Beste redactie,
Afgelopen week zag ik dat er weer een nieuwe polderpionieers was, had toen geen tijd maar wilde het wel kijken. Nu in een dood momentje heb ik er even naar gezocht. Maar dat bleek nog niet zo makkelijk, hier mijn speurtocht.
Afgelopen week zag ik dat er weer een nieuwe polderpionieers was, had toen geen tijd maar wilde het wel kijken. Nu in een dood momentje heb ik er even naar gezocht. Maar dat bleek nog niet zo makkelijk, hier mijn speurtocht.
Ok natuurlijk is deze uitleg een beetje flauw maar dit zijn echt de stappen die ik doorlopen heb om polderpioniers terug te vinden, misschien heb ik echt iets super obvious over het hoofd gevonden gezien maar volgens mij is er op geen enkele manier bij die artikelen te komen, zelfs niet via de zoekfunctie op de frontpage.1: Oeh de nieuwe polderpioniers, dat stond tussen de features! Ah helaas, alweer allemaal nieuwe content.
2: Dan druk ik maar boven op de knop archieven
3: Hmm is het Core / Pro / Games /Electronics / Mobile / Tags / Nieuws / Redactieblogs / Reviews / Meuktracker / .Plans / Benchmarks ?
4: Hmm niets past precies, misschien reviews?
5: Scroll scroll scroll hmm ik zit al halverwege mei, dit is het niet. Ook de categoriën en tags helpen niet.
6: Terug naar de hoofdpagina
7: Eens de linker tracker doorzoeken, nee daar staat ook niets meer bij.
8: Misschien staat er een 'meer' knop bij de features? Shit nee.
9: Ah ik weet het, de kop "Reviews & Features" is aanklikbaar. Here we go!
10: Shit shit shit, nu zit ik weer in het reviews archief, hier staat deze echt niet bij.
11: Ah ik zoek naar 'polder' in de zoekbalk op de frontpage
12: Wat Dutch Power Cows, RED camera, Linux??! WTF...
13: Dan maar op naar 'geachte redactie'
14: Ah een topic over de oude polderpionieers feature!
15: Yes een link naar de davilex feature
16: Oh yes hier staat ook een link naar de CVS feature!