asus V7770 probleem ;(

Pagina: 1
Acties:

• gluiperd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-05-2025
Ik heb recent een sus v7700 kaartje in mn systeem gestoken en nou heb ik opstyart problemen bij de eerste keer opstarten!!!
De computer geeft dan geen beeld en BEEPT twee keer (geen vga). De pc gaat dan auto shutdown en als ik em weer aanzet gaat alles prima !! Ik heb dit alleen als ik een 'koude' pc aanzet. Iemand een idee???
my specs:
Abit kt7-RAID
asus v7700 gf2 GTS
a6thlon 900
ETC

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Hee, wat toevallig. Ik had dit probleempje ook. Ik dacht dat het aan mijn kaart lag.
Ik heb het de laatste tijd niet meer. Ik heb wat aan de VGA-connector zitten roppen/duwen/trekken.
Hij heeft het al een tijdje niet meer gedaan (dat piepen dan, he!).

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
hmm ik heb wel eens gehoord dat het moederbord van abit en je asus videokaart problemen kunnen geven....maar dit probleem lijkt me eerder dat de kaart er gewoon niet helemaal goed in zit

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Idd checken of je kaart er goed in zit (echt helemaal, je mag geen koper zien zitten) en anders je BIOS op AGP init zetten inplaats van PCI (check je mobo boekje maar).

Ik heb zelf ook een Asus V7700 in een KT7-Raid zitten en heb nergens last van, behalve dat mijn spelletjes veeel te soepel draaien :P

Verwijderd

Spelletjes draaien inderdaad een beetje te soepel met mijn v7700. Heb het beeldscherm-probleem ook gehad in Win Me (maar dat was niet het enige probleem :+ ). Nu draai ik weer win 98se en geen enkel probleem meer...

In Win Me heb ik het geloof ik opgelost door een nvidea driver te installeren, zette mijn beeldscherm daarna niet meer uit.

Win Me
abit kt7-raid
256mb 133
duron 700
sb live
Asus V7700 Deluxe

Verwijderd

Ik ken dit probleem maar al te goed....
Ik heb dit probleem gehad bij 2 dezelfde pc's KT7A + V7700.
Oplossing: Ander moederbord gekocht.

Maar het blijkt achteraf een combinatie te zijn van moederbord/kast/videokaart. Ik snap er ook niks meer van.

Verwijderd

Het schijnt bij sommige Asus kaarten nodig te zijn het bus-voltage licht (0,01 tot max 0,1) te verhogen. Wellicht werkt dat. Als dat het is kan je volgens mij met de kaart terug, omruilen voor een andere. Zie (ergens op het internet, heb de link niet in de buurt) de KT7a(-raid) FAQ.

• raptile
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02-2024

raptile

=[Loz Kampoz Fragging Force]=

hebn je wel een 300 WATT voeding?
dat is wel het meest verstandige namelijk.

Spelfouten voorbehouden.

Verwijderd

Ik heb de zelfde config en heb geen enkel probleem :9 een goed adviesje zou zijn ga eens kijken naar http://www.go.to/kt7faq hier vind je alles over je moederbord en geeft voor elke kaart (geluid, grafisch, ...) een uitle wat mis kan gaan en wat je eraan kunt doen.

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

ik ben ook een trotse bezitter van deze kaart

en wat die voeding betreft is onzin ik heb hem een tijdje in een 23o watt kast gehad met redelijk wat apratuur erin en draaide ook gewoon.
ik heb hem nu al in 2e pcs gehad en nergens last van gehad tot nu toe,ik denk dat het toch echt aan je moederbord ligt

koop dan ook een msi >:)

bios al geprobeerd te flashen van je mobo?
Pagina: 1