Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik zit nog sterk te twijfelen. Heb met beide een paar keer mogen spelen en ik weet nu niet waar ik de beste keuze mee maak.

Voordelen van de S2 t.o.v. Nexus zijn de langerij batterijduur, betere camera en iets betere prestaties. Bovendien ook nog ondersteuning voor MicroSD.

Voordelen van de Nexus t.o.v. S2 zijn de looks,groter scherm+resolutie, Android 4.0 en Google-telefoon (wat zou moeten lijden tot snellere updates ookal dacht ik soms wat anders als ik naar de eerdere Google-toestellen kijk)

Wat raden jullie aan ? Is Android 4.0 vanilla ook te flashen op S2 (Ik heb een hekel aan TouchWiz :r )

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 16:38

electrom

Sapiens ars vivendi

Android 4.0 kan ook op SII. Waarom niet de SIII? Kost nu wel meer, maar daar heb je dan ook heel wat betere specs voor.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

• Freedomfighter
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:44
"Wat raden jullie aan ? Is Android 4.0 vanilla ook te flashen op S2 (Ik heb een hekel aan TouchWiz)."
Cyanogenmod, niet helemaal vanilla maar dicht in de buurt.

Verwijderd

Ik heb niet het gevoel dat de S2 per definitie langer mee gaat dan de GN.