Beste tweakers,
Ik snap het één en ander niet. Ik lees tegenstrijdige verhalen en kenmerken van en over deze smartphone. De pricewatch en verschillende andere sites geven aan dat deze mobiel een dual core (1Ghz) heeft en 1G werkgeheugen (klinkt als een uitstekende smartphone). Maar kijk ik op websites als t-mobile, studentmobiel en weer andere websites, dan spreken ze over slechts een single core 1 Ghz processor en 512 mb werkgeheugen. WAAROM MOET HET WEER ZO VAAG
? Het is wel echt een wereld van verschil! Moet ik gewoon aannemen dat er verschillende versies zijn en daarbij letten bij aankoop? Waarom is er überhaupt zo weinig bekend over de LG Optimus L7 (weinig reviews op internet, laag aanbod op pricewatch etc.)? Het is alweer een tijdje uit. Met dual core, 1g werkgeheugen, grote accu en android 4.0 is het toch voor 270 euro de goedkoopste smartphones met deze specs. Lijkt mij een prima aankoop. Of zie ik iets over het hoofd?
pricewatch: LG Optimus P700 L7 Zwart
Greetings
Ik snap het één en ander niet. Ik lees tegenstrijdige verhalen en kenmerken van en over deze smartphone. De pricewatch en verschillende andere sites geven aan dat deze mobiel een dual core (1Ghz) heeft en 1G werkgeheugen (klinkt als een uitstekende smartphone). Maar kijk ik op websites als t-mobile, studentmobiel en weer andere websites, dan spreken ze over slechts een single core 1 Ghz processor en 512 mb werkgeheugen. WAAROM MOET HET WEER ZO VAAG
pricewatch: LG Optimus P700 L7 Zwart
Greetings
[ Voor 8% gewijzigd door tsjeck op 04-06-2012 19:38 ]