Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Polderpioniers onvindbaar

Pagina: 1
Acties:

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Beste redactie,

Afgelopen week zag ik dat er weer een nieuwe polderpionieers was, had toen geen tijd maar wilde het wel kijken. Nu in een dood momentje heb ik er even naar gezocht. Maar dat bleek nog niet zo makkelijk, hier mijn speurtocht.
1: Oeh de nieuwe polderpioniers, dat stond tussen de features! Ah helaas, alweer allemaal nieuwe content.
2: Dan druk ik maar boven op de knop archieven
3: Hmm is het Core / Pro / Games /Electronics / Mobile / Tags / Nieuws / Redactieblogs / Reviews / Meuktracker / .Plans / Benchmarks ?
4: Hmm niets past precies, misschien reviews?
5: Scroll scroll scroll hmm ik zit al halverwege mei, dit is het niet. Ook de categoriën en tags helpen niet.
6: Terug naar de hoofdpagina
7: Eens de linker tracker doorzoeken, nee daar staat ook niets meer bij.
8: Misschien staat er een 'meer' knop bij de features? Shit nee.
9: Ah ik weet het, de kop "Reviews & Features" is aanklikbaar. Here we go!
10: Shit shit shit, nu zit ik weer in het reviews archief, hier staat deze echt niet bij.
11: Ah ik zoek naar 'polder' in de zoekbalk op de frontpage
12: Wat Dutch Power Cows, RED camera, Linux??! WTF...
13: Dan maar op naar 'geachte redactie'
14: Ah een topic over de oude polderpionieers feature!
15: Yes een link naar de davilex feature
16: Oh yes hier staat ook een link naar de CVS feature! :D
Ok natuurlijk is deze uitleg een beetje flauw maar dit zijn echt de stappen die ik doorlopen heb om polderpioniers terug te vinden, misschien heb ik echt iets super obvious over het hoofd gevonden gezien maar volgens mij is er op geen enkele manier bij die artikelen te komen, zelfs niet via de zoekfunctie op de frontpage.

~ Mijn prog blog!

• roy-t
Leuk een keyword invoeren op http://tweakers.net/video/ maar ondanks dat de breadcrumbs boven in melden "Index » Archieven » Video's" kan ik daar vanaf archieven niet komen. Hoe kwam jij daar?

(En waarom wordt polderpioniers niet gevonden met de zoekterm polder?)

~ Mijn prog blog!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Deze week is het lastig omdat er veel items verschijnen dankzij de E3 en Computex, waardoor Polderpioniers snel van de frontpage is verdwenen. Idealiter zouden we dat graag nog in de schijnwerpers zetten, maar daar hebben we nu niet echt een goede manier voor.

Om diezelfde reden verschijnt er aankomende zondag geen item, omdat die anders overschaduwd zou worden door E3 en Computex. :)

Ik ben helemaal geen stagiair

• roy-t
Joost schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:51:
Deze week is het lastig omdat er veel items verschijnen dankzij de E3 en Computex, waardoor Polderpioniers snel van de frontpage is verdwenen. Idealiter zouden we dat graag nog in de schijnwerpers zetten, maar daar hebben we nu niet echt een goede manier voor.

Om diezelfde reden verschijnt er aankomende zondag geen item, omdat die anders overschaduwd zou worden door E3 en Computex. :)
Klopt, maar hoe zou ik het normaal moeten vinden als het een maand oud is bijvoorbeeld? Welk navigatie pad zou er moeten zijn naar de features die geen reviews zijn?

~ Mijn prog blog!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
http://tweakers.net/video/

Goed verstopt, true maar het kán ;) Polderpioniers is een videoreeks en is dus te vinden via het linkje onder Video op de frontpage of rechtstreeks via bovenstaande url

[ Voor 67% gewijzigd door Wilbert de Vries op 05-06-2012 14:56 ]

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Of google :P.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• roy-t
Wilbert de Vries schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:53:
http://tweakers.net/video/

Goed verstopt, true maar het kán ;) Polderpioniers is een videoreeks en is dus te vinden via het linkje onder Video op de frontpage of rechtstreeks via bovenstaande url
Dat is leuk maar zelfs als ik exact weet wat ik zoek: "polderpioniers" dan nog weet de zoekfunctie op de frontpage het niet te vinden: http://tweakers.net/archieven/?keyword=polderpioniers

Alleen als ik al in de video sectie ben. Waar ik, zover ik kan zien, alleen kan ik komen via de breadcrumbs bij andere video's, niet via de archief sectie van deze website. Kortom er mist een knopje ergens, of ik heb een knopje gemist ergens.

Edit: evil edit van Wilbert, dus daar is de video knop!

[ Voor 4% gewijzigd door roy-t op 05-06-2012 14:58 ]

~ Mijn prog blog!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik had ook al gezocht bij redactieblogs, maar ook daar is geen linkje te vinden. Leek mij ook nog wel een logische plek.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Juist, op die fiets. Goed punt. Technisch de zoekmachine uitbreiden is geen sinecure, maar een menu-optie toevoegen ergens moet nog wel lukken ga ik vanuit.
Pagina: 1