Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[backup exec 2010 r2] IDR vind netwerk kaart DL360 G5 niet

Pagina: 1
Acties:

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:14

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

Topicstarter
Ik zit met een uitdaging. Ik probeer een restore te doen (als test) op een oudere dl360 G5 server met de broadcom nc373i netwerk adapter. Ik heb de juiste driver erbij maar als ik de IDR wil draaien vind de wizzard wel de netwerk controller maar kan geen netwerk adapter vinden. (en dus instellen) Nu zijn beide veel verkochte producten, dus zal vast niet de eerste zijn die hier tegenaanloopt. Ik heb al half het symantec forum afgespeurd waar ik alleen hotfixes voor andere versies tegenkom. Word er langzamer hand gillend gek van!

Alvast bedankt.

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 15:12
Netjes de IDR wizard doorklikken werkt niet?

http://www.symantec.com/b...page=content&id=TECH46172

while (! ( succeed = try ()));

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:14

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

Topicstarter
Sorry dat ik niks meer heb laten weten, beetje druk geweest. Heb het probleem maar omzeilt door een nieuwe install te doen van de server en de losse sharepoint backup terug te zetten. het zoeken in de symantec support pages gaf ook veel hits en hotfixes welke niet werkten. Probleem dus niet verholpen maar work arround toegepast. Gelukkig hebben we niet zo veel dl360's. Maar ik ga dit nog wel even testen met de IDR van backup exec 2012.