Chrome video ruist

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 13:56
Ik ben een aantal films aan het converteren naar MP4 formaat om deze met de videotag die html5 biedt af te spelen op een webpagina. Nu is het converteren gelukt en wordt deze perfect afgespeeld in Internet Explorer 9 wanneer ik deze stream vanaf de website.

Nu is het probleem dat wanneer ik de site open in Chrome, deze de video juist weergeeft maar dat het geluid gewoon compleet weggevallen is en er een lange harde ruis voor in de plaatst is gekomen.

Maar nu komt de mysterie:
Wanneer ik dezelfde video direct in Chrome sleep, is het geluid perfect. Rara hoe kan dit? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Misschien handig om even erbij te vermelden welke codecs e.d. en of 't, naast IE, bijv. ook, of juist niet, werkt in Opera, Safari, Firefox?

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 04-06-2012 23:40 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 21:35

M2M

medicijnman

Het heeft duidelijk met de geluidscodec te maken. Waarin heb je de filmpjes gecodeerd?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 13:56
Het probleem is opgelost. Ik begrijp alleen niet waarom maar ik ga er niet over klagen.

Ik heb het volledige adres gebruikt: http://website.nl/media/film.mp4 ipv /media/film.mp4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Mooi dat 't voor jou is opgelost, maar nu ben ik wel nieuwschierig naar de (daadwerkelijke!) oorzaak dus 't zou wel heel fijn/leuk zijn als je alsnog even de relevante, gevraagde, informatie zou willen posten. Heb je, eventueel, ook overwogen een bugreport in te dienen voor Chrome?

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 05-06-2012 00:31 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij