Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tsjeck
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:52
Beste tweakers,

Ik snap het één en ander niet. Ik lees tegenstrijdige verhalen en kenmerken van en over deze smartphone. De pricewatch en verschillende andere sites geven aan dat deze mobiel een dual core (1Ghz) heeft en 1G werkgeheugen (klinkt als een uitstekende smartphone). Maar kijk ik op websites als t-mobile, studentmobiel en weer andere websites, dan spreken ze over slechts een single core 1 Ghz processor en 512 mb werkgeheugen. WAAROM MOET HET WEER ZO VAAG :F ? Het is wel echt een wereld van verschil! Moet ik gewoon aannemen dat er verschillende versies zijn en daarbij letten bij aankoop? Waarom is er überhaupt zo weinig bekend over de LG Optimus L7 (weinig reviews op internet, laag aanbod op pricewatch etc.)? Het is alweer een tijdje uit. Met dual core, 1g werkgeheugen, grote accu en android 4.0 is het toch voor 270 euro de goedkoopste smartphones met deze specs. Lijkt mij een prima aankoop. Of zie ik iets over het hoofd?

pricewatch: LG Optimus P700 L7 Zwart

Greetings

[ Voor 8% gewijzigd door tsjeck op 04-06-2012 19:38 ]

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Anders kijk je even op de site van de leverancier?

Daar zie je bij de P720 dat het een dualcore is en bij de P700 niet (hoewel er niet staat dat het geen dualcore is), mag je er redelijk van uitgaan dat degene die de mobieltjes daadwerkelijk verkoopt het bij het rechte eind heeft (zeker als ze consequent hetzelfde roepen).
Pricewatch is in dit geval gewoon fout.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

In de PW kun je op het linkje "Specs verbeteren" en daar de juiste gegevens ingeven. Je kunt er vanuit gaan dat de fabrikant de juiste specificaties heeft ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• tsjeck
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:52
Beetje jammer dat ik op de LG site, bij specificaties niets lees over de processor. Vervolgens zie ik dat belsimpel ook spreekt over een dual core (via pricewatch). Maar goed, mij lijkt het bij nader inzien ook een fout. Wellicht dat belmsimpel 'copy-paste' beleid heeft :P

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-11 13:20
Ik ben je probleem ook al tegen gekomen, ook het feit dat er alleen oostblokreviews van gemaakt worden. Ik denk zelf dat er een singlecore processor in zit. Wel een S4 (single core krait), daarmee zou hij wel ongeveer de kracht van een dual core moeten hebben ;)

De info heb ik van PDA-shop, maar kan de betrouwbaarheid er van niet bevestigen. Heb je die mensen van PDA-shop al gemaild? Zijn wel betrouwbaar vind ik