Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 22:54
Geachte lezer,

Ik heb een Archos 70 internet tablet die mijn Htc one X wel wil koppelen maar vervolgens werkt internet niet.

Heb hier nu ook 2 htc's hd2 die beide wel prima werken op de one X.

Archos werkt wel op de hd2 met android ics, andere hd2 kan ik niet mee testen die heeft een prepaid sim die bijna leeg is.

Thuis op de router doet de Archos het ook prima.... Alleen op de one X niet en ik kom er niet uit waar dat aan ligt....

Iemand een suggestie?

TIA

• ScooBY_DoO
Iemand?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Foutmelding? Waar loopt het precies mis? Daarmee bedoel ik, wordt er wel verbinding gemaakt ja/nee en indien ja, krijgt 't ding wel een IP toegewezen? En werkt het wel met WEP ipv WPA(2)?

[ Voor 126% gewijzigd door Raven op 09-06-2012 08:00 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• ScooBY_DoO
Hij koppelt zonder problemen en krijgt een ip.

Ik heb zowel met wpa geprobeerd als zonder beveiliging.

Connecten van de tablet aan zowel een hd2 met wpa als thuis de router met wpa werkt prima.

Hd2 koppelen aan de One X werkt ook.

Enige foutmelding die krijg is een verbindingsfout met internet via de browser of de playstore.

Heel vaag.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, vaag inderdaad. Probeer eens een site op basis van IP-adres te openen ipv domeinnaam?

http://194.171.16.20 (RTV Oost), http://173.194.67.94 (Google).

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 09-06-2012 14:37 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• ScooBY_DoO
Mooi niks.. ip komt door, prima signaalsterkte en hij is gewoon verbonden maar sites openen oid ... No way...

Vond nog wel de optie in het tablet om te tetheren via bluetooth, dat had ik nog niet eerder gebruikt, maar dat werkt wonderbaarlijk wel.... LoL.

Snap er geen snars van.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Pingen naar IP's werkt ook niet?

What the, serieus? :o Dat maakt het alleen maar gekker/vreemder...

Oscar Wilde

Pagina: 1