Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokki
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-08-2024
Hallo mensen,

Ik ga binnenkort op vakantie en nu vraag ik mij of of het volgende op de een of andere manier mogelijk is.

Ik heb:
the 'new' ipad
Externe hdd
Gopro hd hero2

Nu wil ik graag op vakantie filmpjes maken met de gopro en deze gelijk bewerken met de ipad en op internet plaatsen en sommige clips mee naar huis nemen om op mn MBP verder te bewerken. Nu is het zo dat ik een 16gb ipad heb en dus niet alles op de ipad kan opslaan.

Is er een mogelijkheid om via de ipad en een camera connection kit de filmpjes en foto's op de externe hdd te zetten of moet ik gewoon veel sd kaartjes inslaan of mn MBP meenemen(wat ik liever niet doe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:45
Nee, je kan niet op een externe harddisk zetten op die manier. Echter heeft seagate een "speciale" harddisk voor de iPad. Zover ik me kan herinneren werkt hij via WiFi oid :). Je zou daar eens naar kunnen kijken :).

hier dus :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het goed is kan je wel een usb aansluiten op je ipad. met de usb connection kit, mits je usb stick geformatteerd is naar fat 32 en er een mapje in is gemaakt genaamd DCIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Als je een jailbreak hebt, of bereid bent gebruik van te maken kun je gebruik maken van iFile. Je kan hiermee usb sticks aansluiten via de camera connection kit. Via iFile heb je een Finder voor iPad, kan je alle bestanden heen en weer slepen. Externe HD zou ook moeten werken, echter durf ik niet te zeggen tot welke capaciteit en of het alleen werkt met 2,5" (zonder voeding dus)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Als ik de de gopro op de iPad aansluit kan ik de filmpjes niet zien op mijn iPad, dit heb ik in december 2011 getest.