Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IE] Kan niet terug naar Google zoekresultaten

Pagina: 1
Acties:

• Ruud2007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-11 12:51
Weet niet of ik hier op de juiste plaats ben, maar heb sinds enige dagen een probleem met Internet Exporer (icm W7). Als ik vanaf een Googlepagina met zoekresultaten naar een van die gevonden links ga, kan ik met de 'terugknop' in IE niet terug naar de Googlepagina met zoekresultaten. Ik zit ahw vast in de nieuw geopende pagina en moet de zoekterm opnieuw invoeren om weer bij Google terecht te komen. Zal ongetwijfeld iets met de instellingen te maken hebben, maar kan niet ontdekken hoe en wat. iemand suggesties?

[ Voor 7% gewijzigd door Ruud2007 op 05-06-2012 12:40 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

https://www.google.nl/#hl...+go+back+to+google+search -> 1e hit -> Searchers Can't Go Back To Google Due To Bug

Is van 2 jaar terug, misschien is die bug nog niet gefixed?

edit: Nog een resultaat van Google: Why can't I get back to search results?
I cleared my browsing history and cookies from the last week and it worked. I can go back to my search results now.
^ is een van de reacties, dat al geprobeerd? ;)
En een ander:
I was having the same problem and it was driving me nuts but I think I may have just fixed it. I noticed that the problem cropped up at about the same time that "instant results" started showing up. I unchecked the "enable instant" (or something like that) box in the general settings and it seems have gone back to normal i.e. I hit back and am taken back to the search results.

[ Voor 60% gewijzigd door Raven op 05-06-2012 13:17 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Ruud2007
Raven schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:15:
https://www.google.nl/#hl...+go+back+to+google+search -> 1e hit -> Searchers Can't Go Back To Google Due To Bug

Is van 2 jaar terug, misschien is die bug nog niet gefixed?

edit: Nog een resultaat van Google: Why can't I get back to search results?

[...]

^ is een van de reacties, dat al geprobeerd? ;)
En een ander:

[...]
Dank voor de links. Heb Geschiedenis, Cookies e.d. verwijderd, maar dat lost het probleem niet op. Ook het uitschakelen van de Zoeksuggesties niet.

• Ruud2007
Heb het probleem kunnen oplossen. Op de pagina met zoekresultaten is een knop 'Opties' te zien, die o.a. verwijst naar de mogelijkheid Google Instant uit te schakelen. Heb dat gedaan en kan nu weer terug naar de pagina met zoekresultaten. Dank voor het meedenken, het heeft me goed op weg geholpen!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik verplaats je topic nog even, zodat anderen met dezelfde vraag de oplossing wat makkelijker kunnen vinden: Windows Clients ==> CSA :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ruud2007 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:05:
Heb het probleem kunnen oplossen. Op de pagina met zoekresultaten is een knop 'Opties' te zien, die o.a. verwijst naar de mogelijkheid Google Instant uit te schakelen. Heb dat gedaan en kan nu weer terug naar de pagina met zoekresultaten. Dank voor het meedenken, het heeft me goed op weg geholpen!
Dat stond dus in een van de reacties van de 2e link die ik quote-te :P

Maar mooi dat het opgelost is :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Ik merk het ook. Maar let op wat er gebeurt.
Ga naar www.google.nl
Kies een zoekterm. Bijv "disney"
Hover over het eerste resultaat. Je ziet in de statusbar
http://www.disney.nl

Klik op de link en houdt de muisknop ingedrukt.

De link veranderd naar iets van
http://www.google.nl/url?...4Bpt-MBzxVqFWt_C-GEKRFjXg

Als je de muis nu van de link weghaalt dan blijft de link gewijzigd.

Je denkt dat je direct naar disney gaat, maar je gaat naar die lange google url die je weer redirect naar disney. Ga je terug dan kom je weer op de redirect url.

Ook vond ik iets hier http://www.consumingexper...-results-redirection.html

Ik ben alleen niet ingelogd en kan het niet uitzetten.

• Ruud2007
Raven schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:13:
[...]

Dat stond dus in een van de reacties van de 2e link die ik quote-te :P

Maar mooi dat het opgelost is :)
Klopt, maar ik dacht in eerste instantie dat verwezen werd naar de optie om de suggesties in de adresbalk uit te schakelen. Hoe dan ook, probleem idd opgelost.
Pagina: 1