, dus niet echt spannend.
Maar ms heeft wel een express security update uitgebracht, die gisteren werd aangeboden. Deze update zorgt ervoor dat het flame virus geen kans meer krijgt.
Wel grappig dat je uit angst voor het virus juist de update die het verhelpt niet wil toelaten.
Maar ms heeft wel een express security update uitgebracht, die gisteren werd aangeboden. Deze update zorgt ervoor dat het flame virus geen kans meer krijgt.
Wel grappig dat je uit angst voor het virus juist de update die het verhelpt niet wil toelaten.
En dat komt omdat ik niet weet welke module / regel in de updates, degene is die de andere zou moeten neutraliseren. Er is heel veel over te vinden, maar niet: dit is de bad guy, dit is de good guy, hier kan je het downloaden, of zo heet ie in je update lijst...Reepje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:48:
[ Voor 21% gewijzigd door notsonewbie op 05-06-2012 23:01 ]
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Het bestaat al sinds 2010, nu opeens alle updates gaan blokkeren heeft niet veel zin meer.notsonewbie schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:01:
Ik had dus zondag al auto-update uit gezet, en gisteren/vandaag is er 1 en ander ter update aangeboden wat ik _kan_ installeren als ik dat wil.
Heb je ee virusscanner die Flame herkent? Ja: done. Nee: koop en installeer er een
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
En sindsdien zijn er waarschijnlijk zo'n 100 computers voornamelijk in het midden oosten geïnfecteerd.Nielson schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:04:
[...]
Het bestaat al sinds 2010, nu opeens alle updates gaan blokkeren heeft niet veel zin meer.
Hoe spannend kunnen we het nog maken.
Hier suggereer je dat de FLAME malware vanuit een Microsoft server wordt verspreid, dat is absoluut niet het geval.notsonewbie schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:01:
Er zijn tal van artikelen over FLAME, een malware die met MS certificaat gewoon met de update mee komen kan.
Inderdaad Flame infecteert de Microsoft update vanuit binnen je eigen netwerk door middel van ARP poisoning.Henk007 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:07:
[...]
Hier suggereer je dat de FLAME malware vanuit een Microsoft server wordt verspreid, dat is absoluut niet het geval.
Vervolgens gebruikt het een Microsoft certificaat voor de "foute" update zodat het lijkt alsof het om een Microsoft update gaat.
Verwijderd
FLAME is er al sinds 2010 dus je had al lang geïnfecteerd kunnen zijn. Ik zou gewoon je updates installeren, dat is volgens mij het veiligst
Pagina: 1