Een vergeten puntkomma kan al ellende veroorzaken. Wat jij moet doen is een testcase maken waarin je je op een enkel probleem per keer kunt focussen. Strip je HTML/CSS tot de bare-bones en vul ze weer stukje bij beetje tot je probleem optreedt. Of andersom: blijf strippen tot 't probleem weg is. De laatste wijziging die je doorvoert is de troublemaker. En dat kun je dan weer isoleren in een aparte testcase met énkel de boosdoener om daarna gericht naar een oplossing te kunnen zoeken/googlen of om zelfs die testcase hier aan ons (of elders) te presenteren. Daarmee voorkom je dat anderen, maar ook jezelf, door de bomen 't bos niet meer zien en heb je een clear-cut probleem dat je zo kunt voorleggen en kunt aanwijzen waar 't pijnpunt in zit.
En wat crisp hierboven (en inmiddels onder

) me zegt; die validator wijst ook al wat kant-en-klare pijnpunten aan die je zo maar hoeft op te lossen (maar een beetje devver komt er zonder validator ook uit, vandaar dat ik je de werkwijze om zo'n probleem te tackelen probeer uit te leggen i.p.v. blind op een validator af te gaan

).
[
Voor 15% gewijzigd door
RobIII op 04-06-2012 23:36
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij