Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461343

Topicstarter
Hallo,

Mijn DVD-speler in mijn laptop werkt niet meer, maar ik wil dolgraag Diablo 3 hebben (kopen).

Nu is mijn vraag of ik Diablo 3 kan installeren zonder DVD-speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je code koppelen aan je Battle.net account (moet je toch) en dan de gameclient downloaden vanuit je account management pagina.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Maar ik moet Diablo 3 dan toch gewoon kopen in de winkel?

Kan ik dan gewoon de bestanden van de DVD kopieren (andere pc uiteraard) op een USB-drive en van hieruit installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:30
In de winkel, of online, zolang je maar een key hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-07 21:48
Anoniem: 461343 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:18:
Maar ik moet Diablo 3 dan toch gewoon kopen in de winkel?

Kan ik dan gewoon de bestanden van de DVD kopieren (andere pc uiteraard) op een USB-drive en van hieruit installeren?
Je kunt het jezelf ook nog moeilijker maken :').
Gewoon de key kopen (Winkel oid) en aan je B.net account toevoegen, dan de game client downloaden en voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De key kopen is toch gewoon de game kopen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:06
Ja koop de game in de winkel. Je krijgt dan de dvd en de key.
Dvd kan meteen in de kast, key meteen toevoegen aan je battle.net account.
Client downloaden van de servers van blizzard en klaar.

Alternatief: van de dvd een image maken, die image op een usb stick zetten, die image dan mounten op je andere pc via PowerISO, DaemonTools of een ander programma van vanaf die image installeren.

[ Voor 4% gewijzigd door Malantur op 04-06-2012 20:26 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok thanks! :) Game client van Diablo 3 kan ik alleen niet downloaden in het battle.net account.

Als ik de game gekocht heb, zal hij de key automatisch toekennen aan de game en dan het downloaden van de game client van Diablo 3 beschikbaar stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Volgens mij kun je de client prima downloaden, dat lukte namelijk al voordat het spel uit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je denkt toch niet serieus dat ze die cliënt vrijgeven voordat je bewezen hebt dat je ervoor betaald hebt, hè? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik heb het zelf niet geprobeerd maar het linkje stond er in battle.net . Daarnaast moet je inloggen dus zonder account kun je ook weinig. WoW kun je ook gewoon downloaden als je abonnement verlopen is. Ik kan het nu niet meer testen omdat ik D3 gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sluggha
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-11-2024
als je de key invoert komt er in je "games" een kopje "diablo 3". Daar heb je een link voor de client binnen te hengelen.
Volledig legaal, en dan kan die dvd idd lekker de kast/lade/doos in.
en jij lekker gaan met D3 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Thanks voor de duidelijke antwoorden. De game is dus beschikbaar als ik de key heb ingevoerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Aghanim schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:48:
Ik heb het zelf niet geprobeerd maar het linkje stond er in battle.net . Daarnaast moet je inloggen dus zonder account kun je ook weinig. WoW kun je ook gewoon downloaden als je abonnement verlopen is. Ik kan het nu niet meer testen omdat ik D3 gekocht heb.
Ik neem aan dat je een annual pass had voor WoW. Daarmee kon je inderdaad alvast downloaden, maar dat is ook omdat je account al geüpgraded was. Feitelijk had je D3 dus al "gekocht". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-07 12:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

NMe schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:37:
Je denkt toch niet serieus dat ze die cliënt vrijgeven voordat je bewezen hebt dat je ervoor betaald hebt, hè? ;)
Erm is mijn sarcasme detector weer wonkey ?

In ieder geval, ja je kan gewoon de client downloaden zonder te betalen, is gewoon de starter editie.
http://eu.media.battle.ne...-Installer-downloader.exe

[ Voor 16% gewijzigd door heuveltje op 05-06-2012 09:29 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-07 12:48
heuveltje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:28:
[...]

Erm is mijn sarcasme detector weer wonkey ?

In ieder geval, ja je kan gewoon de client downloaden zonder te betalen, is gewoon de starter editie.
http://eu.media.battle.ne...-Installer-downloader.exe
Inderdaad, zo zat ik ook te kijken. Je kan WoW, Diablo en StarCraft gewoon downloaden zonder de keys te hebben. Je moet met elke client inloggen met je battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:00
Als je de game met de DVD hebt geïnstalleerd, moet je de DVD dan nog in je DVD drive hebben zitten?
Dit is net wat makkelijker bij een LAN party.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-07 12:56

D-rez

dexels

nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 11:55

Pat-Juh

Patrick

Metalslave666 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:39:
Als je de game met de DVD hebt geïnstalleerd, moet je de DVD dan nog in je DVD drive hebben zitten?
Lan Party? Hopelijk wel met internet dan want offline (zonder in te loggen) is Diablo III niet speelbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-07 17:42
Metalslave666 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:39:
DVD is nergens voor nodig. Die van mij is nog niet uit het doosje geweest

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
NMe schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:17:
[...]

Ik neem aan dat je een annual pass had voor WoW. Daarmee kon je inderdaad alvast downloaden, maar dat is ook omdat je account al geüpgraded was. Feitelijk had je D3 dus al "gekocht". ;)
Nope, ik werk altijd met prepaid en heb D3 in de winkel gekocht. Misschien zit ik er naast hoor maar volgens mij was de client prima te downloaden zonder key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:00
Pat-Juh schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:36:
[...]

Lan Party? Hopelijk wel met internet dan want offline (zonder in te loggen) is Diablo III niet speelbaar :+
Duh... ;)
RocketKoen schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:02:
[...]

DVD is nergens voor nodig. Die van mij is nog niet uit het doosje geweest
Maar dan heb je neem ik aan ook de game niet met DVD geïnstalleerd. Anders probeer ik het vanavond even (ben nu op werk).

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arachnan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-07 21:28
Metalslave666 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:26:
Maar dan heb je neem ik aan ook de game niet met DVD geïnstalleerd. Anders probeer ik het vanavond even (ben nu op werk).
Of je nou de game installeert met DVD of de installer download maakt helemaal niets uit.
Je maakt gebruik van de Launcher van blizzard, die ook voor SC2 en WoW wordt gebruikt (zoals hierboven aangegeven) en daar heb je gewoon geen CD/DVD voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-07 17:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Jawel: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4008460883

Ik heb de game ook gedownload en geïnstalleerd voor ik een key had. De StarterEdition keys waren moeilijk te krijgen in het begin, dus heb ik de game vast geinstalleerd, ik dacht, dan kan ik meteen gamen als ik toch een key krijg.

Inmiddels heb ik de game aangeschaft en heb geen nieuwe installatie of wat dan ook hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Eigenlijk wel ;) Link

Ik had op de dag van release wat problemen met mijn kopie voor ik deze in handen had en dus de serial... Dus opzoek gegaan en via de blizzard site zelf de link gevonden waar je dus d3 kan downloaden en installeren zonder dat je een serial hebt...
Maakt namelijk niet uit want je kan pas inloggen als je als nog een serial op je account hebt staan ;)

edit: ugh ben veel te laat met deze reactie te posten na dat ik het getypt had en vergeten :D nvm

[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 18-06-2012 19:36 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Pagina: 1