Hallo Allen,
ik heb een heel irritant probleempje met mijn Acer Veriton L410.
Ik heb deze gisteren aangeschaft via Marktplaats, uitvoerig getest, niets aan de hand.
Nu heb ik deze thuis aan mijn AOC F22 aangesloten (22'' fullHD met enkel VGA aansluiting), en wanneer ingesteld op de juiste resolutie, "bibbert" het beeld. Het is goed te zien aan randen van bijv. Tweakers.net, waar het wit op grijs overgaat, deze rand is constant in beweging. Zet ik de resolutie op 1440x900 is dit probleem weg.
Specs:
Veriton L410
X1200 onboard grafische kaart
Sempron LE-1250
Enkel een DVI-Uitgang, aangesloten met dvi-vga verloopje.
Wat heb ik al geprobeerd:
Herinstallatie windows (7 X64)
Bios Update
Laatste drivers van ATI
Andere DVI-VGA plug
Ander scherm icm andere kabel.
Hz instellingen gewijzigd (60&50, zelfde probleem, alle andere herzinstellingen geen beeld)
Helaas blijft het probleem bestaan. Heel vreemd is wel dat er een balk in beeld (verticaal, +-10cm breed) dit probleem niet heeft.
Iemand enig idee?
ik heb een heel irritant probleempje met mijn Acer Veriton L410.
Ik heb deze gisteren aangeschaft via Marktplaats, uitvoerig getest, niets aan de hand.
Nu heb ik deze thuis aan mijn AOC F22 aangesloten (22'' fullHD met enkel VGA aansluiting), en wanneer ingesteld op de juiste resolutie, "bibbert" het beeld. Het is goed te zien aan randen van bijv. Tweakers.net, waar het wit op grijs overgaat, deze rand is constant in beweging. Zet ik de resolutie op 1440x900 is dit probleem weg.
Specs:
Veriton L410
X1200 onboard grafische kaart
Sempron LE-1250
Enkel een DVI-Uitgang, aangesloten met dvi-vga verloopje.
Wat heb ik al geprobeerd:
Herinstallatie windows (7 X64)
Bios Update
Laatste drivers van ATI
Andere DVI-VGA plug
Ander scherm icm andere kabel.
Hz instellingen gewijzigd (60&50, zelfde probleem, alle andere herzinstellingen geen beeld)
Helaas blijft het probleem bestaan. Heel vreemd is wel dat er een balk in beeld (verticaal, +-10cm breed) dit probleem niet heeft.
Iemand enig idee?